ادمین پیج اینستاگرام

استخدام ادمین اینستاگرام غیر حضوری برای انجام خدمات اینستاگرام

۱۲ مطلب در فروردين ۱۴۰۱ ثبت شده است

طراحی سایت، ضروری اما اختیاری

گسترش اینترنت و فراگیری آن بین عموم مردم باعث شد تا بسیاری از مشاغل تصمیم به فروش اینترنتی را در دستور کار خود قرار دهند چرا که بستر آن نیز فراهم شده است.

برای فروش در بستر اینترنت متدهای گوناگونی وجود دارد که هر شخص بنا به نیاز خود می تواند یکی از این روش ها را انتخاب نماید اما اگر بخواهیم بهترین و محبوب ترین پلتفرم هایی که فروش در آن ها رخ می دهد را بیان نماییم به دو پلتفرم وب سایت و اینستاگرام می رسیم.

برای فروش در بستر سایت نیاز است تا کار طراحی سایت خود را به یک شخص و یا شرکت معتبر بسپارید تا این کار را به بهترین شکل ممکن برایتان انجام دهد.

ممکن است از خود سوال کنید طراحی وب سایت پرداخت هزینه اضافی می باشد چرا که در بستر اینستاگرام نیز امکان فروش وجود دارد اما این نکته را همیشه در نظر داشته باشید در صورتی که کسب و کار شما ارتقا پیدا کند تنها نمی توانید از طریق اینستاگرام محصولات خود را به فروش برسانید.

از توضیحات قبل می توان نتیجه گرفت که وب سایت و اینستاگرام مکمل هم برای فروش آنلاین هستند و برای رسیدن به فروش 100 درصدی به هر دوی آن ها نیاز خواهید داشت.

طراحی سایت چه کمکی به ما خواهد کرد ؟

همانطور که می دانید دنیای امروز ، دنیای جستجو کردن همه چیز در موتور جستجوی گوگل می باشد پس سایت می تواند تا حد زیادی ویترین کار شما باشد و بازدید کنندگان وب سایت شما از تمامی محصولاتتان دیدن کنند.

تصور کنید اگر کار شما فروش پوشاک باشد زمانی که یک مشتری به صورت حضوری به مغازه شما مراجعه نماید علاوه بر اینکه مدت زمان زیادی را از شما برای خرید محصول خواهد گرفت نیاز به توضیحات فراوانی هم برای مجاب کردن آن فرد برای خرید محصول خواهید داشت.

پس یکی از مهم ترین مزیت های طراحی سایت این مورد است که مخاطبان بدون اینکه با کسب و کار شما آشنایی داشته باشند تنها با دیدن وب سایت شما در سریع ترین زمان ممکن خریدهای خود را انجام می هند و نیاز به هیچ اقدامی از سمت شما نیست.

در واقع اگر بخواهیم یک راز برای فروش بیشتر محصولاتتان را فاش نماییم به این جمله می رسیم همیشه خود را با تکنولوژی همراه کنید تا بتوانید به موفقیت برسید.

از ویژگی های یک سایت حرفه ای چه می دانید ؟

همانطور که در طی این مقاله به آن اشاره شد داشتن سایت یکی از مهم ترین ارکان در فروش های اینترنتی می باشد اما طراحی سایت یکی از مواردی است که باید به آن توجه ویژه داشته باشید تا بتوانید نظر همگان را جلب وب سایت خود نمایید.

اولین ویژگی مهم برای طراحی وب سایت جذاب ریسپانسیو بودن سایت می باشد یعنی امکان نمایش سایت بر روی هر دستگاهی اعم از لب تاپ ، تبلت ، موبایل و... وجود داشته باشد چرا که سایت شما تنها از یک دستگاه مشخصی ورودی نخواهد داشت.

سرعت حرف اول را در دنیای امروز می زند ، سایت نیز از این قائده مستثنی نیست و باید سرعت لودینگ مناسبی را داشته باشد و اطلاعات سایت شما را در کم ترین زمان ممکن به کاربران نشان دهد.

در صورتی که سرعت لود سایت شما پایین باشد ، فروش مناسبی را در بستر سایت نخواهید داشت چرا که مخاطبانتان منتظر لود شدن سایت شما نخواهند ماند.

ویژگی مهم بعدی را می توان این طور مطرح کرد هدف بسیاری از طراحی سایت این است که سایتشان در صفحه اول گوگل به همه نمایش داده شود اما برای اینکه در صفحه اول گوگل باشید نیاز است استاندارهای لازم مطابق با الگوریتم های گوگل را داشته باشد.

 

طراحی سایت به چند دسته تقسیم می شود ؟

سایت ها به دو صورت هستند یا کد نویسی شده اند و یا از سیستم های مدیریت محتوا برای ساخت سایت استفاده شده است.

سایت های کد نویسی شده همانطور که از اسمشان مشخص است از 0 تا 100 برایشان کد نویسی اختصاصی انجام شده است که به تبع هزینه بالاتر و مدت زمان بیشتری را از شما برای طراحی وب سایت خواهد گرفت.

با استفاده از سیستم های مدیریت محتوا همچون وردپرس امکان طراحی وب سایت وجود دارد که هزینه بسیار کم تری نسبت به سایت های کد نویسی شده دارند و مدت زمان کوتاهی برای طراحی آن نیاز است.

انتخاب شما از بین دو روش بالا بنا به توقعاتتان از سایت می باشد گرچه عملکرد سایت های وردپرسی مشابه سایت های کد نویسی شده می باشد اما ممکن است سایت های وردپرسی در برخی اوقات برای کسب و کارهای بزرگ مانند سایت دیجی کالا نتوانند جوابگو باشند.

تفاوت تعرفه طراحی سایت وردپرسی و کد نویسی شده در چیست ؟

با توجه به توضیحاتی که در خصوص سایت های کد نویسی داده شد تعرفه بسیار بالایی را دارند و ممکن است هر شخصی از پس هزینه های آن برنیاید اما طراحی سایت وردپرسی منعطف با بودجه ای است که شما برای طراحی سایت در نظر گرفته اید است و جای هیچ نگرانی برای تعرفه آن وجود ندارد.

خدمات طراحی وب سایت به چند شکل انجام می شود ؟

سایت ها به دو دسته سایت شرکتی و سایت فروشگاهی تقسیم می شوند که بنا به ماهیت هر کاری می توان اقدام به طراحی وب سایت کرد.

سایت های شرکتی معمولا برای معرفی خدمات یک مجموعه مورد استفاده قرار می گیرند و در بستر سایت سعی می شود تا معرفی آن مجموعه به بهترین شکل ممکن صورت بگیرد در مقابل اما سایت های فروشگاهی هستند که فروش آنلاین صورت می گیرد و در مورد خدمات آن کسب و کار توضیحاتی کلی داده نمی شود.

چرا ایران مایند ؟

مجموعه ایران مایند یکی از معتبر ترین و در عین حال باتجربه ترین گروهی است که در زمنیه طراحی سایت توانسته موفق عمل کند و نظر مشتریان خود را جلب نماید.

این مجموعه با خدماتی که بعد از طراحی وب سایت در اختیار کاربران خود قرار می دهد جای هیچ نگرانی را برای مشتریان خود برای مشکلاتی که ممکن است در آینده برای سایتشان رخ دهد را نمی گذارد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص طراحی وب سایت می توانید با ما از طریق واتس اپ و یا از طریق سایت به آدرس زیر در ارتباط باشید.

https://iranmind.net/contact-us/

 

 

 

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
iran mind

از کلمه بیزینس چه می دانید ؟

بیزینس این کلمه که شاید خیلی ساده برخی افراد از کنار آن گذر می کنند دریغ از این که بدانند کل دنیا بر اساس این کلمه اداره می شود و بسیاری با همین کلمه درآمد هنگفتی دارند.

بیزینس یک کلمه انگلیسی است که معادل کلمه کسب و کار در زبان فارسی می باشد کلمه بیزینس یک عبارتی کلی است و نمی توان به وسیله آن به صورت دقیق شغل کسی را تشخیص داد.

برخی افراد ترس از شروع یک بیزینس را دارند چرا که به صورت دقیق نمی دانند از کجا باید شروع کنند تا به اهداف خود برسند در این مقاله قصد داریم تا شما را با قدم های لازم برای شروع یک بیزینس موفق آشنا کنیم.

بر چه اساس باید بیزینس خود را انتخاب کنید ؟

برخی افراد عادت دارند زمانی که در مورد شغلشان سوال می شود صرفا به گفتن کلمه بیزینس من و یا بیزینس وومن اکتفا می کنند در صورتی که این جواب برای سوال مطرح شده درست نمی باشد و باید در مورد صنعتی که در آن در حال فعالیت هستند توضیح دهند تا مخاطب را با کار خود آشنا کنند.

زمانی که بتوانید بیزینستان را بر اساس علایق و توانایی های خود انتخاب کنید در این صورت فردی موفق در کسب و کار خود خواهید بود چرا که مهم ترین رکن شروع هر بیزینسی داشتن توانایی و تخصص در آن می باشد.

پس بعد از سنجش توانایی و مهارت های خود باید حوزه های کاری متفاوت که در آن امکان فعالیت دارید را لیست کنید و بررسی کنید در کدام صنعت و یا حرفه موفق تر از دیگری خواهید بود.

نکته مهمی که شاید از دید همگان پنهان بماند این است که علاقه به چیزی ملاک و معیاری اساسی برای انتخاب حوزه کاری نیست در صورتی که چنین نیست چرا که تا شما علاقه به چیزی نداشته باشید حداکثر تلاش خود را برای موفقیت انجام نخواهید داد و انگیزه زیادی نیز نخواهید داشت.

داشتن یک بیزینس پلن یا همان نقشه کسب و کار قدم مهم بعدی می باشد چرا که با داشتن یک برنامه بیزینسی می توانید هدف خود از ایجاد کسب و کارتان را به صورت مشخص و دقیق بدانید و بر اساس آن پیش بروید.

چه افرادی نیاز به بیزینس پلن را دارند ؟

شاید در نگاه اول برخی تصور کنند که داشتن یک نقشه کسب و کار فقط برای مشاغل بزرگ ضروری است و افرادی که کسب و کار آن ها وسیع نیست نیازی به آن ندارند.

در صورتی که این فکر تا حدودی اشتباه می باشد و هر کسب و کاری قبل از شروع فعالیت باید نقشه کار خود را بداند و با آن آشنایی داشته باشد و هزینه های احتمالی خود را بداند.

برای داشتن یک نقشه کسب و کار حرفه ای نیاز است تا به چند مورد بپردازیم تا بتوانیم آنالیز درستی را از حوزه فعالیت خود داشته باشیم.

با مراحل یک بیزینس پلن تا چه مقدار آشنایی دارید ؟

اولین قدم معرفی کسب و کار خودمان به مخاطبان هدف و یا غیر هدفمان می باشد به گونه ای که به صورت دقیق از فعالیت ما آگاه شوند و بدانند ما برای حل چه مشکلی فعالیت خود را شروع کرده ایم.

قدم بعدی لیست کردن اهداف بزرگ و کوچک مان می باشد علاوه بر این باید مشخص کنیم در یک بازه زمانی مشخص قصد داریم به کدام اهدافمان برسیم.

قدم سوم آنالیز بازار هدفمان می باشد به این صورت که مشتریان هدف خود را پیدا کنیم و بدانیم بیشتر از چه جنسیتی هستند و در چه رنج سنی چرا که دانستن این مورد بسیار در ارائه خدمات کمک کننده خواهد بود.

علاوه بر این باید رقبای خود را آنالیز کنیم و بدانیم محصولات ما را با چه قیمتی و چطور به بازار عرضه می کنند و یک مقایسه کیفیتی نیز با محصولات خود داشته باشیم.

قدم بعدی گذاشتن قیمت برای محصولات می باشد به این شکل که بررسی کنید با چه استراتژی قیمت گذاری محصولاتتان را انجام دهید آیا در ابتدای کار به سود کم قانع هستید و یا فکر دیگری در سر دارید.

قدم پنجم را می توان مهم ترین قدم دانست و آن چیزی نیست جز تبلیغات و بازاریابی.

امروزه اهمیتی که تبلیغات در فروش محصولات می گذارد از دید هیچ کس پنهان نیست چرا که محصولات باید در دید همه شناخته شده باشد تا به فروش برسد؛ هر قدر محصولات شما با کیفیت باشند و پاسخگوی بسیاری از مشکلات باشند اما تبلیغاتی در خصوص آن نشده باشد به فروش نخواهد رسید.

بازاریابی نیز دقیقا به همین مقدار تاثیر گذاری روی فروش خواهد داشت به وسیله بازاریابی درست و پیدا کردن مخاطبان هدف و معرفی محصولات خود به آن ها می توانید در بخش فروش موفق باشید و به اهداف خود برسید.

یک نکته مهم دیگری که باید به آن توجه شود تبدیل مخاطبان غیر هدف به مشتری می باشد این کار با معرفی ویژگی های محصولات خود به آن ها می باشد ، اگر بتوانید این قدم را به درستی بردارید به جرئت یکی از بهترین ها در کسب و کار خود خواهید بود.

ابهامات خود را با ایران مایند برطرف کنید.

در این مقاله سعی کردیم تا شما را با قدم های داشتن یک بیزینس موفق آشنا کنیم تا بدانید دقیقا از کجا باید یک بیزینس را شروع کنید و به اهداف خود برسید.

در صورت وجود هر گونه ابهامی در برنامه بیزینسی خود می توانید با کارشناسان مجموعه ایران مایند در ارتباط باشید و یا به دیگر مقاله های ما در این خصوص مراجعه نمایید ، برای دیدن مقاله های بیشتر در این خصوص وارد این صفحه شوید.

برای کسب اطلاعات تکمیلی تر به سایت ایران مایند مراجعه کنید و سوالات خود را با ما درمیان بگذارید.

 

 

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
iran mind

تا به حال به طراحی سایت برای کسب و کارتان فکر کرده اید ؟

اینترنت این اختراع قرن که با توجه به پیشرفت تکنولوژی رشد روز افزونی را داشته است و باعث شده تا تمامی کارها به سمت آنلاین شدن پیش برود.

در این بین برای کامل کردن حلقه کاری خود نیاز به طراحی سایت دارید تا بتوانید محصولات خود را در این بستر به فروش برسانید.

شاید بسیاری از افرادی که در حال حاضر کار فروش اینترنتی را انجام می دهند این تفکر را داشته باشند که فضای اینستاگرام برای فروش محصولاتشان کافیست و نیازی به پرداخت هزینه اضافی برای طراحی سایت نیست.

داشتن یک سایت می تواند به عنوان مکملی برای فروش محصولات شما باشد و هیچ تداخلی با فروش شما در فضای اینستاگرام نخواهد داشت.

اگر بخواهیم یکی از مزیت هایی که فروش در بستر سایت نسبت به اینستاگرام دارد را بیان نماییم به این موضوع پی می بریم که شما در بستر اینستاگرام باید به صورت مداوم با مشتریان خود در ارتباط باشید و جواب سوالات آن ها را بدهید.

مضاف بر این برای پرداخت نیز درگیر کارت به کارت و دیگر مسائل پرداختی خواهید شد در صورتی که در بستر سایت پرداخت نیز به صورت آنلاین صورت می گیرد و بلافاصله بعد از خرید به درگاه پرداخت وصل خواهید شد و عملیات خرید در راحت ترین صورت ممکن شکل می گیرد.

برای داشتن یک سایت حرفه ای به چه چیزی نیاز است ؟

اگر قصد طراحی سایت را دارید این مورد را در نظر بگیرید که حتما سایت شما باید از ابتدا با کیفیت طراحی شود، اگر مشخصه های یک سایت حرفه ای را نمی دانید با ما همراه باشید.

سرعت مهم ترین فاکتور برای یک سایت می باشد، به طور معمول سه الی ده ثانیه طول می کشد تا کاربر منتظر لود شدن سایت شم پس اگر سایت شما سرعت مناسبی را نداشته باشد حوصله مخاطب را سر خواهد برد و اصلا تمایلی به دیدن سایت نخواهد داشت.

طراحی گرافیکی زیبا و در عین حال ساده مهم ترین مشخصه بعدی یک سایت می باشد، چرا که ظاهر زیبا برای سایت می تواند باعث جذب مخاطب شود.

نکته مهم بعدی ریسپانسیو بودن سایت شماست یعنی فرمت ظاهری سایت در تمامی دستگاه های کامپیوتر و لب تاپ، تبلت و موبایل به یک شکل باشد و به هم نریزد.

برخی اوقات ممکن است هدف شما از طراحی سایت این باشد که در صفحات برتر گوگل باشید پس در هنگامی طراحی سایت به این نکته توجه نمایید تا سایت شما استانداردهای لازم را برای این کار داشته باشد.

طراحی سایت وردپرسی به چند شکل انجام می گیرد؟

سایت های وردپرسی به دو دسته شرکتی و فروشگاهی تقسیم می شوند که در ادامه به توضیح هر یک می پردازیم.

سایت های وردپرسی شرکتی : تصور نمایید شغل شما در زمینه معرفی محصولات کامپیوتر می باشد اما فروش این محصول را برای عموم انجام نمی دهید در این صورت شما باید اطلاعات محصولات خود را در اختیار کاربران سایتتان قرار دهید.

در این جا وجود یک سایت شرکتی مورد نیاز شماست تا بتوانید تعریفی از محصولات خود داشته باشید و کاربران با زمینه فعالیت شما آشنا شوند.

طراحی سایت فروشگاهی : سایت های فروشگاهی برای فروش محصولات مورد استفاده قرار می گیرند و معمولا مانند سایت های شرکتی توضیحات مفصلی در خصوص محصولات را در اختیار کاربران قرار نمی دهند بلکه به صورت کاملا مختصر توضیحاتی در مورد محصولات را در اختیار کاربران خود قرار می دهند.

چرا ایران مایند ؟

مجموعه ایران مایند در زمینه طراحی سایت و بهینه سازی موتورهای جستجو مثل همیشه در کنار شماست تا رضایت شما را جلب نماید.

پشتیبانی دیگر مسئله مهم برای کارفرمایان است چرا که نگرانی از هک شدن سایت همواره یکی از دغدغه هاست اما جای نگرانی نیست ایران مایند در کنار شماست و پشتیبانی سایت شما را انجام می دهد.

مشاوره رایگان دیگر خدمت ارائه شده از سوی ماست ، شاید شما در ابتدای فعالیت خود ندانید که کدام نوع سایت برای شما مناسب است اما مشاوران ما در کنار شما هستند تا شما را در انتخاب سایت مورد نظرتان راهنمایی کنند.

زمانی که کار خود را به ما بسپارید هیچ نگرانی از بابت زمان تحویل ، کیفیت کار و.. نخواهید داشت بلکه کار شما را در سر تایم مقرر و کاملا شسته و رفته تحویلتان می دهیم.

برای کسب اطلاعات تکمیلی تر در خصوص مجموعه ایران مایند وارد این صفحه شوید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
iran mind

مدیریت اینستاگرام با متدهای حرفه‌ای و خدمات 24 ساعته

مدیریت اینستاگرام وظیفه‌ای کاملا تخصصی است که در صورت رعایت‌کردن استانداردها می‌تواند باعث رونق و انفجار کسب‌وکار شما شده و موفقیت‌های زیادی را در پی داشته باشد. برای این کار شما باید به نکات مهمی دقت داشته باشید که ما در سایت خود یعنی سایت ایران مایند اطلاعات کاملی را درباره آن در اختیار شما قرار داده‌ایم. یک ادمین اینستاگرام این وظیفه را بر عهده دارد تا مدیریت پیچ‌ها و صفحات شما را در این شبکه اجتماعی به بهترین شکل ممکن انجام دهد.

مدیریت در این شبکه اجتماعی شامل وظایف مختلف و متنوعی است که به کسب‌وکارها کمک می‌کند تا به شکل بهینه‌ای در این شبکه اجتماعی فعالیت داشته باشند و بازخورد مناسبی را نیز دریافت کنند. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های ادمین اینستا داشتن دانش تخصصی در حوزه تولید محتوا و همین‌طور داشتن تجربه کافی در این زمینه است.

این ویژگی دقیقا مسئله‌ای است که ما در مجموعه خود توجه ویژه‌ای به آن داریم و تلاش کرده‌ایم تا از نیروهای مجرب و باتجربه در این زمینه برای مدیریت صفحات اینستاگرام شما کمک بگیریم.

چرا باید دقت ویژه‌ای در مدیریت اینستاگرام داشته باشیم؟

شبکه اجتماعی اینستاگرام امروزه بستری بسیار جذاب را برای فعالیت کسب‌‎وکارها فراهم کرده است تا بتوانند خود را به تعداد زیادی از کاربران معرفی کنند. در این میان بسیاری از کسب‌وکارها موفق شده‌اند تا حدودی از این بستر استفاده کرده و از مزایای آن بهره‌مند شوند ولی کمتر کسب‌وکاری موفق شده است تا از پتانسیل فوق‌العاده این بستر نهایت استفاده را برای پیشرفت ببرد. در اینجاست که اهمیت مدیریت اینستاگرام خود را نشان می‌دهد.

کمک‌گرفتن از یک ادمین پیج اینستاگرام حرفه‌ای، متخصص و باتجربه می‌تواند به کسب‌وکار شما کمک کند تا در مدت‌زمانی کوتاه بازخوردی بی‌نظیر را در این شبکه اجتماعی دریافت کنید. با نگاهی به صفحات و پیج‌های کسب‌وکارهای موفق در اینستاگرام احتمالا شما هم متوجه اهمیت بالای مدیریت صحیح و استاندارد صفحات اینستاگرام خواهید شد. در اینجاست که شما می‌توانید از خدمات مجموعه ما استفاده کنید تا صفحه و پیج اینستاگرام خود را به شکل حرفه‌ای مدیریت کنید.

ما در مجموعه ایران مایند با کسب‌وکارهای بزرگ اینستاگرامی همکاری داریم و بهترین خدمات را به آنها ارائه می‌دهیم. با مراجعه به وب‌سایت رسمی مجموعه ما می‌توانید رضایت این کسب‌وکارها از خدماتی که دریافت کرده‌اند را مشاهده کنید.

یک ادمین اینستاگرام چه وظایفی را بر عهده دارد؟

یک ادمین پیج وظایف بسیار مهمی را بر عهده دارد و به همین علت است که مدیریت اینستاگرام حتما باید توسط گروهی حرفه‌ای برای کسب‌وکار شما انجام شود. از جمله این وظایف می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • بارگذاری محتوا به‌ صورت پست و استوری
  • طراحی برخی از انواع محتوا
  • پاسخ‌دادن به نظرات کاربران در زیر پست‌ها
  • پاسخ‌دادن به سوالاتی که در دایرکت پرسیده می‌شود.
  • یک ادمین اینستا باید پیام‌های توهین‌آمیز را از قسمت نظرات پاک کند.
  • اتخاذ استراتژی‌هایی برای افزایش لایک پست‌ها
  • اتخاذ استراتژی‌هایی برای افزایش بازدید استوری‌ها و پست‌ها
  • ادمین حرفه ای اینستاگرام باید بتواند با موفقیت تعداد فالوورهای واقعی صفحه شما را افزایش دهد.
  • و ...

بنابراین مدیریت پیج اینستاگرام یک عملیات سنگین است که باید با تخصص بالا و توسط یک گروه حرفه‌ای انجام شود. شما با استفاده از خدمات مجموعه ما می‌توانید از تمام خدماتی که در این بخش ذکر شدند استفاده کرده و مزایای این خدمات برای توسعه کسب‌وکار خود استفاده کنید.

علاوه بر این اگر به دنبال نکات مهم در طراحی پیج کاری اینستاگرام هستید باز هم می‌توانید از اطلاعاتی که در سایت ما منتشر شده است استفاده کنید. با استفاده از این خدمات می‌توانید پیج کاری خود را نیز به بهترین شکل ممکن طراحی کرده و اثرگذاری بیشتری روی مخاطبان خود داشته باشید.

چرا باید از خدمات مدیریت اینستاگرام در این مجموعه استفاده کنیم؟

استفاده از خدمات مجموعه ایران مایند برای استخدام ادمین پیج می‌تواند مزایای زیادی را برای کسب‌وکار شما داشته باشد. اولین مزیت استفاده از این خدمات این است که کیفیت مدیریت اینستاگرام کسب‌وکار شما به طور کامل تضمین می‌شود و نیازی نیست که در خصوص این موضوع نگرانی خاصی داشته باشید. ما از چندین ادمین حرفه‌ای در مجموعه خود کمک می‌گیریم که بهترین و باکیفیت‌ترین خدمات را به شما ارائه می‌دهند و در این حوزه کاملا باتجربه هستند.

تعرفه مدیریت پیج اینستاگرام در مجموعه ما نسبت به تعرفه آزاد ادمین‌هایی که در حوزه اینستاگرام فعالیت دارند بسیار مناسب‌تر است. این مسئله می‌تواند هزینه ادمین اینستاگرام را به میزان زیادی برای شما کاهش داده و به‌طورکلی باعث کاهش هزینه‌های کسب‌وکار شما شود. فراموش نکنید که ادمین‌های اینستاگرام در مجموعه ما در واقع یک تیم هستند که کیفیت خدمات را به طور کامل تضمین می‌دهند.

با استفاده از خدماتی که در سایت ما به شما ارائه می‌شود می‌توانید از طیف گسترده‌ای از امکانات دیگر در حوزه مدیریت صفحات اینستاگرامی نیز بهره‌مند شوید که بدون شک برای کسب‌وکار شما مفید خواهد بود.

چگونه بهترین ادمین اینستاگرام را برای مدیریت پیج خود استخدام کنیم؟

آیا شما هم به دنبال ادمین حرفه ای برای مدیریت اینستاگرام خود هستید؟ حتما می‌دانید که ادمین اینستاگرام وظایف سنگینی را برعهده دارد که ممکن است هرکسی از پس انجام این وظایف برنیاید؛ برای این کار بهترین گزینه‌ای که پیش روی شما قرار دارد مجموعه ایران مایند است که امکانات و خدمات جامعی را در حوزه مدیریت پیج‌های اینستاگرامی در اختیار شما قرار می‌دهد.

برای استفاده از خدمات ما کافی است که وارد سایت ما شده و روی هریک از خدمات موردنیاز خود کلیک کنید تا اطلاعات بیشتری را به دست بیاورید

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
iran mind

عکاسی تبلیغاتی راز رسیدن به فروش

عکاسی مهم ترین عنصر و ضروری ترین نیاز هر تبلیغ برای انواع پوسترهای تبلیغاتی ، بیلبوردها و... می باشد چرا که عکس بیانگر خصوصیات ، ویژگی های مثبت و... یک محصول می باشد.

به عبارت بهتر عکاسی به صورت کاملا بی صدا و بدون نیاز به زبانی برای بیان کردن ، می تواند تمامی آنچه که شما می خواهید به مخاطبانتان القا کنید را به بهترین شکل ممکن انجام دهد.

عکاسی تبلیغاتی یکی از مهم ترین نقش ها را در تبلیغات شما ایفا می کند و این هدف را دنبال می کند تا بتواند برای چند ثانیه حس خوب را به تماشاکنندگان تبلیغ القا کند.

این روزها به دلیل تنبلی افراد برای خواندن مطالب مختلف بسیاری سعی دارند تمام آنچه که نیاز است تا مخاطبان بدانند را در قالب عکس به آن ها نشان دهند به صورتی که مخاطبان بعد از دیدن عکس به جواب سوال هایی احتمالی که ممکن است برایشان پیش آید ، برسند.

تا به اینجا مقدمه ای کلی در خصوص نقش عکس در جلب توجه افراد پرداختیم اما در ادامه قصد داریم به این موضوع بپردازیم که چطور می توان به وسیله عکاسی اصولی به فروش رسید.

تمام هدف هر شخصی رسیدن به فروش از راه های مختلف می باشد اما گاهی برخی روش ها می توانند میانبری باشند که ما را سریع تر به فروش می رسانند ، پس استفاده از عکس تبلیغاتی را می توان یک راه میانبر برای رسیدن به فروش دانست.

چطور به وسیله عکاسی تبلیغاتی می توان به فروش رسید ؟

مهم ترین هدفی که در عکس های تبلیغاتی به آن پرداخته می شود نشان دادن ویژگی های یک محصول می باشد به نوعی که به مخاطب این حس القا شود که نیاز به آن محصول را دارد که این عمل به وسیله بولد کردن خصوصیات یک محصول صورت می گیرد.

اینستاگرام به دلیل ویژگی های بی نظیری که این روزها بین همگان دارد باعث شده بین افرادی که در یک حوزه مشخص کار می کنند رقابتی پنهانی شکل گیرد طبعا برنده این رقابت افرادی هستند که عکس های با کیفیت از محصولاتشان را در صفحه خود قرار دهند.

عکس های تبلیغاتی معمولا با پس زمینه های تک رنگ و یا شفاف هستند  که با توجه به سوژه این پس زمینه انتخاب می شود با این حال هر شخص و یا شرکتی فوت و فن های مختص به خود را دارد تا به بهترین شکل سوژه را به همگان معرفی کند و شخص بیننده را مجذوب محصول نماید تا وی به صورت ناخودآگاه وسوسه شود و خرید را انجام دهد پس سعی کنید ویژگی های محصول خود را بزرگ جلوه دهید تا به فروش برسید.

نکات مهم در عکاسی تبلیغاتی

 برای گرفتن یک عکس مناسب نیاز است تا یک سری نکات شاید ریز اما به شدت کاربردی رعایت شوند تا خروجی کار دقیقا همان چیزی باشد که ما تصورش را می کردیم.

عمق میدان : همانطور که در طی مقاله به آن اشاره شد مهم ترین دلیل استفاده از عکاسی تبلیغاتی بزرگ نمایی کردن محصول می باشد پس یک عکاس حرفه ای و کار بلد باید بتواند مهم ترین هدف عکس را به شکلی کاملا درست به مخاطب نشان دهد.

ترکیب بندی درست : یک عکاس حرفه ای و کار بلد باید بتواند فضا ، اشکال و.. را به شکلی کاملا مرتبط با محصول تنظیم نماید و یک هارمونی خاصی را بین محصول ، فضا و وسایلی که در محیط قرار دارند ایجاد کند.

استفاده از سایه : استفاده از سایه در عکاسی امری دلخواه است و بنا به سوژه های عکاسی متفاوت می توان از آن استفاده کرد ، در اینجاست که عکاس باید بداند در چه مواقعی به صورت درست از سایه استفاده کند.

 

 

تفاوت عکاسی صنعتی و عکاسی تبلیغاتی در چیست ؟

بین این دو سبک عکاسی سه تفاوت عمده وجود دارد که هر شخص و یا شرکتی می تواند بنا به نیاز خود از آن استفاده کند.

اولین تفاوت بین این دو سبک از عکاسی را هدف از عکس ها رقم می زند به این شکل که هدف از عکاسی صنعتی نشان دادن ماهیت محصول و همچنین برندسازی از محصول می باشد اما هدف از عکس تبلیغاتی ترغیب مخاطب برای خرید است.

دومین وجه تمایز این دو نوع عکاسی در سبک آن ها می باشد همانطور که در پاراگراف قبل به آن اشاره شد عکاسی صنعتی به دنبال نشان دادن برند یک محصول است و به هیچ وجه هدف فروش را دنبال نمی کند.

سومین وجه تمایز را نیز مخاطبان هدف رقم می زنند معمولا مخاطبان هدف عکاسی صنعتی یا همان تجاری شرکت ها و یا خرده فروشی هایی هستند که آن محصول را می فروشند اما در مقابل مخاطبان عکس تبلیغاتی خریداران مستقیم آن محصول خاص هستند.

انواع عکاسی تبلیغاتی

از عکس های تبلیغاتی می توان در حوزه های مختلف کاری استفاده کرد و تنها محدود به یک یا چند فیلد کاری مشخص نیستند پس جای نگرانی نیست شما صاحب هر کسب و کاری که باشید می توانید از خدمات مجموعه ایران مایند استفاده کنید.

عکاسی از پوشاک ، عکاسی از غذا ، عکاسی از سبک زندگی ، عکاسی از محصول زیر مجموعه ای از عکس های تبلیغاتی هستند که شما بنا به حوزه کاری خود می توانید از آن بهره ببرید.

استودیو عکاسی تبلیغاتی ایران مایند

مجموعه ایران مایند با داشتن بیش از یک دهه حضور فعال در این زمینه توانسته است نظر مشتریان خود را جلب کند تفاوتی ندارد در کجای ایران باشید استودیو ایران مایند پذیرای محصولات شماست تا از سوژه های شما بهترین عکس برداری را انجام دهد.

کافیست وارد این صفحه شوید و با ما ارتباط باشید و با دیدن نمونه کارهای مجموعه زمان خود را برای پیدا کردن شرکت هایی که خدمات عکاسی تبلیغاتی را ارائه می دهند هدر ندهید.

ایران مایند با هدف مشتری مداری ، تعرفه عکاسی تبلیغاتی خود را متناسب با بودجه شما عزیزان تنظیم کرده است پس جای نگرانی در این خصوص نیست.

منبع : https://iranmind.net/

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
iran mind

عکاسی تبلیغاتی از غذا

عکاسی این معجزه قرن که بدون نیاز به گفتن کلمه ای در دل خود هزاران حرف را دارد و باعث می شود حس رضایتمندی در بینندگان عکس ایجاد شود.

عکاسی یک کلمه کلی است و خود به چند دسته جداگانه تقسیم می شود که از مهم ترین آن ها می توان به عکاسی تبلیغاتی و عکاسی صنعتی اشاره کرد.

عکاسی تبلیغاتی یکی از مهم ترین و در عین حال پر مخاطب ترین نوع عکاسی می باشد چرا که تاثیر به سزایی را در فروش محصولات خواهد داشت.

اغلب افرادی که به دنبال نشان دادن ویژگی محصولاتشان هستند مخاطبان پر و پا قرص این نوع عکاسی هستند چرا که عکاسی تبلیغاتی باعث می شود تا مخاطب حس نیاز نسبت به خرید آن محصول داشته باشد.

 عکاسی تبلیغاتی نیز خود به چند زیر شاخه دیگر مانند عکاسی تبلیغاتی از غذا، عکاسی تبلیغاتی از پوشاک و... تقسیم می شود.

عکاسی تبلیغاتی از غذا امری دشوار

شاید در نگاه اول اینطور برسد عکسبرداری از اشیا کار سختی نیست و در کم ترین زمان ممکن انجام می شود اما باید گفت به دلیل ماهیت غذا که ممکن است در کسری از ثانیه سرد شود و تغییر ظاهر دهد پس عکاس باید بتواند با تکیه بر تجربه خود این کار را انجام دهد.

عکس هایی با ظاهر فریبنده اما باطنی غیر قابل خوردن

قطعا در تبلیغات تلوزیونی خود این موضوع را به کرات مشاهده کرده اید که غذا از لحاظ ظاهری بسیار زیباست و باعث می شود اب از دهان شما به راه بیافتد اما جالب است بدانید تنها برخی از ترفندهای عکاسی در عکسبرداری از این نوع عکس ها پیاده شده است.

پس اگر قصد دارید تا عکاسی تبلیغاتی از غذا را در دستور کار خود قرار دهید قبل از هر چیزی مهارت عکاس خود را بسنجید تا کارتان به بهترین شکل ممکن انجام شود.

با ترفندهای عکاسی تبلیغاتی از غذا تا چه حد آشنایی دارید؟

برای نشان دادن بخار در عکاسی تبلیغاتی از غذا از پنبه استفاده می شود که نحوه استفاده از آن در حین عکسبرداری نیاز به تخصص و مهارت عکاس دارد.

برای نشان دادن گوشتی که حالت استیکی و همچنین پخته شده را داشته باشد از واکس کفش استفاده می شود.

همچنین با استفاده از پوره سیب زمینی می توان به حجیم شدن مرغ و بوقلمون در عکس کمک کرد.

این ها تنها مواردی از ترفندهای عکاسی تبلیغاتی از غذا هستند و تعداد این روش ها بسیار بیشتر از آن چه ما فکر می کنیم است.

ایران مایند و عکاسی تبلیغاتی از غذا

استودیو ایران مایند میزبان همیشگی شما برای عکسبرداری می باشد‌.

اگر شما لوکیشنی مناسب برای عکسبرداری از غذا را ندارید هسچ ایرادی ندارد درب استکدیو ایران مایند همیشه برای شما باز است.

ایران مایند به فکر جیب و وقت شماست و خدماتی با کیفیت را متناسب با بودجه شما ارائه می دهد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص نحوه همکاری با ما و همچنین دیدن نمونه کارهای بیشتر از طریق لینک زیر با ما در ارتباط باشید.

https://iranmind.net/

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
iran mind

تبلیغات در اینستاگرام راز فروش بالا

در دنیای امروز تبلیغات حرف اول را برای دیده شدن می زند فرقی ندارد این تبلیغات در چه بستری باشد در تلویزیون ، فضای مجازی ، خیابان ها و... همه تاثیر به سزایی را برای فروش و دیده شدن خواهند داشت.

در شرایط کنونی که اینستاگرام یک برنامه قدرتمند و قوی برای فروش آنلاین می باشد بسیاری رو به این فضا آوردند تا کسب و کار خود را ارتقا دهند اما برای در معرض دید قرار گرفتن در این فضا نیاز به تبلیغات در اینستاگرام می باشد.

حتما زمانی که در حال آنالیز پیج رقبای خودتان هستید به این موضوع برخورده اید که در عرض یک شب حتی فالوورهای بسیاری جذب پیجشان شده اند اما علت را نمی دانستید، این کار به وسیله تبلیغات گسترده در فضای اینستاگرام عملی می شود.

اگر شما هم در زمره افرادی هستید که دوست دارید یک شبه راه هزار شبه را طی کنید تبلیغات کلید حل مشکلاتتان می باشد.

انواع تبلیغات در اینستاگرام

به صورت گسترده تبلیغات در اینستاگرام به پنج دسته تقسیم می شود که شما بنا به اهداف خود می توانید از آن ها استفاده نمایید در ادامه مقاله به توضیح هر یک می پردازیم.

پر بازده ترین روش تبلیغی در اینستاگرام متعلق به تبلیغات گسترده در اینستاگرام می باشد این روش به این صورت است که چند پیج قوی به صورت همزمان تبلیغ کسب و کار شما را خواهند کرد.

تصور نمایید 50 پیج به صورت موازی تبلیغ شما را بکنند در این صورت قطعا دایرکت شما منفجر خواهد شد از حجم انبوه پیام هایی که به سمت شما سرازیر خواهد شد.

سوالی که ممکن است برایتان پیش آید این مورد است که هماهنگی برای یک پیج زمان بر است چطور می توان هماهنگی به طور مثال 10 پیج را انجام داد ؟

جای نگرانی نیست مجموعه ایران مایند در کنار شماست و هماهنگی تبلیغات را از 0 تا 100 به عهده می گیرد.

تبلیغات بلاگری یا اینفلوئنسری نوع دیگری از تبلیغات در اینستاگرام است که بازدهی خوبی را دارد.

بلاگرها افراد مشهوری هستند که به واسطه هنر خاصی میان مردم معروف شده اند و فالوورهای زیادی را پیدا کرده اند پس تبلیغات در این پیج ها بازدهی خوبی را خواهد داشت اما در انتخاب بلاگر مد نظر خود نهایت دقت را داشته باشید.

انتخاب بلاگر مناسب یکی از مهم ترین رکن کار در تبلیغات می باشد چرا که همه بلاگرها تاثیر مناسبی را در جذب فالوور نخواهند داشت اما جای نگرانی مجموعه ایران مایند در کنار شماست تا بهترین بلاگرها را به شما معرفی نماید.

نوع سوم تبلیغات را می توان تبلیغات در صفحاتی دانست که مطالب مختلفی را منتشر می کنند مانند مطالب علمی ، آموزشی و.. البته این نکته را مد نظر داشته باشید که بازدهی این پیج ها نمی تواند همانند دو روش قبلی عنوان شده باشد.

تبلیغات توسط خود اینستاگرام روش چهارم می باشد به این صورت که شما در ازای پرداخت مبلغی به اینستاگرام نوع مخاطبان ، رنج سنی مخاطبان و.. را انتخاب می کنید و اینستاگرام پست های شما را تنها به این افراد نشان می دهد.

تبلیغات بازدیدی در اینستاگرام نوع آخر از انواع تبلیغات می باشد و شما تنها به ازای لایک ، ویو و یا کامنت مبلغ را پرداخت می کنید.

یعنی شما مشخص می کنید در صورتی که تعداد ویو استوری شما به عدد 1000 رسید استوری شما را پاک کنند.

معمولا از این نوع تبلیغ در زمانی استفاده می شود که مسابقه ای برای پیجی در حال برگزاری است و می خواهند ورودی بالایی را بگیرند.

انتخاب بهترین پیج برای تبلیغات در اینستاگرام

مرتبط با موضوع پیج شما باشد یعنی زمانی که قصد دارید یک پیج را برای تبلیغات خود انتخاب کنید حتما مرتبط با کسب و کار شما باشد و جنس فالورهاتون یکی باشد تا بتواند بازدهی خوبی را برایتان داشته باشد.

تعامل بالایی را آن پیج داشته باشد یعنی بررسی کنید که حتما لایک، کامنت و فالوورهای آن پیج با یکدیگر همخوانی داشته باشد و هیچ فالوور فیکی را نداشته باشد تا شما بتوانید بهترین نتیجه را بگیرید.

صرفا به خاطر هزینه کم تبلیغات را به آن پیج نسپارید چرا که هیچ گرونی بی علت نیست و شما با دادن تبلیغ به این پیج ها هیچ نتیجه ای را نخواهید گرفت.

میان بر تبلیغات در اینستاگرام ، مجموعه ایران مایند

مجموعه ایران مایند با داشتن تخصص و تجربه در حوزه های مختلف اعم از مدیریت پیج اینستاگرام ف ساخت تیزرهای تبلیغاتی و... دقیقا جنس مخاطبان پیج شما را می شناسد و بهترین روش و همچنین پیج ها را برای تبلیغات در اینستاگرام به شما معرفی می نماید.

کافیست یکبار با ما همکاری داشته باشید تا مشتری دائمی ما باقی بمانید، برای ارتباط با کارشناسان مجموعه ایران مایند کافیست اینجا کلیک نمایید.

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
iran mind

با لوگوموشن در اذهان ماندگار شوید.

شاید برایتان سوال پیش آمده باشد که چرا برخی از شرکت ها رو به استفاده از لوگوموشن در انتهای تبلیغات خود آورده اند اما دلیل چیست ؟

در ابتدا قصد داریم یک معرفی کوتاه از لوگوموشن داشته باشیم در کلامی بهتر منظور از لوگوموشن همان لوگو متحرک شماست پس امکان ساخت لوگوموشن در زمانی فراهم است که برند کاری شما دارای لوگو باشد.

درواقع این لوگو متحرک باعث می شود که در اذهان مردم برند شما دارای پرستیژ کاری بالایی باشد و به همین دلیل در ذهنشان ماندگار خواهید شد.

یکی از مزیت هایی که این لوگوی متحرک دارد در این است که شما تنها یک بار برای آن هزینه پرداخت می کنید اما می توانید در تمامی تیزرهای تبلیغاتی خود از آن استفاده نمایید.

از این لوگو متحرک شما می توانید در فضای مجازی مانند اینستاگرام ، توییتر ، فیسبوک و.. استفاده نمایید و هیچ محدودیتی در این خصوص وجود ندارد.

همچنین امکان استفاده از لوگو متحرک را در وب سایت خود و تبلیغاتتان خواهید داشت کافیست کمی با دقت تبلیغات شرکت های بزرگ دنیا را ببینید که به چه صورت از لوگوموشن استفاده می کنند تا متوجه تاثیر آن بر روی مخاطبان شوید.

آیا هر شخصی می تواند ساخت لوگوموشن را انجام دهد ؟

به لطف پیشرفت تکنولوژی و به وجود آمدن برنامه های جدید و کاربردی این امکان فراهم شد تا بتوانید توسط این نرم افزارها لوگو خود را به نمادهای متحرک تغییر دهید.

البته از قدیم گفته اند کار خود را به کاردان بسپارید پس هیچ گاه سعی نکنید در مواردی که مهارت و تخصص آن را ندارید دخالت نمایید چرا که ممکن است در این صورت شما نتیجه ای عکس را بگیرید.

پس اگر قصد دارید کار ساخت لوگوی متحرکتان به بهترین شکل ممکن انجام شود این کار را به یک شخص و یا شرکت معتبر بسپارید.

ایران مایند یکی از شرکت های متخصص در امر ساخت لوگوموشن می باشد که شما عزیزان می توانید کار ساخت و طراحی لوگوموشن خود را به آن ها بسپارید و با دیدن نمونه کارهای متعدد این مجموعه شگفت زده شوید.

به وسیله چه نرم افزاری می توان ساخت لوگوموشن را انجام داد ؟

کار ساخت لوگو متحرک به وسیله نرم افزارهای پریمیر در سیستم انجام می شود اما این امکان وجود دارد تا در گوشی موبایل نیز این کار را انجام دهید.

تعرفه ساخت لوگوموشن به چه شکل است ؟

هر شرکتی بنا به سیاست کاری خود این مورد را تعیین می کند اما این مورد را در نظر داشته باشید هیچ گرانی بی دلیل نیست پس اگر از نظر شما این تعرفه های مجموعه ایران مایند بالاست کافیست به صفحه نمونه کارهای ما مراجعه نمایید و کیفیت کار ما را بسنجید.

هوشمندانه رنگ را انتخاب کنید.

تاثیر رنگ ها روی ذهن امری غیر قابل انکار می باشد چرا که رنگ ها این امکان را دارند تا تاثیر مثبت و یا منفی را به ضمیر ناخودآگاه افراد بگذارند.

پس در انتخاب رنگ لوگوموشن خود دقت لازم و کافی را داشته باشید تا بتوانید حس خوب را به مخاطبان خود القا نمایید.

چرا ایران مایند باید انتخاب شما باشد.

آشنایی با سلیقه مخاطبان شما می تواند مهم ترین دلیل انتخاب ما باشد به چرا که ما بنا به حوزه کاری شما دقیقا می دانیم خواسته شما چیست.

منعطف با بودجه شما ، شما می توانید با هر بودجه ای با مجموعه ایران مایند همکاری داشته باشید و از خدمات ما بهره مند شوید.

وقت شما طلاست از این رو سعی می کنیم در سریع ترین زمان ممکن کار ساخت و طراحی لوگوموشن شما را انجام دهیم.

برای ارتباط با مجموعه ایران مایند کافیست با کارشناسان ما در واتساپ در ارتباط باشید و سوالات خود را با ما در میان بگذارید تا کارشناسان ما پاسخگوی شما باشند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص مجموعه ایران مایند وارد این صفحه شوید.

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
iran mind

فروش انفجاری با انتخاب شرکت حرفه ای مدیریت اینستاگرام

اینستاگرام غول فضای مجازی که هر روز نسبت به روز قبل محبوبیت و مقبولیت بیشتری را بین مردم پیدا می کند.

این برنامه کاربردی به دلیل ماهیتی که دارد باعث شده است تا بتوان به عنوان فروشگاه مجازی 24 ساعته از آن نام برد و در هر ساعتی امکان پاسخگویی را داشت پس با مدیریت اینستاگرام به صورت اصولی می توان به فروش در این فضا رسید.

برخی این تصور را دارند که مدیریت پیج اینستاگرام کاری راحت و پیش پا افتاده می باشد و هر شخصی امکان انجام آن را دارد در صورتی که این فکر اصلا درست نمی باشد و وجود یک ادمین اینستاگرام ماهر و آشنا با فضای اینستاگرام امری ضروری می باشد.

پس اگر قصد دارید در فضای اینستاگرام به درآمد برسید باید در فکر استخدام ادمین پیج اینستاگرام باشید البته نکته مهم تر از استخدام ادمین مهارت وی می باشد که باید کاملا آشنا به الگوریتم و الگوهای اینستاگرام باشد.

اگر در فکر این هستید تا کسب و کار خود را به وسیله اینستاگرام ارتقا دهید پیشنهاد ما این است ادامه مقاله را از دست ندهید.

منظور از مدیریت پیج اینستاگرام چیست ؟

برای این که بتوان در هر زمینه ای موفق بود نیاز است تا با اصول و قواعد حاکم بر آن آشنا بود تا در رقابت با سایر رقبای خود یک قدم جلوتر باشید پس در اینجاست که باید مدیریت پیج اینستاگرام خود را به دست یک ادمین اینستاگرام بسپارید تا شما را به اهدافتان نزدیک کند.

برای مدیریت پیج اینستاگرام به صورت درست نیاز است تا یک سری اصول اولیه رعایت شود همچنین باید تمام پست ها و استوری هایی که قرار است در پیج شما استفاده شود جذاب باشد تا مخاطبان شما میخکوب محتوای شما شوند.

پس مهم ترین بخش برای مدیریت اینستاگرام را می توان تولید محتوای جذاب دانست
 البته که به تنهایی این مورد کافی نیست و تولید محتوای با کیفیت نیز خود دارای یک سری اصول خاص است که باید رعایت شود.

علاوه بر این مورد هشتگ گذاری درست ، کپشن نویسی مطابق با الگوریتم های اینستاگرام و... نیز جزئی از خدمات مدیریت پیج اینستاگرام می باشد.

وظایف ادمین اینستاگرام چیست ؟

معمولا بسیاری از افرادی که به دنبال استخدام ادمین پیج هستند به درستی از وظایف او اطلاع ندارند و این تصور را دارند که تمامی موارد بر عهده ادمین می باشد در صورتی که این طور نیست و ادمین اینستاگرام یک سری چارچوب دارد که باید در قالب آن فعالیت داشته باشد.

گذاشتن پست و استوری از ابتدایی ترین وظیفه یک ادمین می باشد البته این فعالیت نباید هر روز در یک ساعت مشخص باشد چرا که با توجه به اصول اینستاگرام ممکن است فعالیت تکراری روزانه ربات شناخته شود و سریعا پیج شما را تا چند روز بلاک کند و اجازه ادامه فعالیت را نداشته باشید.

پس این مورد یکی از مهم ترین مواردی است که شما به عنوان کارفرما باید از ادمین پیج خود انتظار داشته باشید.

حتما این موضوع را شنیده اید که در برخی از زمان ها در روز بازدید از پست و استوری بسیار بیش تر از زمان های دیگر است و به نوعی پست ها شما لایک و کامنت بیشتری را از مخاطبانتان می گیرند پس یک ادمین اینستاگرام کار بلد باید با این زمان ها نیز آشنایی داشته باشد تا بازدهی پیج شما قابل قبول باشد.

کپشن نویسی دیگر تکه پازلی است که در مدیریت اینستاگرام باید به آن توجه ویژه داشت چرا که کپشن مناسب بیان گر هدف شما از پست هایتان است و حتی اگر پست شما از لحاظ گرافیکی نتوانسته باشد نظر مخاطبانتان را جلب نماید کپشن این وظیفه را انجام دهد.

هشتگ گذاری نیز دیگر تکه پازل می باشد چرا که انتخاب هشتگ پر ترند می تواند باعث شود تا افراد زیادی از طریق هشتگ وارد پیج شما شوند البته که انتخاب تعداد هشتگ ها نیز مسئله مهمی است و این طور تصور نشود که هر چقدر تعداد هشتگ ها زیاد باشد شما نتیجه مطلوب تری را خواهید گرفت پس انتخاب تعداد هشتگ ها نیز از دیگر وظایف مهم یک ادمین پیج اینستاگرام می باشد.

پاسخگویی به دایرکت ها و کامنت های نیز دیگر وظیفه یک ادمین اینستاگرام می باشد از آنجایی که از اینستاگرام به عنوان یک فروشگاه مجازی شبانه روزی نام برده می شود پس ادمین پیج اینستاگرام شما باید در کم ترین زمان ممکن پاسخ دایرکت ها و کامنت ها را بدهد.

معمولا شروع فعالیت روزانه ادمین از ساعت 8 صبح الی 8 شب می باشد اما با توجه به نوع فعالیت شما این ساعت می توان قابل تغییر باشد.

تعرفه ادمین پیج اینستاگرام چقدر می باشد ؟

یکی از متداول ترین سوالاتی که ممکن است برای افرادی که به دنبال مدیریت اینستاگرام خود هستند پیش آید این است که تعرفه ادمین پیج اینستاگرام به چه صورت است و نحوه محاسبه آن چگونه است ؟

نمی توان برای این سوال یک پاسخ مشخص داد چرا که هر شرکت و یا شخصی بر اساس سیاست های کاری خود تعرفه خدمات اینستاگرام خود را مشخص می کند و یک نسخه کلی نمی توان برای همه آن ها در نظر گرفت.

مجموعه ایران مایند با داشتن تجربه بسیار زیاد در این زمینه یکی از شرکت های ارائه دهنده خدمات اینستاگرام در قالب پکیج می باشد و تمامی اقداماتی که لازم است تا پیج شما دیده شود را ارائه داده است برای اطلاع از تعرفه پکیج خدمات اینستاگرام خود وارد این صفحه شوید.

نمونه کار ما علت اطمینان به مجموعه ایران مایند

نمونه کارهای متعددی که در سایت موجود است نشان از حرفه ای بودن مجموعه ایران مایند دارد کافیست از نمونه کارهای ما در سایت دیدن نمایید تا انتخاب اول شما عزیزان برای مدیریت اینستاگرام شما باشیم.

برای کسب اطلاعات بیشتر با مجموعه ایران مایند با آدرس زیر در ارتباط باشید.

https://iranmind.net/

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
iran mind

عکاسی تبلیغاتی نقطه مهم در فروش شماست.

حتما در زمانی که در حال بررسی پیج رقبایتان بوده اید به این مورد بسیار برخورده اید که ویژگی های محصولتشان را بزرگ می کنند و این حس نیاز به خرید آن محصول را در ضمیر ناخودآگاه مخاطبانشان ایجاد می کنند اما چطور این کار را انجام می دهند ؟

جواب این سوال در دو کلمه عکاسی تبلیغاتی جای گرفته است چرا که به وسیله این نوع عکاسی می توان خصوصیات یک محصول را بیشتر از آنچه ممکن است در واقعیت وجود داشته باشد نشان داد.

در عصر حاضر افرادی که هوشمندانه قصد فروش را داشته باشند سعی می کنند تا خود را همراه با موج نیازهای روز و همچنین جدیدترین متدهای فروش پیش ببرند تا بتوانند در سریع ترین زمان ممکن به فروش برسند.

به دلیل دغدغه ها و بعضا تنبلی که در افراد به وجود آمده است خیلی تمایل به خواندن متن های طولانی و حوصله سر بر را ندارند و در عوض دوست دارند تا به وسیله یک عکس و یا یک ویدیو تمام آنچه که می خواهند در ارتباط با یک محصول بدانند در اینجاست که نقش فیلم و عکس پر رنگ می شود.

عکاسی تبلیغاتی و عکاسی صنعتی

از پاراگراف بالا این طور برداشت نشود که هر نوع فیلم و عکسی می تواند مخاطبان را قانع کند تا یک محصول را خریداری کنند بلکه این نوع فیلم و یا عکس باید از کیفیت لازم و کافی برخوردار باشد.

پس هر کجا دیدید از رقبایتان در فروش عقب ماندید ، بدانید یک جای کار را اشتباه رفته اید و باید به دنبال راه حل باشید.

عکاسی انواع مختلفی دارد و شما بنا به نیاز خود می توانید یکی از اقسام آن را انتخاب کنید به طور مثال عکاسی تبلیغاتی و عکاسی صنعتی زیر شاخه ای از عکاسی هستند که هر کدام هدف جداگانه ای را دارند که به آن می پردازیم تا شما بنا به هدف خود یکی از آن ها را انتخاب کنید.

اگر به دنبال برند سازی هستید و هدف فروش را ندارید پیشنهاد ما به شما عکاسی صنعتی می باشد چرا که هدف از این نوع عکاسی بولد کردن برند در ذهن مخاطبانش می باشد.

بر خلاف عکاسی صنعتی اما عکاسی تبلیغاتی تنها به دنبال بزرگ کردن ویژگی های یک محصول می باشد تا در نهایت به فروش آن محصول منتهی شود.

آیا امکان عکاسی تبلیغاتی از همه محصولات وجود دارد ؟

بله هیچ محدودیتی در این مورد وجود ندارد و امکان عکسبرداری از همه چیز وجود دارد به طور مثال عکسبرداری از غذا ، عکسبرداری از پوشاک و.... پس جای نگرانی نیست شما صاحب هر کسب و کاری باشید می توانید از این نوع عکسبرداری استفاده کنید.

قبل از انتخاب فرد و یا شرکتی که کار عکسبرداری را برایتان انجام دهد تحقیقات لازم را انجام دهید چرا که اگر این نوع عکسبرداری کیفیت مطلوب را نداشته باشد می تواند نتیجه ای عکس را برای شما داشته باشد و به جای افزایش فروش شما روندی نزولی را داشته باشید.

اما سوالی که ممکن است برای شما پیش آید این است که معیارهای انتخاب یک شرکت برای انجام عکسبرداری تبلیغاتی چیست ؟

دیدن نمونه کارها می تواند در این خصوص بسیار کمک کننده باشد چرا که نمونه کار هر شرکتی بیانگر تخصص و تبحر آن ها در این زمینه است.

در اینجاست که بعد از دیدن نمونه کارهای مجموعه ایران مایند در خصوص عکاسی تبلیغاتی دیگر رغبتی به تحقیق در مورد سایر شرکت ها ندارید و انتخاب اول و آخر شما این مجموعه است چرا که شما کار خود را به کاردان سپرده اید.

خدمات ایران مایند

مجموعه ایران مایند از آن جا که همیشه به دنبال راه حلی برای پاسخگویی به مشکلات شما بوده است در صورتی که مکان مناسبی برای عکسبرداری نداشته باشید می توانید روی استودیو عکاسی ایران مایند حساب باز کنید.

در استودیو عکاسی ایران مایند از جدیدترین تجهیزات برای عکسبرداری استفاده می شود علاوه بر این تعرفه خدمات ما نسبت به خدماتی که ارائه می دهیم کاملا منصفانه است و شما می توانید با هر بودجه ای از خدمات ما بهره ببرید.

تفاوتی ندارد از لحاظ موقعیت جغرافیایی در کجای کشور باشید تنها کافیست محصولات خود را برای ما ارسال کنید تا کار عکسبرداری شما به بهترین و اصولی ترین شکل ممکن انجام پذیرد.

منبع : https://iranmind.net/

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
iran mind