ادمین پیج اینستاگرام

استخدام ادمین اینستاگرام غیر حضوری برای انجام خدمات اینستاگرام

۱۳ مطلب در اسفند ۱۴۰۰ ثبت شده است

تبلیغات در اینستاگرام نکنید.

با خواندن جمله بالا قطعا تعجب کردید چرا که تبلیغات در اینستاگرام یکی از پر بازده ترین روش ها برای دیده شدن کسب و کار شما در فضای مجازی می باشد.

مقصود از تیتر این مورد می باشد که تبلیغات در اینستاگرام را به صورت غیر اصولی انجام ندهید و در انتخاب نوع تبلیغ خود دقت کنید چرا که تبلیغ موفق نیازمند این است که از یک سری اصول و چارچوب های مشخص پیروی کنید.

گروه ایران مایند مثل همیشه در کنار شماست تا بعد از خواندن این مقاله از انواع تبلیغات، نقش تبلیغات در ارتقای کسب و کار و... مطلع باشید و بتوانید به صورت کاملا درست تبلیغات را انجام دهید.

تاثیر تبلیغات اصولی در فروش

در سالیان گذشته که خبری از فضای مجازی و اینستاگرام نبود تبلیغات به روش های دیگری همچون بیلبورد، پخش تراکت و... صورت می گرفت.

روش های تبلیغاتی در گذشته بسیار محدود و کم بود و افرادی که به دنبال معرفی کردن بیزینس خود به مردم بودند انتخاب بی شماری را برای تبلیغات نداشتند.

با پیشرفت تکنولوژی و همه گیر شدن اینترنت بین عموم مردم ورق برگشت و به یکباره سر و کله شبکه های اجتماعی پیدا شد که به صورت خیلی آهسته  توانستند نظر اغلب افراد جامعه را به خود جلب کنند.

به دلیل همین پیشرفت و مقبولیت شبکه های اجتماعی بین مردم به مروز زمان تبلیغات سنتی منسوخ و جایگاه خود را به تبلیغات مدرن دادند.

اینستاگرام در کجا قرار دارد ؟

بین تمام شبکه های اجتماعی موجود در دنیا، اینستاگرام را می توان محبوب ترین آن ها دانست، سندیت این ادعا کاربران این شبکه اجتماعی در سراسر دنیا هستند که باعث شده اینستاگرام جایگاه اول را در جذب کاربر داشته باشد.

به دلیل مقبولیت اینستاگرام بین مردم بسیاری از افراد به  تبلیغ بیزینس خود در این فضا علاقه مند شدند.

تبلیغات در اینستاگرام مثال عینی این ضرب المثل می باشد که ره صد ساله را می توان در یک شب رفت حتما پیش خود فکر می کنید چرا ؟ جواب سوال شما پیش ماست.

برای درک بهتر این موضوع بهتر است یک مثال بزنیم حتما برایتان پیش آمده است که شما یک پیج را در اینستاگرام دنبال می کنید و متوجه این موضوع می شوید که فالورهای این پیج به صورت کاملا ناگهانی و به یکباره در حال زیاد شدن هستند اما علت را نمی دانید.

در اینجاست که نقش تبلیغات در اینستاگرام خود را به صورت کاملا واضح به شما نشان می دهد و می تواند این اطمینان را به شما بدهد که می توانید به وسیله تبلیغات در این فضا روند جذب فالور خود را سرعت بخشید.

تبلیغات در اینستاگرام انتخاب افراد باهوش

در این روزها افرادی موفق به حساب می آیند که بتوانند خود را با نیازهای جامعه هماهنگ کنند این جمله یک عبارت کلیدی برای ارتقا و پیشرفت بیزینس هر شخصی می باشد چرا که هستند افرادی که تمایلی به انجام تبلیغات در اینستاگرام ندارند و همچنان به تبلیغاتی سنتی پایبند هستند.

البته بیلبورد را می توان یک روش تبلیغاتی سنتی و موثر دانست که همچنان طرفداران خود را دارد اما جدا از این موضوع نیاز است تا شما هزینه زیادی را برای آن صرف کنید اما اینستاگرام این پرچمدار شبکه های اجتماعی اینجاست تا از هزینه های تبلیغات شما بکاهد.

عدد 5، نشان دهنده انواع روش های تبلیغات در اینستاگرام

مشهورترین روش تبلیغ در این شبکه اجتماعی تبلیغات اینفلوئنسری می باشد، منظور از این افراد که به آن ها بلاگر نیز گفته می شود افرادی هستند که در اینستاگرام معروف هستند و افراد زیادی آن ها را دنبال می کنند.

این افراد معمولا یا بازیگر هستند یا کمدین یا هنرمند و... که توانسته اند با روش های مختلفی مخاطبان زیادی را جذب پیج خود نمایند.

حالا تصور کنید این افراد که مخاطبان میلیونی دارند تبلیغ بیزینس شما را کنند در این صورت قطعا صفحه شما از حجم بالای دایرکت منفجر خواهد شد.

روش بعدی تبلیغ در اینستاگرام، تبلیغات در صفحات عمومی اینستاگرام است که در ارتباط با یک موضوع خاصی اطلاعاتی را در اختیار مخاطبان خود قرار می دهند و هر فردی با هر رنج سنی می تواند این صفحات را دنبال کند به طور نمونه صفحات دانستنی ها، مطالب علمی و...

نوع بعدی تبلیغات در اینستاگرام، تبلیغات اسپانسری است قطعا اگر شما آشنایی کمی با اینستاگرام داشته باشید متوجه این مورد شده اید که در پایین پست های شما یک دکمه آبی رنگ با نام promote قرار دارد که با کلیک کردن بر روی آن و جواب دادن به چند سوال و پرداخت هزینه می توانید مشخص کنید این تبلیغ شما را چه افرادی، با چه سلایقی و... ببینند.

این روش یکی از روش های موثر تبلیغاتی در فضای اینستاگرام می باشد که از شانس بد ما ایرانی ها و به علت تحریم امکان استفاده از آن را نداریم و مجبوریم خط قرمزی بر روی این روش تبلیغاتی در صورتی که در ایران زندگی می کنیم بکشیم.

شکل بعدی تبلیغاتی یکی از مقرون به صرفه ترین روش های تبلیغات در اینستاگرام است که موسوم به تبلیغات بازدیدی است، در این روش شما تنها یک عدد را برای بازدید ویو استوری، پست و... در نطر می گیرید و بر اساس آن پول پرداخت می کنید.

روش پربازده تبلیغات و ایران مایند

تبلیغات سراسری در اینستاگرام قطعا رتبه اول را در این 5 روش گفته شده دارد، اگر به دنبال این هستید تا در سریع ترین زمان ممکن بهترین نتیجه را بگیرید این روش به شدت پیشنهاد می شود.

در این روش چندین پیج قوی به صورت همزمان تبلیغ پیج شما را انجام می دهند برای پی بردن به عمق تاثیر گذاری این نوع تبلیغ مثالی برایتان می زنیم تصور کنید 30 پیج پر مخاطب تبلیغ بیزینس شما را در یک تایم مشخص قرار می دهند نتیجه از نظر شما چگونه خواهد بود ؟

قطعا افراد زیادی هستند که حداقل 5 پیج از این 30 پیج را دنبال می کنند و اگر به طور مرتب تبلیغ شما را ببینند حس کنجکاوی پیدا می کنند که چرا این همه تبلیغات در خصوص کسب و کار شما انجام شده است و علاقه مند به دیدن پیج شما می شوند.

زمانی که شا بتوانید مخاطب را به پیج خود جذب کنید 70 درصد راه را با موفقیت طی کرده اید و توانسته اید راه درستی را برای ارتقای کار خود طی کنید.

شاید سوال کنید هماهنگی برای چندین پیج زمان زیادی را خواهد گرفت و هزینه زیادی را در بر می گیرد اما این طور نیست ایران مایند در کنار شماست تا از 0 تا 100 تبلیغات در کنار شما باشد.

برای ارتباط با ما می توانید وارد این لینک شود و در این خصوص از ما مشاوره بخواهید تا بهترین پیشنهاد را به شما دهیم.

 

 

 

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
iran mind

تا به حال اسم لوگوموشن به گوشتان خورده است ؟

آیا تاکنون اسمی از عبارت لوگوموشن به گوشتان خورده است ؟ با لوگوموشن آشنایی دارید ؟ آیا قصد ساخت لوگوموشن را دارید ؟

اگر با لوگوموشن آشنایی ندارید و تنها اسم آن را شنیده اید پیشنهاد ما این است ادامه مقاله را از دست ندهید.

ایده لوگوموشن از لوگو گرفته شده است همانظور که می دانید هر شرکت تجاری و یا حتی شرکت های کوچک که ممکن است که حتی چند کارمند را داشته باشند به دنبال ساخت لوگو برای خود هستند.

لوگو نشان دهنده هویت یک شرکت و یا برند می باشد اگر توجه کرده باشید معمولا ایده ساخت لوگو از اسم شرکت بر می آید.

داشتن لوگو یکی از ابتدایی ترین و در عین حال ضروری ترین نیاز مشاغل مختلف می باشد تا به وسیله آن بتوانند خود را در معرض دید همگان قرار دهند.

آیا به این مسئله فکر کرده اید که داشتن لوگو چه ضرورتی دارد ؟

نمادها معمولا خیلی بیشتر از یک متن و یا کلمه در خاطر می مانند پس داشن یک لوگو می تواند به شما برای اینکه از خاطر مخاطبان هدف و یا غیر هدف خود نروید کمک شایانی را بکند.

لوگوموشن چه تاثیری بر ارتقای کار ما خواهد گذاشت ؟

قبل از پرداختن به این موضوع نیاز است تا با مفهوم لوگوموشن آشنا شویم لوگوموشن در اصل ترکیب دو کلمه لوگو + موشن می باشد.

لوگو که معرف حضور همه است و کم اتفاق می افتد کسی با لوگو آشنایی نداشته باشد منظور از موشن نیز تصاویر متحرک می باشند پس ترکیب این دو کلمه با هم معنای لوگو متحرک را می دهد.

احتمالا در هنگام وب گردی و یا صرف زمان در فضای مجازی دیده اید که در ابتدا و یا انتهای ویدیو لوگو متحرکی نمایش داده می شود و قطعا نظر شما را به خود جلب می کند.

همین جلب توجه باعث می شود تا یک کنجکاوی در ذهن همه در خصوص کسب و کار شما و همچنین برند شما شکل بگیرد و این مورد جزیی نیز باعث شود تا به مرور مخاطبان شما روندی صعودی را داشته باشد.

آیا می دانستید لوگوموشن ها نیز دارای چند نوع مختلف هستند ؟

تا به اینجا که با مفهموم لوگوموشن آشنا شدید و اگر به این نتیجه رسیدید که باید کار ساخت و طراحی لوگوموشن را در اسرع وقت انجام دهید دانستن این مورد ضروری است که لوگوموشن ها نیز در چند نوع مختلف طراحی می شوند و شما بنا بر سلیقه خود می توانید یکی از آن ها را انتخاب نمایید.

لوگوموشن سه بعدی : اگر قصد تبلیغات به صورت رسمی را دارید این نوع لوگوموشن می توانید بهترین انتخاب برای شما باشد چرا که لوگوی شما را در یک فضای سه بعدی قرار می دهد و جلوه بی نظیری به لوگوی شما خواهد داد.

لوگوموشن فلت : این نوع از لوگوموشن معمولا در محیطی دو بعدی تولید و طراحی می شود و در ساخت آن از انواع افکت های کارتونی و گرافیکی جذاب بهره برده می شود و به راحتی می تواند نام برند شما را با این افکت ها به مخاطبانتان القا نماید.

لوگوموشن های آماده : قالب این دسته از لوگوهای متحرک از قبل به صورت آماده طراحی و ساخته شده اند و شما با صرف هزینه و البته زمان کمتری می توانید لوگوی خود را بنا به سلیقه و نظرتان درون این قالب های آماده قرار دهید.

با مزایای لوگوموشن آشنایی دارید ؟

امکان استفاده از لوگوی متحرک در تمام شبکه های اجتماعی وجود دارد همچنین شما این امکان را دارید تا در وب سایت خود از آن استفاده نمایید.

این امکان را دارید تا بتوانید در ساخت تیزرهای تبلیغاتی خود از آن استفاده نمایید.

با هزینه کم تری نسبت به سایر روش های تبلیغاتی می توانید نظر مخاطبان را جلب کنید.

گروه ایران مایند و ساخت لوگوموشن شما

مجموعه ایران مایند با داشتن چند سال تجربه در ساخت انواع لوگوموشن های متحرک در کنار شماست تا نیاز شما را در این زمینه برآورده نماید.

اگر به دنبال کیفیت کار بالایی هستید پیشنهاد می کنیم یکبار با ما همراه باشید تا بتوانید وجه تمایز خود با رقبایتان را رقم بزنید.

سندیت این حرف ما داشتن چندین نمونه موفق در این حوزه کاری می باشد پس کافیست یکبار به ما اعتماد نمایید تا مشتری دائم ما باقی بمانید.

 

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
iran mind

لوگوموشن قلب تپنده کسب و کار شما

شاید برایتان پیش آمده که لوگوی یک برند با یکبار دیدن تا آخر عمر در ذهنتان مانده باشد؛ بنظرتان علت چیست؟

در برخی از ویدیوهایی که در فضای مجازی پخش می شود در ابتدا و یا در انتهای ویدیو یک لوگو به صورت متحرک و با صدا پخش می شود و باعث جلب توجه شما می شود، نام این لوگوی متحرک لوگوموشن است.

در اینجا می خواهیم به این لوگوی متحرک که باعث ثبت برند شما در ذهن ها و برندسازی قوی می شود، بپردازیم.

بسیاری از خدماتی که دارای لوگوی خاص هستند به دنبال ساخت لوگوموشن می روند تا لوگو که شناسنامه کاریشان محسوب می شود را بیشتر در خاطر مخاطبان هدف و یا غیر هدف خود نگه دارند.

اگر تصمیم گرفته اید تا برای برند خود به دنبال ساخت لوگوموشن باشید پیشنهاد می شود خواندن این مقاله را از دست ندهید.

ساخت لوگوموشن چه کمکی به ما می کند ؟

بسیاری از برندهای مطرح دنیا که از ابتدا معروف نبوده اند و به مرور زمان به این جایگاه رسیده اند و همواره سعی کرده اند از تمامی روش هایی که باعث می شوند تا در خاطر مردم بمانند، استفاده کرده اند.

شاید این نکته خیلی ابتدایی به نظر برسد که لوگو متحرک مانندخونی است که باید در رگ های کسب و کار شما جریان پیدا کند تا بتوانید خود را همیشه در معرض دید همگان قرار دهید.

در واقع در ابتدای شروع فعالیتتان این نکته بسیار ضروری و مهم است که همیشه از روش ها و تکنیک هایی که منتهی به این مورد می شود تا عموم مردم شما را به وسیله لوگو و یا نامتان به خاطر بیاورند استفاده نمایید.

سوالی که ممکن است به ذهن شما برسد این مورد است که چرا خود را به وسیله لوگو به مردم معرفی کنید و نام شما هیچ نقشی نداشته باشد؟

جواب این سوال در این است که اغلب لوگوها برگرفته از نام تجاری هستند علاوه بر این ممکن است نام تجاری شما تکراری باشد اما لوگوی شما مانند اثر انگشتتان منحصربه فرد و متعلق به خود شما خواهد بود.

همین مورد آخر کافیست تا به شما به این نتیجه برسید که باید به فکر ساخت لوگوموشن برند کاری خود باشید تا از رقیبان خود جا نمانید.

در واقع در عصر حاضر سنتی عمل کردن دیگر جایی ندارد و باید از روش های نوین برای فروش استفاده نمایید تا بتوانید در زمینه کاری خود موفق باشید به قول معروف از دل برود هر آن که از دیده برفت!

لوگوموشن چیست ؟

در ابتدای مقاله به ماهیت لوگوموشن پرداخته شد اما شاید برخی هنوز به طور کلی راجع آن اطلاع ندارند و این مفهوم کمی برای آن ها گنگ باشد.

لوگوموشن برگرفته از دو کلمه لوگو و موشن می باشد؛ لوگو که برای همگان یک مفهوم روشن و واضح را دارد و به عقیده اکثر افراد شناسنامه کاری است اما منظور از موشن هم تصاویری هستند که به صورت متحرک پخش می شوند.

حالا با توجه به توضیحات بالا منظور از لوگو متحرک، همان لوگوی شماست که متحرک و موسیقی دار شده است.

ساخت لوگو متحرک زمان بر است؟

معمولا اگر این کار را به متخصصان بسپارید زمان زیادی طول نمی کشد، پیشنهاد ما به شما این است که برای ساخت لوگوموشن خود یک گروه حرفه ای را انتخاب کنید تا زمان زیادی را برای طراحی از شما نگیرد.

مجموعه ایران مایند یکی از شرکت های متخصص در زمینه ساخت لوگوموشن می باشد که شما می توانید با کارشناسان این شرکت برای ساخت لوگوموشن در ارتباط باشید.

لوگوموشن رایگان، منطقی به نظر می رسد؟

شاید دیده باشید که در برخی از سایت ها تبلیغ لوگوموشن رایگان نمایش داده می شود اما تا به حال فکر کرده اید که چرا باید این عنصر حیاتی کسب و کار شما را رایگان انجام دهند؟

لوگوموشن رایگان که حسابی هم سر و صدا کرده یکسری فایل های آماده است که شما همه جا می توانید پیدا کنید. شاید فردا پسفردا عین لوگوموشنتان را که به اسم رایگان برایتان زده اند در تبلیغات تلویزیونی رقیبتان ببینید! بعید نیست.

خلاصه مطلب

در کلام اخر می خواهم بگویم لوگوی متحرک شما می تواند در تبلیغات شما، ویدیو هایتان، پست ها و استوری هایتان برای برندینگ شما بارها و بارها استفاده شود. شک نکنید هزینه ای که برای برندینگتان می کنید سرمایه گذاری است. پس به سراغ لوگوموشن رایگان که در نهایت یک فایل بی کیفیت غیر یونیک است نروید.حرفه ای بودن رمز پیشرفت بزرگان است!

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
iran mind

مدیریت اینستاگرام، بال پرواز به اوج موفقیت شماست!

مدیریت اینستاگرام، از آن دست مشاغلی است که نمی‌توانید به‌سادگی از کنار آن رد شوید. علی‌الخصوص اگر شما یکی از هزاران صاحب کسب‌وکاری هستید که در اینستاگرام صفحه‌ای برای شغل خود دارید. حتماً شما هم در فکر آن هستید که به کسب‌وکار خود رونقی بدهید و فروش محصولات یا ارائه خدمات خود را افزایش دهید. اینستاگرام، پلتفرمی است که توانسته بسیاری از کسب‌وکارها را رونق ببخشد. اما پیشرفت از طریق این اپلیکیشن، کار هرکسی نیست.

برای این که بتوانید برند خود را از طریق اینستاگرام رونق ببخشید، باید اصول اصلی مدیریت صفحه خود را بدانید.

اگر نمی‌توانید این کار را خودتان بر عهده بگیرید و به نحواحسن آن را انجام دهید، نگران نباشید. ایران مایند، می‌تواند شما را در این مسیر یاری کند. می‌توانید مدیریت اینستاگرام خود را به ما بسپارید و مطمئن باشید کسب‌وکارتان هر لحظه بیش­تر رونق می‌یابد. با ما همراه باشید.

از اینستاگرام غافل نشوید

پلتفرم اینستاگرام، یکی از ‌شبکه‌های اجتماعی پرمخاطب است که با ۱ میلیون کاربر فعال در ماه، توانسته در رقابتی نابرابر پیروز شود. نمی‌توانید صفحه‌ای در اینستاگرام برای کسب‌وکار خود ایجاد کنید و انکار کنید که تا چه حد در پیشبرد اهدافتان مؤثر بوده است.

بسیاری از کسب‌وکارها تلاش می‌کنند تا محصولات خود را به مخاطبان خود از طریق این پلتفرم معرفی کنند. تفاوتی ندارد که در کجا ساکن هستید، این اپلیکیشن توانسته تمام جهان را در دستان خود تسخیر کند. با معرفی محصولی که تولید می‌کنید، یا خدماتی که ارائه می‌دهید به‌سادگی می‌توانید مشتریان بسیاری را نه‌تنها از محیط اطراف خود بلکه از سرتاسر جهان پیدا کنید. این ویژگی اصلی اینستاگرام است که نمی‌توانید منکر آن شوید.

حال اگر چرخی در اینستاگرام بزنید متوجه می‌شوید که از کسب‌وکارهای خرده‌پا تا برندهای بسیار بزرگ، همه‌وهمه صفحاتی در اینستاگرام دارند. آن‌ها نه‌تنها از این صفحات درآمدزایی می‌کنند، بلکه نظرسنجی می‌کنند، با مخاطبانشان ارتباط نزدیک برقرار می‌کنند. علاوه بر همه این موارد متوجه می‌شوند چه محصول یا خدماتی می‌تواند مخاطبان و طرفداران بیش­تری داشته باشد. در واقع این برندها یا کسب‌وکارها، باتوجه‌به کامنت‌هایی که در زیر محصولات خود دریافت می‌کنند متوجه می‌شوند که محصول ارائه شده چه مشکلاتی دارد یا کدام بخش آن بیش­تر برای مشتریان جذابیت دارد. در نتیجه می‌توانند در محصولات جدیدتر این موارد را رعایت کنند تا مشتریان خود را حفظ کنند.

 

چه چیزی از مدیریت پیج اینستاگرام انتظار دارید؟

اگر قرار است از کمک ادمین برای فعالیت پیج کسب‌وکار خود در اینستاگرام استفاده کنید باید بدانید دقیقاً چه وظایفی بر عهده آنان است. تیم تخصصی مدیریت اینستاگرام باید قبل از هر کاری، مخاطبان هدف شما را شناسایی کند. پس از این که مخاطبانتان شناسایی شدند، علایق، سلایق و نیازهایشان را تجزیه‌وتحلیل می‌کند. 

اکنون زمان آن رسیده که باتوجه‌به نتایج به‌دست‌آمده، استراتژی مناسب را انتخاب کند.

 استراتژی به شما و تیم ادمین اینستا نشان می‌دهد که چه محتوایی را باید برای پروفایلتان انتخاب و البته تولید کنید. در کنار همه این فعالیت‌ها، باید به بررسی کامنت‌ها بپردازید. از طرفی بتواند برای تبلیغات از کمک اینفلوئنسرها کمک بگیرید. همچنین تلاش کنید خدمات اجتماعی متناسب را ارائه دهید و در نهایت نتیجه را برای شما برآورد می‌کند. شما بسته به توافقتان، در فواصل زمانی مختلف می‌توانید تقاضای گزارش کار را از تیم مدیریت درخواست کنید.

از مدیریت پیج اینستاگرام چه می‌دانید؟

ادمین پیج اینستاگرام، یکی از مشاغلی است که می‌تواند کسب‌وکار شما را به قله موفقیت برساند. اما دقیقاً مدیر اینستاگرام چه می‌کند؟ اگر مدیریت پیج خود را به مدیریت اینستاگرام بسپارید، دیگر نباید نگران استراتژی صفحه خود باشید. 

ادمین پیج اینستاگرام نه‌تنها تلاش می‌کند با استراتژی مناسب حرفه شما، فروش محصولات را افزایش دهد، بلکه کارهای دیگری را نیز انجام می‌دهد. می‌تواند کمپین‌های تبلیغاتی متناسب با صفحه شما راه‌اندازی کند و حساب کاربری شما را تجزیه‌وتحلیل کند.

مدیریت پیج اینستاگرام، کار یک فرد نیست. در اغلب موارد یک تیم این کار را بر عهده می‌گیرد. هرکدام از افراد نیز وظیفه خاصی را برای رسیدن به هدف انجام می‌دهند. نکتهای که باید در نظر بگیرید این است که مدیریت پیج اینستاگرام، برای هر برند، متفاوت است. 

 

چقدر برای استخدام مدیر اینستا باید هزینه کنید؟

قطعاً می‌دانید که قیمت ادمین اینستاگرام به عوامل متعددی بستگی دارد. مدیریت پیج شما، از تولید محتوای بصری یا متنی گرفته تا ایجاد کمپین، مدیریت بخش استوری اینستاگرام، مسئول تبلیغات، مدیر اینفلوئنسر یا حتی مدیر حساب کاربری شما، هرکدام می‌تواند بر قیمت نهایی تأثیر مستقیم بگذارد‌.

 اما نگران نباشید. هزینه‌کردن در این بخش، بیش­تر نقش سرمایه‌گذاری بلندمدت را دارد. شاید در ابتدا شما هزینه‌ای را متحمل شوید، اما اگر مدیریت پیج اینستاگرام شما، فردی کاربلد باشد، به‌سادگی می‌توانید با فروش بیشتر هزینه صرف کرده را برگردانید.

کار ادمین پیج اینستاگرام چیست؟

مدیریت پیج اینستاگرام، تلاش می‌کند تا تصویری غنی از برندی که دارید به مشتریان و مخاطبانتان ارائه دهد. این اصلی‌ترین وظیفه هر مدیر اینستاگرام است. یک ادمین اینستا تلاش می‌کند تا توجه همگان را به سمت برند شما جلب کند. مهم‌ترین کاری که انجام می‌شود این است که توجه اینفلوئنسرها به برند شما معطوف شود. این کار باعث می‌شود تا برند شما بدون هیچ دردسری به افراد بیش­تری معرفی شود. 

بااین‌حال وظایف مدیریت اینستاگرام به اینجا ختم نمی‌شود. ادمین پیچ شما، باید توانایی داشته باشد تا با خلق محتوای بصری و متنی بسیار جذاب، توجه همه را به خود جلب کند. آنچه حاصل می‌شود بالارفتن کلیک، لایک و نظرهای هرکدام از پست‌هایتان می‌شود. شما چقدر توانایی این کار را دارید؟ می‌توانید این کار را به کاردان بسپارید. ایران مایند نمونه‌های موفقی در رزومه خود دارد.

از کجا بفهمیم که راه را درست رفته‌ایم؟

حتی وقتی لایک‌هایتان سر به فلک کشید یا نظرات زیر پست‌هایتان زیاد شد، هنوز کار تمام نشده است. زمانی می‌توانید نفس راحتی بکشید که بازدیدکننده‌های اینستاگرامتان تبدیل به مشتری‌های پروپاقرصتان شده باشند. آن‌وقت می‌توانید ادعا کنید که به نتیجه دلخواهتان دست یافتید.

دیگر همه می‌دانند که اینستاگرام بر اساس محتوای بصری و متنی فعالیت می‌کند. اگر بتوانید محتوایی را خلق کنید که چشم بیننده را به خود جلب کند، برنده‌اید. اما نکته اینجاست. کاربران اینستاگرام باهوش‌تر از آن هستند که فکر می‌کنید. اگر بینندگان احساس کنند که محتوای شما رو قبلاً در صفحه دیگری دیده‌اند یا از نظر بصری جذابیت خاصی ندارد، دیگر شما را دنبال نمی‌کنند.

پس باید محتوای خلاقانه‌ای را بارگذاری کنید. محتوایی که بتواند نگاه مخاطبان را جذب کند. این کاری است که مدیریت پیج اینستاگرام برای آن آموزش‌دیده‌اند و می‌توانند برند شما را به پرواز درآورند. در واقع می‌توان گفت تیم متخصص می‌تواند با کمک‌گرفتن از به‌روزترین روندها و اطلاعات، به شما کمک کند. هنوز هم فکر می‌کنید می‌توانید خودتان این محتوا را خلق کنید؟

 

 

جمع‌بندی

داشتن پیج اینستاگرام این روزها، یکی از اصلی‌ترین روش‌های کسب مشتری برای کسب‌وکارها به‌حساب می‌آید. اگر شما هم دارای یکی از این صفحات هستید به‌خوبی می‌دانید که جلب مخاطب و مشتری وفادار یکی از مهم‌ترین کارها است. مدیریت پیج اینستاگرام کار هرکسی نیست. حال چنانچه شما هم تمایل دارید تا مدیریت اینستاگرام خود را به دست افراد کاردان بسپارید باید بدانید که درست اینجا همان جایی است که باید باشید.

ایران مایند، با سابقه‌ای درخشان می‌تواند شما را خاطرجمع کند که موفقیت مانند مومی در دستان شماست. بهتر است عجله کنید. کارشناسان ما به شما کمک خواهند کرد تا به قله‌های موفقیت برسید. کافی است با کارشناسان ما تماس بگیرید. ما شما را در مدیریت اینستاگرام و پیج شما کمک خواهیم نمود.

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
iran mind

با عکاسی تبلیغاتی فروش صددرصد را تجربه کنید!

عکاسی تبلیغاتی رمز افزایش فروش شماست! شاید بنظرتان خیلی اغراق کرده باشیم اما ایران مایند بارها و بارها این مورد را تجربه کرده است. شاید بهتر باشد مثالی بزنیم:

شما یک رستوران را در نظر بگیرید که یک پیج اینستاگرام دارد و می خواهد رشد پیجش را نظاره گر باشد. حالا مسئله این است که چگونه به مخاطب بفهمانیم این غذا خوشمزه و خوش رنگ و لعاب است؟ پاسخ مشخص است؛ عکس ها می توانند گویای همه چیز باشند اما نه هر عکسی!

عکس محصول شما باید با کیفیت، با نورسنجی مناسب، چیدمان زیبا و... باشد و قطعا که این کار نیاز به دانش دارد. اگر حال و حوصله ی آموزش دیدن را ندارید یا سرتان آن قدر شلوغ است که نتوانید حتی به آن فکر کنید ما یک مجموعه ی کار بلد و معتبر را به شما معرفی می کنیم. ایران مایند حلال مشکلات است.

تاثیر عکاسی تبلیغاتی بر ارتقای کسب و کار در اینستاگرام

اینستاگرام، غول فضای مجازی که به تنهایی توانسته است بدون هیچ گونه حمله فیزیکی دنیا را به تسخیر خود در بیاورد این روزها باعث شده تا افرادی که کار خرید و فروش را انجام می دهند بدون اشغال فیزیکی مکانی فروش قابل توجهی را داشته باشند.

به همین سبب بسیاری از فروشندگان بعد از شیوع بیماری کرونا که مردم ترس از رفتن و اجتماع در مکان های شلوغ را داشتند به این فکر افتادند که فروش خود را در فضای مجازی ، سایت خود و... به صورت کاملا آنلاین و در بستر اینترنت انجام دهند.

اینجا بود که باید به این فکر می کردند که چطور می توان محصولات را به نوعی که در ضمیر ناخودآگاه مخاطب تاثیر مثبت بگذارد را در پیج قرار داد تا به فروش رسید.

عکاسی درست و اصولی از محصول دقیقا حلقه گمشده این سوال بود چرا که تا زمانی که تصویر محصول و یا محصولات زیبا و فریبنده نباشد نمی توان مخاطب را به مشتری تبدیل کرد.

عکاسی تبلیغاتی تکه گمشده پازل فروش

اگر تا کنون قانع نشده اید که چرا عکس خوب و اصولی با فروش بالا رابطه مستقیم دارد ادامه مقاله را به هیچ عنوان از دست ندهید.

اگر کار خود را به یک گروه حرفه ای و کار بلد بسپارید متوجه این موضوع خواهید شد که بعد از مدت زمانی غیر قابل پیش بینی نمودار فروش شما شکلی کاملا صعودی خواهد گرفت اما حدس شما چیست؟

ما اینجاییم تا جواب درست را به شما بدهیم، در عکاسی تبلیغاتی تمام تلاش این است که محصولات به شکلی درست و کاملا دلربا چیده شوند و دکور کار به نوعی باشد تا مخاطب از دیدن آن عکس لذت ببرد و فکرش مشغول شود.

اگر بتوانید ذهن مخاطبان را درگیر محصولات خود کنید شما 70 درصد از راه فروش را رفته اید و کار چندان سختی برای مشتری کردن آن شخص نخواهید داشت با توجه به این موضوع باید به صراحت بیان کرد عکاسی تبلیغاتی تکه پازل گمشده شما برای فروش می باشد.

عکاسی صنعتی یا عکاسی تبلیغاتی ؟

اگر فکر می کنید که عکاسی تبلیغاتی با عکاسی صنعتی هیچ تفاوتی ندارد باید این نکته را بدانید که تمام هدف از عکاسی صنعتی این است تا ماهیت محصولات و همچنین برند آن محصول را در معرض دید همگان قرار دهد و به وسیله عکاسی صنعتی به نوعی برند سازی کند و به هیچ عنوان هدف فروش محصولات را دنبال نمی کند.

نقطه مقابل اما عکاسی تبلیغاتی است که تمام تلاش خود را می کند تا ویژگی محصولات را به اندازه ای بزرگ کند تا ذهن مخاطب درگیر شود و نتیجه به فروش محصول منتهی شود.

اگر تصمیم گرفتید از محصولات خود عکاسی اصولی و کاملا درست را انجام دهید تا از رقبای خود جا نمانید نوبت به قدم بعدی می رسد تا به دنبال یک آتلیه عکاسی تبلیغاتی باشید.

آتلیه عکاسی تبلیغاتی را چه طور پیدا کنیم ؟

به لطف موتور جستجوی گوگل پیدا کردن یک آتلیه عکاسی تبلیغاتی کار چندان سختی نیست اما این موضوع را مد نظر داشته باشید تا حتما کار خود را به یک تیم کار بلد بسپارید تا هزینه و زمان خود را هدر ندهید.

حتی اگر در تهران ساکن نیستید می توانید محصولات خود را به استودیو عکاسی تبلیغاتی ایران مایند ارسال کنید تا کار عکاسی شما مطابق با جدیدترین اصول عکاسی انجام گیرد پس در هر کجای ایران که باشید جای نگرانی نیست استودیو عکاسی ایران مایند پذیرای محصولات شماست.

آیا با انواع عکاسی تبلیغاتی آشنایی دارید؟

عکاسی تبلیغاتی چنان مفهوم گسترده ای دارد که نمی توان آن را محدود کرد به صورت مختصر اگر بخواهیم انواع عکاسی تبلیغاتی را معرفی کنیم عکاسی پوشاک، عکاسی تبلیغاتی از غذا، عکاسی از محصولات مختلف نظیر ادکلن و..  جزئی از انواع عکاسی تبلیغاتی می باشند.

با اینهمه توضیحات تعرفه عکاسی تبلیغاتی چند است؟

برای این مورد نمی توان قیمت دقیق و مشخصی را اعلام کرد چرا که معیارهای مختلفی نظیر نوع محصول، تعداد محصولات و... می تواند تاثیر گذار باشد.

سفارش عکاسی تبلیغاتی در ایران مایند چگونه است؟

برای این کار کافیست با مشاوران و کارشناسان ما در ارتباط باشید تا شما را در این زمینه راهنمایی کنند. برای تماس با ایران مایند اینجا کلیک کنید.

 

 

 

 

 

 

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
iran mind

مدیریت اینستاگرام و جزییات مربوط به آن

در ابتدای این مقاله می خواهیم در خصوص مدیریت اینستاگرام  صحبت کنیم، اینستاگرام پلتفرمی است که روزانه بیشتر از یک میلیون کاربر از آن استفاده می کنند.

با روی کار آمدن اینستاگرام بسیاری از مشاغل ارتقای فروش پیدا کردند  و این رشد را مدیون این فضا یعنی اینستاگرام هستند.

در ابتدای روی کار آمدن اینستاگرام بسیاری فقط برای به اشتراک گذاری عکس و فیلم با اقوام و دوستان از این شبکه اجتماعی استفاده می کردند اما رفته رفته بسیاری متوجه پتانسیل اینستاگرام برای استفاده بیزینسی شدند و الحق که این فضا به بسیاری از افراد برای رشد در کسب و کار کمک کرده و می کند، اینستاگرام دومین فضای پر بازدید و پرطرفدار در دنیا می باشد.

امروزه کودکان، نوجوانان و حتی حیوانات صاحب حساب کاربری در اینستاگرام هستند و از این فضا کسب درآمد می کنند.

شایان ذکر است طبق آمار ها نرخ مشارکت در اینستاگرام از توییتر و فیسبوک بالاتر است پس اگر شما هم قصد فعالیت در این فضا را دارید با ما همراه باشید و ادامه این مقاله را بخوانید.

اهمیت مدیریت اینستاگرام و مزیت های آن

این شبکه یعنی اینستاگرام یکی از مهمترین پلتفرم ها برای شروع کسب و کار می باشد پس اگر قصد ارتقای شغلی خود را دارید حتما در صدد راه اندازی این شبکه اجتماعی برای کسب و کار خود باشید اما در نظر داشته باشید که راه اندازی این فضا نیاز به یک متخصص و مشاور دارد تا زیر نظر مشاور به راه اندازی پیج و ارتقای آن بپردازید.

چگونگی ارتقای یک پیج و مدیریت اینستاگرام

امروزه بسیاری از شرکت ها فعالیت خود را در زمینه ی مدیریت اینستاگرام آغاز کرده اند تیم ایران مایند با توجه به تجربه های موفقی که در این زمینه دارد همراه و مشاور شما در این کسب و کار می باشد.

صحت این ادعا نمونه کارهای موفق تیم ما می باشد که برای بازدید آن می توانید به این صفحه مراجعه کنید.

وظایف شخصی که مدیریت اینستاگرام را قبول می کند.

1-تولید محتوای هدفمند و ارزشمند در این فضا

2-افزایش و جذب فالور واقعی

3-ایجاد تعامل و افزایش تعامل به وسیله پست ها و استوری های بارگذاری شده.

4-افزایش لایک و کامنت و فالور

5-افزایش بازدید ویدیو و استوری ها

6-تبلیغات به صورت حرفه ای

7-هشتگ گذاری به صورت تخصصی و حرفه ای

8-اکسپلور کردن پست

9-پست و استوری گذاری به صورت منظم

10-پاسخ گویی به کامنت و دایرکت در زمان اصولی (نه خیلی دیر نه خیلی زود)

11-ایده پردازی و ایجاد تعامل برای پیچ

لازم به ذکر است مدیریت کردن پیج وظیفه اصلی ادمین اینستاگرام می باشد.

با بهره گیری از ادمین های متخصص ایران مایند زمان کمتری برای ارتقای پیج خود و رشد کسب و کارتان صرف کنید.

هشتگ گذاری و اهمیت آن در اینستاگرام

هشتگ گذاری یکی از مهم ترین کارها در زمان آپلود پست می باشد اگر هشتگ هایی که استفاده می کنید مناسب باشند با افزایش جذب سریع فالور مواجه خواهید شد.

هشتگ ها به طور کلی به سه دسته تقسیم می شوند:

1-هشتگ های توضیحی

از این هشتگ بیشتر برای توضیحات یک محصول و یا... استفاده می شود.

2-هشتگ های برند

از این هشتگ برای معرفی برند در تمامی پست ها استفاده می شود.

3-هشتگ های مربوط به کمپین

از این قبیل هشتگ ها بیشتر در مدت زمان مشخص در جهت رشد کمپین ایجاد شده استفاده می شود.

 

 

تولید محتوا در پیج های اینستاگرامی

محتوای تولیدی شما برای پیج اینستاگرام هسته ی مرکزی پیج شما است محتوایی که تولید می شود باید دارای ویژگی های خاصی باشد باید سلیقه ی مخاطب خود را بشناسید و در راستای ایجاد تعامل با مخاطبتان بکوشید.

مدیریت اینستاگرام شامل موارد زیر می باشد:

1-تولید محتوای انجام شده باید مناسب با سلیقه ی کارفرما باشد و نظر وی را در این خصوص جلب کنید.

2-نوشته هایی که در انتهای هر ویدیو استفاده می کنید یا در اصطلاح کپشن های تولیدی باید جذابیت زیادی داشته باشند.

3-سعی کنید در هنگام تولید محتوا با مخاطب ارتباط بگیرید و تعاملی را شکل دهید.

4-دقت کنید محتوایی که تولید می کنید منحصر به فرد خودتان باشد و بابت این تولید محتوا زمان و هزینه صرف کنید.

5-از نرم افزار های تخصصی در این مورد کمک بگیرید تا کیفیتی مطلوب را تحویل کارفرما دهید.

بحث تولید محتوا بسیار تخصصی می باشد و برای اطلاع از وظایف کلی مدیریت اینستاگرام از پیج و سایت ایران مایند دیدن کنید.

مهم ترین هدف از ایجاد صفحه و خدمات اینستاگرام چیست؟

مهمترین هدف در ایجاد یک صفحه در اینستاگرام رفتن به اکسپلور می باشد مهم ترین و تخصصی ترین کاری که به وسیله ی مدیریت پیج انجام می شود استفاده از ترند ترین هشتگ ها می باشد که استفاده از این کار کمک فراوانی به دیده شدن پیج شما می کند و قطعا می دانید که آرزوی هر شخصی است کسب و کارش رونق بگیرد و در اکسپلور دیده شود

آنالیز پیج رقبا

یکی از کارهایی که توسط ادمین پیج اینستاگرام باید انجام شود تحلیل رقبا و آنالیز پست ها و استوری های پیج رقیب در ایجاد و افزایش رشد پیج خود می باشد دقت کنید یک ادمین پیج نباید تعامل خود با رقبا را قطع کند و باید مدام در حال آنالیز و بررسی باشد این کار در حیطه ی وظایف یک ادمین اینستاگرام می باشد.

زمان را بشناسید

یک ادمین حرفه ای باید زمان را بشناسد و بهترین تایم برای انتشار پست و استوری ها را بداند بهترین زمان برای پست و استوری گذاری ساعات ابتدایی صبح و ظهر می باشد اما برای آن که دقیق بتوان ساعت انشار را معلوم کرد باید با توجه به محتوای پیج این عمل انجام شود.

به طور مثال ممکن است پیجی داشته باشید در زمینه آموزش زبان نوجوانان بالطبع مشخص است برای انتشار محتوا در این پیج نباید از ساعت ابتدایی روز استفاده کرد چرا که دانش آموزان در آن ساعت دسترسی به تلفن همراه و فضای مجازی را ندارند و باید ساعتی درست و مشخص برای پست گذاری در نظر گرفته شود.

تعرفه ادمین پیج اینستاگرام

این هزینه ها معمولا  ماهیانه حساب می شود و با توجه به انتظاراتی که از مدیریت اینستاگرام دارید تعرفه ها متغیر خواهد بود پس برای اطلاع از تعرفه های گروه ایران مایند با ما در ارتباط باشید.

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
iran mind

ساخت کلیپ برای اینستاگرام با بهترین کیفیت

امروزه و با توجه به داغ شدن فضای اینستاگرام و علاقه افراد به این فضا مخصوصا علاقه به تماشای ویدیو نیاز ساخت کلیپ برای اینستاگرام بیشتر از قبل احساس می شود.

ساخت کلیپ برای اینستاگرام مورد علاقه نه تنها جوانان بلکه تمامی افراد جامعه می باشد، با ساخت کلیپ می توانید باعث جذب مخاطبان شوید و نتیجه این کار فروش بیشتر شما می باشد.

ساخت کلیپ اینستاگرام، متن یا ویدیو ؟

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که حوصله مطالعه یک متن طولانی را نداشته باشید ولی به راحتی ساعت ها برای دیدن یک ویدیو وقت بگذارید.

همین جذابیت ویدیو کافیست تا شما با کم ترین دردسر فالورهای پیجتان را افزایش دهید البته در هنگام درست کردن کلیپ برای اینستاگرام این نکته را مد نظر قرار دهید که حتما از ویدیو با کیفیت استفاده نمایید.

ساخت کلیپ برای اینستاگرام نیاز به ابزار های تخصصی دارد، استفاده از این ابزار منوط به داشتن تخصص است و افراد کاربلد باید از آن استفاده کنند تا ویدیویی مطلوب و حرفه ای بسازند پس به هیچ عنوان سعی در خودکفایی در این مورد نداشته باشید و کار را به کاردان بسپارید.

به دنبال لایک و کامنت هستید؟

دروغ چرا اکثر افراد به دنبال داشتن لایک، کامنت و ویو بسیار بالا برای پست های خود هستند و به دنبال راهی برای انجام این کار می گردند ما در اینجا اعلام می کنیم کلید مشکلات شما داشتن یک ویدیو با کیفیت و جذاب است.

در جوامع امروزه تنبلی به شدت به چشم می آید و این امری اجتناب ناپذیر است و افراد ترجیح به دیدن یک چیز دارند تا خواندن یک مطلب پس بهتر است شما از این قافله از رقبای خود عقب نمانید و مطلبی که دوست دارید مخاطبان از شما بدانند را در قالب ویدیو به آن ها نشان دهید.

اینستاگرام یا فروشگاه مجازی؟

 امروزه با پیشرفت تکنولوژی و فراگیر شدن اینترنت و فضای مجازی بین مردم، اغلب افراد علاقمند به فضای اینستاگرام شدند .

همین علاقه مندی باعث شد تا بسیاری از افراد به فکر داشتن یک فروشگاه مجازی بیافتند تا بدون اشغال فضا و مکان فیزیکی کالاهای خود را بفروشند.

البته برخی دیگر نیز علاوه بر داشتن مغازه شخصی خود با راه اندازی یک پیج در فضای مجازی نیز کسب درآمد کردند.

گفتن این نکته نیز حائز اهمیت است که شما از ابتدای تاسیس پیج فروش چندانی ندارید و باید با داشتن یک محتوای جذاب مخاطبان را جذب خود نمایید.

پیشنهاد ما این است که از ویدیو با کیفیت بهره ببرید و تنها به گذاشتن تصویر و متن در پیج خود بسنده نکنید.

داشتن کلیپ منوط به یک شغل خاص نیست و تقریبا تمامی افرادی که در اینستاگرام حضور فعال دارند و سعی دارند تا دیده شوند باید از ویدیو استفاده کنند.

با روش های ساخت کلیپ برای اینستاگرام آشنایی دارید؟

ساخت کلیپ برای اینستاگرام به دو صورت با هنرور و بدون هنرور انجام می شود و مجموعه ایران مایند حتی اگر شما هنروری هم نداشته باشید با در دست داشتن افراد مسلط برای معرفی محصول شما این کار را برایتان راحت کرده است.

حتی اگر امکان این را ندارید تا در استدیو ما برای ضبط کلیپ حاضر شوید کافیست به ما این موضع را اعلام کنید تا نیروهای لازم برای ضبط کلیپ شما در محل مورد نظر شما اعزام شوند.

در مجموعه ایران مایند خبری از صدا گذازی و تصویر های پی در پی و خسته کننده نیست و ما با بهره بردن از هنرورهایی که قدرت بیان بالایی که دارند سعی داریم تا توجه ها را به سمت خودمان جلب کنیم.

ویدیو کلیپ یا آهنربای اینستاگرام؟

اگر با خواندن مطالب بالا هنوز تاثیری که ساخت ویدیو تبلیغاتی می تواند بر روی پیج شما بگذارد حس نکرده اید لازم است در یک جمله بیان کنیم بدون داشتن تیزر، کلیپ تبلیغاتی هیچ گاه به داشتن فروش و رونق پیج خود فکر نکنید.

برای اثبات این موضوع شما را به یک چالش می کشیم کافیست به یک پیج که تنها از تصویر و متن استفاده می کند سر بزنید و اجمالا آن را بررسی کنید بعد از این بررسی به یک پیج دیگر که از ویدیو و کلیپ استفاده می کند نیز نگاهی بیندازید خود شما به عنوان مخاطب جذب کدام پیج شدید؟

قطعا انتخاب شما مورد دوم می باشد چرا که توانست شما را علاقه مند به پیج خود کند و علاوه بر این موضوع تمام مطالب خود را به صورت ویدیو به ضمیر ناخودآگاه شما القا کند.

وجه تمایز ما چیست؟

با گروه ایران مایند بهترین هارا تجربه کنید و از ساخت کلیپی حرفه ای لذت ببرید وجه تمایز ایران مایند در این است که از به روز ترین تجهیزات فیلمبرداری، سرعت بالای تحویل ویدیوها، امکان فیلمبرداری در محل مورد نظر شما و... نام برد.

کافیست سری به نمونه کلیپ های تولید شده برای اینستاگرام توسط ایران مایند نگاهی بیندازید تا تفاوت را احساس کنید برای مشاهده در اینجا کلیک نمایید.

درجه یک و بی رقیب بودن را با گروه ایران مایند تجربه کنید یکبار با ما برای ساخت تیزر تبلیغاتی اینستاگرام همکاری داشته باشید تا رقبای خود را از میدان به در کنید.

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
iran mind

آشنایی با وظایف ادمین اینستاگرام

امروزه فعالیت در فضای مجازی درآمد زایی را به همراه دارد به شرط آن که اصول این فضا و الگوریتم اینستاگرام را بشناسید، قطعا می دانید که برای داشتن صفحه ای مفید که بتوان از آن درآمد زایی کرد نیاز به ادمین اینستاگرام داریم شخصی که با اصول این فضا آشنایی داشته باشد و زمان کافی را برای پیج ما صرف کند و توانایی تولید محتوای خلاقانه و جذاب را داشته باشد.

ادمین اینستا باید مخاطب را بشناسد و باید نحوه ارتباط با مشتری را بلد باشد و زمان کافی برای پاسخگویی به دایرکت ها و کامنت ها را داشته باشد، باید به نحوی جواب مشتری داده شود که وی احساس صمیمیت کند و احساس کند که شما برای او ارزش قائل هستید.

ادمین پیج اینستاگرام چیست؟

ادمین اینستا به شما و پیج شما کمک می کند که سریع رشد کنید و زودتر به هدف خود یعنی جذب فالور و یا افزایش مخاطب برسید.

 

 

 

 

یک مدیر اینستاگرام وظایفش شامل موارد زیر می شود:

1-تحلیل و آنالیز رقبا

یک ادمین حرفه ای اینستاگرام باید توانایی آنالیز و تحلیل رقبا و بررسی نقاط مثبت و منفی پیج های رقیب را داشته باشد تا بتواند از تمامی این نکات در جهت بهبود پیج خود استفاده کند.

2-توانایی تحلیل کردن داده های پیج

باید توانایی و سواد تحلیل داده های پیج از جمله میزان پروفایل ویزیت، اکتیویتی و غیره را داشته باشد چرا که با این توانایی به راحتی امکان تحلیل یک پیج را دارد.

3-امکان پاسخگویی صحیح به مشتری ها

یک ادمین حرفه ای و کاربلد باید توانایی ارتباط گرفتن با مشتری را داشته باشد و حس ارزشمندی را به مشتری القا کند.

4-داشتن یک برنامه ریزی جامع برای تولید محتوا و انتشار آن

یک ادمین اینستا حرفه ای باید بهترین زمان را بشناسد و در آن زمان اقدام به پست و استوری گذاری نماید.

نکاتی که باید در خصوص پیج اینستاگرام بدانید:

1-یک پیج اینستاگرام باید بیو صفحه اصلی مناسبی داشته باشد هرچه این ظاهر جذاب تر باشد مخاطب بیشتر علاقمند به همراهی شما می شود.

حال سوالی که مطرح می شود این است که یک بیوگرافی جذاب و اصولی شامل چه مواردی می شود؟

صفحه شما برند شما است پس باید در صفحه اول از نام تجاری برند خود استفاده کنید.

عکسی که برای پروفایل صفحه ی خود انتخاب می کنید با توجه به کاری که انجام می دهید باید عکسی با کیفیت از لوگوی شما و یا تصویری از خود شما باشد.

نکته مهم بعدی در این صفحه بیوگرافی شما می باشد، بیوگرافی می توان شعار تبلیغاتی شما و نحوه ارتباط گیری مخاطب با شما باشد.

نحوه پست گذاری و قالبی که استفاده می کنید امضای شما در این  صفحه می باشد.

پیج شما باید دارای کاربری درست باشد کاربری شامل حساب بیزنسی و یا شخصی می باشد که شما با استفاده از این امکان می توانید با استفاده از کاربری بیزینسی بر تمامی آیتم های پیجی خود نظارت داشته باشید.

به چند مورد از مزایای اکانت بیزینسی در این مقاله می پردازیم:

1-در این نوع اکانت امکان تفکیک پیام ها وجود دارد و شما می توانید به راحتی و با یک گزینه برای پیام ها دسته بندی ایجاد کنید.

2-در این حساب کاربری، امکان تبلیغات به صورت گسترده فراهم می باشد.

3-در این نوع اکانت امکان ایجاد مکان برای جلب اعتماد مخاطب در این فضا وجود دارد.

4-امکان اضافه کردن تماس در این نوع اکانت وجود دارد تا کاربر به راحتی در هرجای دنیا که باشد بتواند با شما ارتباط بگیرد.

5-همانطور که در بالا اشاره شد در این نوع اکانت امکان آنالیز و تحلیل در خصوص صفحه شما وجود دارد.

 

یک ادمین اینستاگرام حرفه ای باید تقویم محتوایی داشته باشد

1-داشتن یک برنامه محتوایی دقیق

یک ادمین حرفه ای اینستاگرام بهترین و بدترین زمان ها برای انتشار پست و استوری را می داند و مطلع است که چه زمانی پست و استوری خود را آپلود کند تا بهترین بازخورد را بگیرد.

یک ادمین حرفه ای باید دسته بندی برای انتشار تولید محتوا داشته باشد.

باید برای هر نوع دسته بندی زمانی به خصوص اختصاص داده شود.

 

پیگیری و برخورد مناسب با مشتری

ادمین اینستاگرام باید با خوشرویی جواب مشتری ها را بدهد و زمان کافی برای هر مشتری بگذارد.

یک پیج اینستاگرام باید دارای تداوم فعالیت باشد.

یعنی باید برای هرروز یک برنامه مشخص در نظر داشته باشد چرا که این کار باعث می شود رفته رفته مخاطب به پیج شما و محتوای شما علاقمند و وابسته شود.

استفاده از هشتگ های اصولی و کاربردی

برای هر پست باید از هشتگ های  درست و اصولی استفاده شود یک ادمین اینستاگرام حرفه ای ترندترین هشتگ ها را می شناسد و نحوه ی استفاده از آن و با  تعداد مناسب هشتگ گذاری آشنا است.

سوالی که اغلب شما عزیزان با آن روبه رو هستید هزینه ادمین اینستاگرام می باشد.

با توجه به این که این کار در فضای مجازی اتفاق می افتد قراردادی میان ادمین اینستا و صاحب پیج امضا می شود و دسترسی هایی به شخص ادمین داده می شود، معمولا حقوق ادمین به صورت ماهانه حساب و پرداخت می شود.

 در قراردادی که میان ادمین اینستاگرام و صاحب اکانت امضا می شود تعداد پست ها در روز و تعداد استوری و نحوه ی تولید محتوا مشخص می شود.

دیگر مورد مهمی که در قرارداد ذکر می شود افشا نکردن اطلاعات حساب کاربری و تعهد ادمین اینستاگرام در برابر اطلاعات می باشد.

در انتهای این مقاله به چند مورد از مواردی که در یک قرارداد مدیر اینستاگرام بسته می شود ذکر می شود:

1-تولید محتوایی که توسط ادمین اینستاگرام انجام می شود باید به دلخواه و خواست کارفرما باشد.

2-تولید محتوایی که از سمت ادمین اینستاگرم انجام می شود باید کاملا مرتبط با فضای پیج باشد.

3-ادمین اینستاگرام وظیفه برطرف کردن ایرادات و مشکلات به وجود آمده در پیج را دارد.

4-ادمین پیج اینستاگرام باید از هر عملی که منجر به ریپورت و بسته شدن پیج می شود خودداری کند.

5-ادمین اینستاگرام نباید تولید محتوای خودسر داشته باشد و نباید روند پیج را تغییر دهد.

6-ادمین اینستاگرام متعهد می شود که در اصولی ترین زمان ممکن جواب دایرکت ها و کامنت ها را بدهد.

وظایف ادمین اینستاگرام در مجموعه ایران مایند

برای اینکه بدانید وظایف ادمین پیج اینستاگرام چیست و نمونه کارهای قبلی ما دیدن نمایید وارد این صفحه شوید.

 

 

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
iran mind

از مدیریت اینستاگرام چه می دانید؟

امروزه جایگاه فضای مجازی و رونق کسب وکار به وسیله این فضا برای همگان روشن است شاید یکی از علت هایی که افراد را از ورود به این فضا دو دل می‌کند عدم سابقه در نداشتن مدیریت پیج و زمان کافی برای این امر می باشد پس در اینجا است که ادمین اینستا می تواند توقعات شما را برآورده نماید.

یکی از مسائلی که در رشد یک پیج موثر می باشد مسئله تبلیغات در فضای مجازی است، حتما قبل از تبلیغات باید در خصوص پیج مورد نظر تحقیق شود که بهتر است این کار را به متخصصین در این زمینه بسپارید چرا که کنترل کردن و آنالیز کردن مخاطبین هدف یکی اصلی ترین و مهمترین کارهایی است که قبل از اقدام به تبلیغ باید انجام شود.

 

مدیریت پیج در اینستا

مدیریت پیج اینستاگرام کاری تخصصی است و هر شخصی نمی‌تواند آن را به درستی انجام دهد، ادمین اینستا باید به الگوریم های اینستاگرام و نحوه سئو کردن پیج در اینستا کاملا واقف باشد.

یک مدیر پیج باید برای بارگذاری پست و استوری ها برنامه ای درست و حرفه ای داشته باشد باید تولید محتوایی حرفه ای و جذاب برای صفحه شما انجام شود تا مخاطب جذب محتوای شما شود و در اصطلاح پیج شما را دنبال نماید.

اگر پیج شما مخاطبان کمتری داشته باشد ولی فروش بیشتری داشته باشد به مراتب بهتر از پیجی است که مخاطبان زیادی دارد ولی فروش ندارد.

پس بهتر است قبل از اقدام به ورود به این فضا حتما برنامه مشخص و استراتژی مناسب داشته باشید، تیم ایران مایند همراه شما در این زمینه کمک و مشاور شما می باشد تا با خیالی راحت پیج خود را به دست تیمی حرفه ای و با تجربه بسپارید.

در ادامه این مقاله به راه های افزایش جذب فالور می پردازیم، از نظر تیم ایران مایند و با توجه به تجربه های موفق این تیم در زمینه مدیریت پیج جذب فالور حتی به صورت اندک ولی واقعی به مراتب بهتر از فالور زیاد ولی در اصطلاح روح می باشد.

 

 

 

 

 

 

 

تولید محتوا اختصاصی

تولید محتوای اختصاصی برای یک پیج یکی از راه های جذب فالور می باشد، این کار به مخاطب شما این موضوع را القا می کند که شما برای نگاه او ارزش قائل هستید چرا که مخاطبین اینستاگرام به دنبال محتوای کپی نیستند و باید این حس را به آن ها القا کنید که برای آن ها وقت گذاشته اید.

تولید محتوا به صورت ویدیو

حتما به این نکته توجه داشته باشید که مخاطب شما علاقه به دیدن شما و شنیدن صدای شما را دارند در اصل یکی از راه های تولید محتوای جذاب تولید ویدیو می باشد.

جوابگویی به دایرکت ها و کامنت ها

یکی از زمان بر ترین کارها در پیج های اینستاگرامی پاسخ به دایرکت ها و کامنت ها است، برای درک این موضوع کافی است خود را به جای مشتری که به شما پیام داده است بگذارید، مشتری همیشه خواهان پاسخگویی سریع از سمت شما می باشد و نکته مهم بعدی نحوه پاسخگویی به مشتری می باشد، باید به نحوی جواب مشتری داده شود که مشتری با شما احساس راحتی کند و احساس کند که شما برای او ارزش قائل هستید.

تعامل با مخاطب

یکی دیگر از مواردی که مخاطب به آن علاقه دارد ایجاد تعامل با مخاطب می باشد، این تعامل می تواند به صورت پرسش و پاسخ باشد و یا غیره باشد هرچقدر میزان این تعامل بیشتر باشد رتبه ی شما نزد اینستاگرام بیشتر می شود.

بررسی کردن رقبا در اینستاگرام

وقتی اقدام به راه اندازی یک پیج اینستاگرام می کنید باید رقبای خود را بشناسید نکات مثبت و منفی آن را بشناسید تا در جهت ارتقای پیج خود در جهت مثبت تلاش کنید.

هشتگ گذاری مناسب و هدفمند

هشتگ گذاری اصولی یکی دیگر از راه های افزایش جذب فالور می باشد.

طراحی گرافیکی پست و استوری های اینستاگرام

طراحی گرافیکی جذاب برای مخاطب جذابیت بصری ایجاد می‌کند طراحی گرافیکی با توجه به رنگ سازمانی شما امضای شما است و مخاطب را وادار می‌کند تا شما را دنبال کند که خود این یک روش جذب دنبال کننده می باشد چرا که این کار به مخاطب القا می‌کند که شما برای وی ارزش قائل هستید.

یکی از اشتباهات رایج در اینستاگرام خرید پیج در اینستا می باشد.

قطعا وقتی یک شخص تصمیم به فروش پیج در اینستا می‌گیرد قطعا پیج مورد نظر برای وی صرفه اقتصادی نداشته است پس این برای شمایی که قصد خرید دارید یک اشتباه بزرگ است.

و آیا شمایی که قصد خرید پیج دارید اطمینان دارید که پیج چگونه جذب مخاطب کرده و آیا فالور واقعی دارد یا خیر؟

حتی اگر از دو موضوع بالا هم اطمینان داشته باشیم آیا پیجی که قصد خرید آن را دارید با کسب و کار شما هم موضوع است؟

قطعا وقتی یک پیج در زمینه ی تولید پوشاک فعالیت داشته است اکنون برای یک کسب و کار ورزشی مناسب نمی‌باشد.

پس در هر صورت خرید پیج در اینستاگرام را از ذهن خود خارج کنید و به جای خرید پیج اقدام به سپردن پیج خود به یک تیم حرفه ای نمایید در اینجاست که نام گروه ایران مایند مانند نگینی می درخشد برای دیدن نمونه کارهای ما اینجا کلیک نمایید.

خرید لایک و کامنت در اینستاگرام

در یک پیج اینستاگرام مهم کیفیت لایک، کامنت و فالور می باشد پس کمیت تاثیری در میزان فروش یک پیج ندارد پس پیشنهاد گروه ایران مایند جذب فالور، لایک و کامنت حتی به میزان کم می‌باشد.

در انتهای این مقاله به وظایف ادمین اینستاگرام می پردازیم.

وظایف ادمین اینستا

1-وظیفه یک ادمین اینستاگرام تولید محتوای جذاب می باشد.

2-این محتواها می تواند شامل مزایا و معایب محصول قابل فروش و یا... باشد.

3-وظیفه یک ادمین پاسخگویی به دایرکت ها و کامنت ها می‌باشد که برای پاسخگویی با توجه به تخصصی بودن پیج از کارفرما هم کمک گرفته می‌شود.

4-تولید هرروزه ی استوری در اینستاگرام و ایجاد فضای رقابتی یکی دیگر از وظایف ادمین اینستا می باشد.

در انتها لازم است بیان کنیم تصور اکثر شما بر این است که مدیریت یک پیج اینستاگرامی نیاز به ادمین اینستا ندارد و کار راحتی است، در حالی که یک پیج حرفه ای نیاز به یک مدیریت قوی دارد.

با مجموعه ایران مایند بهترین ها را تجربه کنید و ادمین پیج اینستاگرام خود را داشته باشید.

هزینه ادمین اینستاگرام

بسته به توقعی که شما از ادمین اینستا دارید قیمت ادمین اینستاگرام متفاوت است و نمی‌توان یک نرخ مصوب برای آن در نظر گرفت.

 

 

 

 

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
iran mind

ادمین اینستاگرام و نکات مربوط به نحوه استخدام

ادمین اینستاگرام و نکات مربوط به نحوه استخدام

این روزها اینستاگرام و پیج‌های مرتبط با آن بخش قابل توجهی از کسب‌وکارهای آنلاین را به خود اختصاص داده‌اند و حتی بسیاری از کسب‌وکارهای باسابقه سنتی نیز به بازار آنلاین وارد شده‌اند و در شبکه‌های اجتماعی مختلفی مانند اینستاگرام فعالیت می‌کنند.
مدیریت پیج اینستاگرام و استخدام ادمین اینستا یکی از اصلی‌ترین دغدغه‌های کسب‌وکارهای این حوزه است و بسیاری از آن‌ها فرصت مدیریت و بهینه‌سازی‌های لازم برای پیج اینستاگرام را ندارند و به همین خاطر این موضوع را به‌عنوان یک معظل بزرگ می‌شناسند. برون‌سپاری تولید محتوا و مدیریت پیج اینستاگرام یکی از هوشمندانه‌ترین کارها برای گرفتن نتیجه مطلوب است.

در حال حاضر شرکت‌ها و موسسات زیادی برای مدیریت پیج اینستاگرام وجود دارند که شما متناسب با نیاز و بودجه‌ای که دارید می‌توانید به آن‌ها مراجعه کنید و مدیریت پیج‌تان را به آن‌ها بسپارید.
شرکت ایران‌مایند یکی از حرفه‌ای‌ترین شرکت‌ها در زمینه خدمات اینستاگرام است که شما می‌توانید پیج کاری تان را به آن‌ها بسپارید تا صفر تا صد تولید محتوا و همچنین مدیریت پیج با کیفیت بالا برای شما انجام شود.

 

ادمین اینستاگرام کیست و چه وظایفی دارد؟

شاید این سوال در ذهن شما هم به وجود آمده باشد که ادمین اینستاگرام کیست و اساسا چه وظایفی را برعهده دارد؟ در حقیقت تعیین وظایف یک ادمین اینستاگرام تا حدی نیز بستگی به شما دارد اما به‌طور کلی وظایف یک ادمین اینستاگرام به‌صورت زیر است:

  • تولید و انتشار پست و استوری با کیفیت
  • پیدا کردن بهترین ساعت برای گذاشتن پست
  • ارتباط با واحد گرافیک برای طرح‌های پست و استوری
  • تعیین استراتژی کوتاه مدت و بلند مدت
  • مشخص کردن تم کلی پیج
  • تعیین قالب برای پست‌ها
  • برگزاری کمپین‌های تبلیغاتی

باید به این موضوع توجه داشته باشید که خدمات قابل ارائه اینستاگرام بسیار متنوع است و شما متناسب با نیاز و بودجه‌ای که در نظر گرفته‌اید باید یک ادمین اینستاگرام استخدام کنید؛ برای استخدام ادمین باید سعی کنید شخصی را استخدام کنید که مهارت‌های مورد نیاز شما را داشته باشد. افراد فعال در این حوزه مهارت‌های کاملا مختلفی دارند اما نکته مهم این است که شما یک لیست کامل از برنامه‌های اینستاگرام‌تان تهیه کنید و به شخصی که می‌خواهد ادمین پیج شما شود، آن‌ها را ارائه دهید.

مشخص کردن این لیست کمک زیادی می‌کند تا در سریع‌ترین زمان، بهترین شخص را برای پیج اینستاگرام‌تان استخدام کنید. البته راه دیگری نیز برای برون‌سپاری پیج اینستاگرام وجود دارد و آن هم سپردن پیج به شرکت‌ها و تیم‌های باتجربه در این حوزه است؛ گروه  ایران‌مایند یکی از باسابقه‌ترین و حرفه‌ای‌ترین شرکت‌های فعال در این زمینه است که با به هم پیوستن مدیران فعال و جوان در حوزه‌های مدیریت کسب‌‌وکار، بازاریابی و فروش و همچنین دیجیتال مارکتینگ با هدف رشد سیستم‌های کسب‌وکار و تاسیس شده است.

شما با برون‌سپاری مدیریت پیج اینستاگرام‌تان به یک شرکت می‌توانید مطمئن باشید که تمامی کارها زیر نظر متخصصین صورت می‌گیرد و از طرفی هر قسمت از کار توسط کارشناس مربوط انجام می‌شود. در حقیقت شما زمانی‌که یک ادمین اینستاگرام استخدام می‌کنید تمامی قسمت‌های پروژه توسط یک نفر صورت می‌گیرد اما با سپردن مدیریت پیج اینستاگرام‌تان به یک تیم حرفه‌ای می‌توانید هر قسمت از کار (شامل طراحی گرافیکی، ایده‌پردازی پست‌ها، تعیین استراتژی اینستاگرام و…) را به یک کارشناس بسپارید که این کار باعث خروجی بهتر می‌شود.

 

خدمات اینستاگرام شامل چه مواردی است؟

برای پیج اینستاگرام‌تان می‌توانید خدمات کاملا مختلفی دریافت کنید و این خدمات بستگی به نظر شما دارد. برای مثال شما می‌توانید صرفا محتوای پیج‌تان شامل طراحی پست و استوری و همچنین ایده‌پردازی پست‌ها را برون‌سپاری کنید یا حتی برگزاری کمپین‌ها و همچنین بازاریابی‌های مربوط به پیج را نیز به یک شرکت بسپارید.

 

به‌صورت کلی شما با برون‌سپاری‌های این چنینی یک بار سنگین را از دوش خودتان برمی‌دارید و می‌توانید با خیال جمع به سایر کارهای‌تان برسید. معمولا توصیه می‌شود در روز های ابتدایی شروع فعالیت پیج از تبلیغات و برگزاری‌های کمپین‌های پرهزینه و صرفه‌نظر کنید و صرفا روی محتوای پیج تمرکز کنید تا بتوانید یک پیج باکیفیت داشته باشید، به همین صورت در گام‌های بعدی می‌توانید به سراغ کمپین‌ها و دیگر روش‌های تبلیغاتی هم بروید.

در ادامه به برخی خدمات اینستاگرام اشاره کرده‌ایم:

  • ساخت و راه‌اندازی پیج و پشتیبانی واتس اپی
  • ادمین اختصاصی
  • طراحی قالب‌های گرافیکی و واترمارک اختصاصی
  • ایجاد هایلایت‌های کاربردی و متناسب با نیازهای شما
  • پاسخ‌گویی به کامنت‌ها و دایرکت‌ها
  • طراحی تقویم محتوا
  • استفاده از هشتگ‌های پربازدید
  • جذب فالور هدف‌مند
  • طراحی بنرهای تبلیغاتی
  • و….

 

نکات مهم در استخدام ادمین اینستاگرام

نکات مهمی در استخدام ادمین پیج اینستاگرام وجود دارد و شما قبل از این که به سراغ استخدام بروید باید توجه‌ زیادی به آن‌ها داشته باشید. یکی از نکات مهم برای یک ادمین اینستا، تعهد و نظم کاری او است چرا که بی‌نظمی در مدیریت پیج اینستاگرام می‌تواند شما را دچار مشکلات زیادی کند. بجز تعهد کاری ادمین اینستا، داشتن تخصص کافی در قسمت‌های مختلف مدیریت پیج، اهمیت بسیار زیادی دارد.

اگر شخصی که شما به‌عنوان ادمین استخدام می‌کنید قرار است طراحی پست‌ها و استوری‌ها را نیز انجام دهد باید به طراحی‌های بصری و گرافیکی هم تسلط داشته باشد. از طرفی چنین شخصی باید به الگوریتم‌های موجود در اینستاگرام و همچنین استراتژی‌های اینستاگرام نیز مسلط باشد. تسلط کافی به این موارد می‌تواند تضمین‌کننده موفقیت پیج شما باشد اما این موارد نیز تنها موارد لازم برای موفقیت در پیج اینستاگرام نیست و موارد دیگری نیز وجود دارد که باید به آن‌ها توجه ویژه‌ای داشته باشید.

در نظر داشته باشید که استخدام ادمین پیج اینستاگرام غیرحضوری، می‌تواند ریسک‌هایی به‌همراه داشته باشد اما در هرصورت بیش‌تر کسب‌وکارها برای کمتر شدن هزینه‌های‌شان سعی می‌کنند از ادمین‌های غیرحضوری استفاده کنند تا هزینه‌های‌شان کاهش پیدا کند.

نکات مهم در استخدام پیج اینستاگرام:

  • تعهد کاری شخص
  • تخصص داشتن
  • سابقه کاری مناسب
  • آشنایی با الگوریتم‌های اینستاگرام
  • آشنایی با اصول طراحی و هویت برند در اینستاگرام
  • آشنایی به برگزاری کمپین‌های تبلیغاتی

آیا تبلیغات و بازاریابی اینستاگرام هم وظیفه ادمین است؟

یکی از اصلی‌ترین چالش‌های صاحبان پیج‌های اینستاگرام این است که آیا تبلیغات پیج را نیز می‌توان به ادمین اینستا واگذار کرد یا برای این موضوع نیاز به کمک گرفتن از شخص دیگری است؟!

در حقیقت این موضوع کاملا به شما و مهارت‌های ادمین بستگی دارد؛ ممکن است ادمین پیج شما توانایی تبلیغات و مدیریت بودجه تبلیغات را به خوبی داشته باشد و از طرفی نیز ممکن است این توانایی را نداشته باشد و شما مجبور باشید سراغ افراد دیگری بروید. یکی از دلایلی که در قسمت‌های قبل هم توصیه کردیم که برای مدیریت پیج‌تان به سراغ شرکت‌ها بروید دقیقا همین موضوع است.
در حقیقت زمانی‌که شما مدیریت پیج‌تان را به یک شرکت می‌سپارید، وظیفه تبلیغات نیز با آن‌ها خواهد بود و از متخصص تبلیغات استفاده می‌شود تا بهترین بازدهی برای تبلیغات‌تان صورت گیرد.

 

آیا ادمین اینستاگرام باید تمام وقت استخدام شود؟

بسیاری از افراد برای استخدام تمام وقت یک ادمین اینستاگرام شک دارند و مطمئن نیستند که آیا استخدام یک ادمین به‌صورت تمام وقت کار درستی است یا با استخدام پاره‌وقت نیز می‌توان مدیریت پیج را به شکل درست و اصولی انجام داد!

پاسخ این سوال دقیقا به نیازهای شما و حجم کار شما بستگی دارد، اگر شما روزانه بیش‌تر از دو پست و سه استوری می‌خواهید منتشر کنید بهتر است یک شخص را به‌صورت تمام وقت و حضوری استخدام کنید اما اگر حجم کارتان کمتر از این مقدار است، می‌توانید سراغ استخدام پاره وقت بروید.
در استخدام پاره وقت معمولا شما حقوق کمتری پرداخت می‌کنید اما از طرفی شخص نیز به‌صورت تمام وقت در دسترس شما نیست و این موضوع می‌تواند برای بعضی افراد دردسر ساز باشد.

 

قیمت ادمین اینستاگرام

با این تفاسیر احتمالا این سوال برای شما نیز به وجود آمده است که قیمت یک ادمین اینستاگرام با این ویژگی‌های ذکر شده چقدر است و آیا گرفتن یک شخص با این مهارت‌ها واقعا به‌صرفه است یا خیر؟!

توصیه ما این است که در ابتدا قیمت را نادیده بگیرید و سعی کنید شخصی با مهارت‌های مورد نظرتان پیدا کنید و سپس بر سر قیمت به توافق برسید. اگر بتوانید شخصی با این مهارت‌ها پیدا کنید احتمالا حقوق وی برای با ۸ ساعت کار در روز کمتر از ۴-۵ میلیون تومان نیست و این در صورتی است که این شخص ممکن است همه توانایی‌های مورد نظرتان را هم نداشته باشد. با یک بررسی ساده قیمتی، بین استخدام ادمین اینستاگرام و همچنین برون‌سپاری مدیریت پیج اینستاگرام به یک شرکت حرفه‌ای احتمالا شما هم برون‌سپاری را به‌صرفه‌تر و هوشمندانه‌تر خواهید دانست.
شرکت ایران‌مایند به‌عنوان یکی از شرکت‌های پیشرو در زمینه مدیریت پیج اینستاگرام می‌تواند راهکار بسیاری مناسبی برای موفقیت پیج شما باشد.
برای مشاهده تعرفه های استخدام ادمین اینستاگرام میتوانید وارد صفحه زیر شوید:

https://iranmind.net/managment-instagram

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
iran mind