ادمین پیج اینستاگرام

استخدام ادمین اینستاگرام غیر حضوری برای انجام خدمات اینستاگرام

۳ مطلب در تیر ۱۴۰۰ ثبت شده است

سئوی محتوا

نکات مهم سئوی محتوا:
این نکته را همواره به یاد داشته باشیم که هدف نهایی گوگل دادن اطلاعات کاملا کاربردی و مرتبط با هدف کاربر به او و در نهایت جلب رضایتش است؛ اصول تلاش ماهم باید به همین سمت باشد
تحلیل ۱۰ نتیجه اول گوگل در یک کلیدواژه از نظر طول محتوا، عنوان و اسنیپت، نوع نگارش، مقدمه، فهرست و زیرعنوان ها و … میتواند دید بسیار خوبی برای نوشتن مطلب به ما بدهد و همچنین باید سعی کنیم بعد از بررسی رقبا یک پله از آن ها بهتر باشیم؛ مثلا عنوان جذاب تری بنویسیم، اسنیپت ترغیب کننده تری بنویسیم و ...
به روز رسانی: برای مقالات جامع و اصلی لازم است طی بازه های زمانی مشخصی مثلا هر ۱۰ روز به روز رسانی شوند. (با افزودن یک پاراگراف متن که شامل نتایج نمایش عبارات مرتبط موقع سرچ گوگل است، افزودن عکس نوشته، ویدیو، تغییر عنوان، اسنیپت، در نهایت پاک کردن کش و درخواست ایندکس مجدد در گوگل و گرفتن چند بک لینک بعد از بازه زمانی مشخص)

برای اشنایی با ایران مایند اینجا کلیک کنید

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
iran mind

موتورهای جست و جو

معمولاً با شنیدن اصطلاح موتور جستجو یا Search Engine به یاد گوگل و یاهو می‌افتیم.

البته این اشتباه نیست. گوگل و یاهو، دو نمونه از موتورهای جستجوگر وب هستند و از جمله معروف‌ترین موتورهای جستجو محسوب می‌شوند.

آیا می دانید موتورهای جستجو و مهارت در پلتفرم هایی مانند گوگل آنالیز چیست؟ صاحبان بسیاری از شرکت های کوچکتر نمی دانند که چه مقدار از بهینه سازی موتور جستجو (جستجوگرها) می تواند در کسب و کار خود داشته باشند. به صاحبان کسب و کار در قدرت جستجوگرها کمک کنید تا وب سایت های خود را به یک اموال سازگار با جستجوگرهای SEO تبدیل کنند. استفاده از مهارت های خود را برای نشان دادن صاحبان کسب و کار چگونه به خواندن و استفاده از داده های تجزیه و تحلیل خود را راه درست و نحوه استفاده از کلمات کلیدی و محتوای ساختاری برای به دست آوردن ترافیک بیشتر استفاده کنید.

تعریف موتور جستجو (به صورت کلی‌تر) می‌تواند به صورت زیر باشد:

موتورهای جستجوگر مجموعه‌ای از نرم افزارها و سخت افزارها هستند که می‌توانند در یک فضای مشخص در میان حجم گسترده‌ای از داده ها، اطلاعات یا داده‌های مد نظر کاربران یا نرم افزارها را جستجو کنند.

این جستجو می‌تواند روی هارد دیسک کامپیوتر شما، روی حافظه‌ی موبایل شما، در یک پایگاه داده یا در فضای وب انجام شود.

اگر موتور جستجو در فضای وب به دنبال اطلاعات بگردد، به آن موتور جستجوگر وب گفته می‌شود.

برای اشنایی با ایران مایند اینجا کلیک کنید

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
iran mind

چک لیست انجام سئو گام به گام و با بازدهی بالا:

مقدمه: نکات سئو چیست؟

امروزه اکثر افراد به دنبال جذب کاربرها و مشتری های بالقوه برای سایتشان هستند. برای این کار در همان ابتدای کار، به سراغ بک لینک سازی و سفارش رپورتاژ می روند.

اما این کار هر چقدر هم در مدت زمان خاصی کاربران را جذب کند باعث ماندگاری آنها نمی شود. نکات سئو داخلی سایت، در واقع پر اهمیت ترین مسائلی است که به ما کمک می کند تا هم کاربران جذب شوند و هم گوگل ما را به رتبه های بالاتر در صفحه اول خود برساند.

 

۱-داشتن عنوان جذاب

جزو مهمترین بخش مقاله هست و ارزش وقت گذاشتن برای انتخاب بهترین عنوان رو داره

استفاده از کلماتی کلیدی یا عمومی برای افزایش کلیک از بهترین راه هاست

۲-مقدمه جذاب و ترغیب کننده

چند خط ابتدایی بعد از عنوان تاثیر زیادی در تصمیم مخاطب برای خواندن یا نخواندن ادامه مقاله دارد.

۳-در ادامه لازم است تصویر اصلی و همچنین فهرست مطالب قرار بگیرد.

۴- بدنه اصلی محتوا

محتوای اصلی که باید ویژگی خاصی رو برای نوشتنش انتخاب کنیم مثل استفاده از کلمات مرتبط با محتوا

۵-خلاصه مطلب و نتیجه گیری

بعضی از کاربران ابتدا آخر مقاله را مطالعه میکنند! این بخش باید به تنهایی کل مطالب کلیدی مقاله را بازگو کند و بگوید از کجا به کجا رسیدیم، همچنین میتواند شامل فراخوانی مستقیم برای ورود به لندینگ پیج مورد نظر هم باشد.

 

https://iranmind.net/seo-content

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
iran mind