ادمین پیج اینستاگرام

استخدام ادمین اینستاگرام غیر حضوری برای انجام خدمات اینستاگرام

۳ مطلب در آبان ۱۴۰۰ ثبت شده است

آموزش قدم به قدم گذاشتن پست دو نفره اینستاگرام با قابلیت جدید collabs!

آموزش گذاشتن پست دو نفره اینستاگرام

پست دو نفره اینستاگرام، قابلیت جدیدی که این روز ها در فضای اینستاگرام طرفداران زیادی پیدا کرده و البته برای پست ها معجزه می کند! شاید بپرسید از چه لحاظ؟ با قابلیت collab تعامل کاربرانتان چندین برابر می شود؛ بیشتر لایک و کامنت می گیرید و در نهایت تبریک می گوییم پستتان در صدر اکسپلور است!

کی از پست دو نفره اینستاگرام استفاده کنیم؟

اگر دو پیج مد نظر دارید که موضوع فعالیتشان یکی است، این قابلیت جدید پست دو نفره اینستاگرام برای شماست. یا اگر دو پیج با زمینه کاری متفاوت دارید می توانید پستی را تهیه کنید که به درد هر دو بخورد.

مثلا پیج ما در زمینه ادمین پیج اینستاگرام فعالیت می کند، به نظر شما می توانیم با کدام پیج ها پست دو نفره اینستاگرام بگذاریم؟ درست حدس زدید! پیج هایی که یا در همین زمینه فعالیت می کند یا زمینه فعالیتشان تقریبا شبیه ماست مانند تولید کنندگان محتوا.

بهتر است حالا که قابلیت پست دو نفره اینستاگرام همه گیر نشده و امثریت روش استفاده از آن را بلد نیستند، پیشروی کنیم و از رقبا جلو بزنیم.

حالا چگونه از قابلیت پست دو نفره اینستاگرام یا collab اینستاگرام استفاده کنیم؟ با ما و آموزش قدم به قدم گذاشتن پست دو نفره اینستاگرام همراه باشید.

 

 مراحل انتشار پست دو نفره اینستاگرام

 

برای قدم اول زمان آپلود فایل، روی قسمت Tag peaple بزنید.

حالا گزینه دعوت از همکار یا Invite collaborator را انتخاب کنید و آیدی پیج دوستتان را تایپ کنید.

حالا فرد مورد نظر باید وارد دایرکتش بشود و پست شما را انتخاب و روی View invite کلیک کند.

سپس باید روی گزینه Review بزند و در خواست را (Accept) کند تا این پست در پیج هر دونفرتان منتشر شود. 

و تمام پست دونفره اینستاگرام شما آماده مشاهده است.

 

راه حذف کردن پست دو نفره در اینستاگرام

 

اول سه نقطه ی بالای پست را بزنید.

سپس روی گزینه ی Stop sharing کلیک کنید و حذف پست را تایید کند. به همین راحتی!

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
iran mind

ادمین اینستاگرام چگونه باعث افزایش درآمد شما می شود؟

 

این روزها ابعاد متفاوت کسب و کارها و حساسیت آن ها سبب شده است مدیریت پیج اینستاگرام به صورت مجزا به تخصص جامع تبدیل شود. به طور کلی جذب مخاطب هدفمند برای کسب و کارها نیازمند تخصص های ویژه ای می باشد. آن چه می‌توان دریافت این است که در پس هر پیج موفق یک تیم با مهارت های خاص قرار دارد. این افراد اصولا خبره در حوزه های بازاریابی، مهارت‌ های گرافیکی و بصری هستند.

مدیریت پیج اینستاگرام

دریافت بازخورد مثبت از اینستاگرام نیازمند تدوین استراتژی محتوای مناسب و تولید محتوای جذاب می باشد همچنین تحلیل آماری اینستاگرام هم از جنبه ‌ی دیگر بسیار ضروری است و با توجه به تکنولوژی های روز با ابزارهای بسیار جذاب انجام می شود. ما در ایران مایند با داشتن یک تیم مجرب و متخصص، تمامی نیاز ها برای مدیریت پیج اینستاگرام شما را به صورت تخصصی برطرف میکنیم.

 اما با نگاهی اجمالی به دلیل شکست بسیاری از کسب‌وکارها میتوان دید مناسبی ایجاد نمود. بسیاری از کسب و کارها نمی توانند مشتریان مناسب خود را بیابند و حتی پس از دریافت مخاطبین ظرفیت نگهداشت آنها وجود ندارد. با توجه به موضوع جذب مشتری و اهمیت فروش، تدوین و طراحی برنامه  به منظور مدیریت اینستاگرام بیشتر از همیشه احساس شده است. ادمین اینستاگرام وظیفه‌ی پشتیبانی و ارتباط مستقیم با مشتریان را دارا میباشد و نقش اساسی در ایجاد اعتماد بین مخاطبین را برعهده دارد. در مجموع ادمین اینستاگرام با هدف افزایش تعامل با کاربران، ارائه محصولات و خدمات به شیوه‌ای کاربر پسند فعالیت دارد.

ادمین حرفه‌ای اینستاگرام به منظور مدیریت اینستاگرام تمامی نیازمندی‌ها را پوشش داده و با دریافت نیازمندی‌های مشتریان به صورت کامل تمامی مشکلات احتمالی و یا درخواستها را برطرف می‌کند. این افراد با توجه به تسلط در حیطه‌‌ی کاری خود به منظور آنکه کسب و کار مورد نظر را به مقصود برسانند به صرف  زمان بسیار کمتری نسبت به سایر افراد احتیاج دارند.

جذب فالوور هدفمند برای پیج اینستاگرام جز سخت‌ترین کارها میباشد. شاید از نظر خیلی از کاربران داشتین پیج با فالوور بالا می‌توان مسیر اصلی ورود کسب و کارها به دنیای اینستاگرام باشد اما از نظر افراد حرفه‌ای جذب فالوور هرچند کم اما واقعی و هدفمند میتواند راز موفقیت در این مسیر باشد. مدیریت پیج اینستاگرام و به‌طور کلی اغلب توسط یک تیم متخصص انجام می‌شود تا از این طریق بتوان تمامی ابعاد مورد نیاز جهت بهبود محصول و یا خدمت را در نظر گرفت.

وظایف ادمین اینستاگرام

باید در نظر داشت ادمین اینستاگرام با دارا بودن ویژگی‌های برجسته‌ی شخصیتی و تخصصی لازم در جهت موفقیت کسب و کار بسیار موثر خواهند بود .در ادامه آیتم‌های ده گانه پررنگ در این جایگاه شغلی، عنوان شده است:

  1. انتشار منظم پست و استوری
  2. محتواسازی حرفه‌ای
  3. افزایش فالوورهای پیج
  4. افزایش لایک و کامنت پست‌ها
  5. حفظ امنیت پیج و فالوورها
  6. آشنایی با نرم افزارهای گرافیکی
  7. خلاقیت در تولید محتوا
  8. توانایی استفاده از هشتگ‌های مناسب
  9. مدیریت تبلیغات
  10. روحیه انتقادپذیری بالا

شناخت دقیق رقبا در اینستاگرام

با توجه به آنکه تمامی بیزینس‌ها نیازمند جذب مشتری هستند آشنایی با رقبای قدیم و جدید حائز اهمیت است. در دنیای امروز و به علت سرعت توسعه سیستم‌ها زمانی برای آزمون و خطا برای شرکت‌‌ها وجود ندارد. تمامی کسب‌ و کارها روزگار سخت شروع کار را داشته و برای عبور از آن تلاش بسیار کرده‌اند. ادمین اینستاگرام در امر بهبود و شناخت کسب و کارها نقش پررنگی را دارد و با راهنمایی های سازنده ی خود در مسیر موفقیت کسب و کار نقش به سزایی را دارا است.

شبکه اجتماعی اینستاگرام یکی از بزرگترین شبکه‌های اجتماعی موبایلی و تحت وب است. اینستاگرام امروزه توانسته جای خود را در زندگی مردم خیلی از کشورها از جمله ایران باز کند. این پیام‌رسان باعث جابجایی مبالغ بسیار قابل توجه از طریق تجارت الکترونیک شده است. بسیاری از افراد و کسب‌وکارها با استفاده از اینستاگرام نسبت به جذب مشتری و … اقدام می‌نمایند. همچنین بسیاری از مردم با استفاده از این پیام‌رسان جذاب خاطرات و عقاید خود را با دیگران به اشتراک میگذارند. ادمین اینستاگرام با نقش کلیدی خود می‌تواند در جهت شناخت نیازمندی‌ها اقدام نماید و از آن طریق می‌تواند جایگاه سازمان را در بین مشتریان مستحکم نماید.

دریافت بازخورد مثبت و عالی از اینستاگرام نیازمند تدوین استراتژی محتوای مناسب و تولید محتوای جذاب می‌باشد. در عین حال جذب مخاطب (فالوور) هدفمند برای کسب‌وکار شما نیازمند تخصص های لازم می‌باشد.

برون سپاری مدیریت اینستاگرام

از آن‌جاییکه مدیریت پنل اینستاگرام نیاز به تخصص و تجربه کافی دارد استخدام ادمین اینستاگرام برای هر کسب و کاری ضروری است و طبیعتاً یک شخص با عنوان ادمین اینستاگرام به‌تنهایی نمی‌تواند همه مهارت‌های لازم را برای مدیریت اینستاگرام داشته باشد، در این راستا همواره سعی شده است در انتخاب و استخدام ادمین اینستاگرام غیرحضوری کمال دقت می‌شود و در راستای فراهم شدن یک تیم حرفه‌ای و متعهد اقدامات لازم انجام شود.

اینستاگرام یکی از بزرگترین، پرطرفدارترین و محبوب‌ترین شبکه‌های اجتماعی حال حاضر می‌باشد که بسیاری از کسب و کارها هم اکنون که در حال کسب درآمد از آن هستند.

سازمان‌ها و حتی کسب‌وکارهای کوچک در تلاش‌اند تا بتوانند در جهت تامین نیازمندی‌های جامعه قدم برداشته و بیشترین تاثیر را در مخاطب ایجاد نمایند. ایران مایند در این زمینه فعال بوده و با تفکراتی بنیادین در جهت تامین سبد خرید مخاطبین قدم برداشته و راهنمایی‌های لازم را از طریق تربیت تیم برنامه‌ریزی شده و در نظر گرفتن ادمین اینستاگرام به منظور مدیریت به‌موقع نیازمندی‌ها در نظر گرفته است.

ایده پردازی در روند مدیریت پیج اینستاگرام

ایده‌پردازی برای کمک به رشد و پیشرفت سریع پیج، یکی از ملزومات کاری در فضای اینستاگرام می باشد. معمولا افراد خبره در کسب و کارها، نقاط تیره را به خوبی شناسایی می‌کنند. اما مهم‌تر از تشخیصِ مشکل، فراهم آوردن بسترِ مناسب برای حل مشکلات است. باید در نظر داشت که ایده‌ها فقط چاره‌ی مشکلات نیستند و به غیر از درمانگری، در دو حوزه‌ی دیگر هم کاربرد دارند:

1-افزایش توانمندی‌های کسب و کار

2- دریافت نیازمندی‌های مشتریان، در این مسیر ایده پردازی به کسب و کارها کمک می‌کند تا از فواید تحقیقات متداول در بازاریابی بهره‌‌مند شوند و با اشتراک‌گذاری ایده‌‌ها به عنوان فرصتی مناسب و سودمندی بهره‌مند شوند.

تبلیغات در اینستاگرام

در حال حاضر با اطمینان می‌توان عنوان کرد که تبلیغات در اینستاگرام به یکی از پرطرفدارترین روش‌های تبلیغاتی و در عین حال یکی از موثرترین روش‌های تبلیغات در دنیای دیجیتال تبدیل شده است و بسیاری از شرکت‌ها از این روش برای برندینگ و سودآوری استفاده می‌کنند.

این روش تبلیغاتی علاوه بر اینکه از نظر بازدهی نسبت به دیگر روش‌ها بیشترین اثربخشی را دارد، از سوی دیگر به‌لحاظ میزان هزینه نیز در مقایسه با سایر روش‌ها این قابلیت را دارد که بتوان آن را کنترل کرده و این امکان را ایجاد نماید که در زمان مناسب تصمیم لازم را جهت تغییرات اتخاذ نمود. به این صورت می‌توان در هر زمان آن را بر اساس بودجه و نیاز بهینه نمود و بر اساس میزان هزینه از تبلیغات نتیجه لازم را گرفت.

اما بسیاری از مدیران و کسب‌وکارها آگاهی و اطلاعات کاملی درباره هزینه و تعرفه تبلیغات در اینستاگرام ندارند و بعضا در برخی تبلیغات خود، هزینه‌ای بیشتر از آنچه باید پرداخت می‌کنند. لذا توصیه می‌شود حتما اطلاعات درستی از میزان هزینه‌ها در پیج‌های مختلف و لیستی از بهترین پیج‌ها برای کسب‌وکار در اختیار داشته باشید و در زمانی که لازم داشتید با مراجعه به آن بهترین تصمیم گرفته شود.

عوامل موثر در انتخاب مسیر تبلیغاتی

  • موقعیت و فرهنگ فالوورها در صفحه‌ی مورد نظر

در این روش سعی می‌شود مجموعه‌ای از مخاطبین هدف شناسایی شوند و به جهت ایجاد جذابیت بالاتر از محتوای قابل برنامه‌ریزی استفاده شود. در برخی از صفحات با توجه به محتوای به اشتراک گذاشته شده، پراکندگی و .. برآورد صحیح انجام می‌شود. با تمامی موارد در نظر گرفته شده نمی‌توان فرمول دقیق و مشخصی را برای معین شدن قیمت در نظر قرار داد. متخصصین در مجموعه ایران مایند در تلاشند با استفاده از مهارت و تجربه خود کمپین‌های تبلیغاتی را بر اساس معیارهای مناسب برنامه‌ریزی کنند تا حداکثر بازدهی ممکن را  برای نام تجاری و کسب و کار فراهم آورند.

  • میزان تبلیغات و بازدهی در اینستاگرام

برخی از صفحه‌های اینستاگرام به دلیل حجم محدود تبلیغات بازدهی بیشتری را نصیب صاحبان تبلیغ می‌کنند به همین دلیل تبلیغ در این صفحات با قیمتی متفاوت ارائه می‌شود.

  • جایگاه تبلیغات و زمان مناسب تبلیغ در اینستاگرام

یکی دیگر از مواردی که به ندرت در تعیین قیمت تبلیغ در صفحات اینستاگرامی تاثیر می‌گذارد ساعت انتشار و یا جایگاه تبلیغ در صفحه مورد نظر است. برای مثال اگر تبلیغ به عنوان پست آخر منتشر شود به دلیل بازدهی و مشاهده بیشتر توسط کاربران قیمت متفاوتی را داراست.

  • تعداد فالوور

در برخی از موارد تبلیغات به منظور افزایش آگاهی مخاطبین از نام تجاری و معرفی نام تجاری در سطح گسترده است. به همین منظور برخی مواقع میزان ارزش‌گذاری صفحات بر اساس تعداد فالوور آنها مشخص می‌شود. با این حال تعداد فالوور معیار قابل قبولی برای تعیین قیمت پست و استوری‌های تبلیغاتی در اینستاگرام نیست. چرا که بسیاری از این افراد تعداد قابل توجهی فالوور غیرواقعی و غیر فعال دارند که در میزان امتیاز صفحه و دیده شدن تبلیغات موثر نیستند. بنابراین در نظر گرفتن متوسط مشارکت صفحه یا متوسط  بازدید می‌تواند معیار مناسب‌تری جهت بررسی تعیین قیمت یک صفحه خواهد بود.

  • نوع تبلیغات

نوع تبلیغات در اینستاگرام به دو صورت استوری و پست منتشر می‌شود و تعرفه تبلیغات بر اساس نوع تبلیغ مشخص می‌شود. برخی مواقع نیز بر اساس نوع محتوا (ویدیو یا تصویر) قیمت‌گذاری مشخص می‌شود.

  • درصد انگیجمنت

در واقع این ویژگی بیان می‌کند که میزان بازدهی و درصد فعالیت کاربران در صفحه مورد نظر برای تبلیغ چه میزان است. در مجموعه ما تلاش بر این است تا صفحه‌هایی که از حداقل انگیجمنت قابل قبول برای تبلیغ برخوردار هستند استفاده شود.

هزینه مدیریت پیج اینستاگرام

هزینه مدیریت پیج اینستاگرام شامل خدماتی مثل: تولید محتوا، استراتژی محتوا، تبلیغات و …. است. البته ایجاد تیم حرفه‌ای که فردی که مدیریت اقدامات را به درستی در دست داشته باشد تحت عنوان ادمین اینستاگرام نیز ضروری است. اگر پیج اینستاگرام دارید و نمی‌دانید که چه پست‌های به درد شما می‌خورد و چه زمانی با چه هشتگ‌هایی باید این مطالب را استفاده کنید. بهترین راه سپردن پیج خود به شرکت‌هایی جهت مدیریت پیج است.

رقم تعرفه‌ها با توجه به کیفیت و خدماتی که شرکت‌ها برای مدیریت پیج‌ها انجام می‌دهند، بالا و پایین می‌رود. در حال حاضر اینستاگرام محل مناسبی برای بازاریابی محصولات و خدمات شرکت های شماست. البته باید در نظر گرفت مدیریت پیج اینستاگرام نیاز به تخصص کافی دارد.

شرکت‌های دیجیتال مارکتینگ یا شرکت‌های بازاریابی و تبلیغات شبکه‌های اجتماعی در زمینه فعالیت خود بسیار حرفه‌ای هستند. این شرکت‌ها معمولا تجربه همکاری با برندهای موفق و به موفقیت رساندن چندین پیج را دارند و البته با این شرکت‌ها انواع کسب‌وکارها فعالیت می‌کنند. همین موضوع باعث می‌شود که یک شرکت دیجیتال مارکتینگ به شناخت خوبی از بازاریابی و نحوه فعالیت و تولید محتوا در زمینه‌های گوناگون برسد.

شرکت‌های تبلیغاتی انواع راه‌های موفقیت در شبکه‌های اجتماعی را به صورت آزمون و خطا امتحان کرده‌اند، و این تجربه سبب می‌شود مدیریت پیج با درستترین روش‌ها قابل انجام باشد.علاوه بر موارد بالا هزینه همکاری با شرکت‌های تبلیغاتی برای مدیریت اینستاگرام پایین‌تر از روش‌های دیگر بهبود و افزایش کارایی سیستم است.

 کلام آخر

خدمات اینستاگرام در شرکت ایران مایند با شناخت مخاطبین و ارائه خدمات مناسب همواره کمک شایانی در راستای بهبود کسب و کارها داشته است. پس از افزایش فالوور و بالا رفتن بازدید محتوای پیج اینستاگرام خود می توانید به راحتی با ارائه مناسب خدمات یا محصولات خود مشتری جذب نموده و کسب‌وکارتان را از طریق اینستاگرام رونق ببخشید.

در هر کسب ‌وکاری که هستید و با هر میزان بودجه‌ای حتما برای شما صفحات بسیار مناسبی وجود دارند که می‌توانید از طریق آنها تبلیغ در اینستاگرام را انجام دهید و با فروش محصولات و خدمات خود به درآمد برسید.

تیم ایران مایند در تلاش است نقاط تاریک بازار را بشناسند و شما را در جهت بهبود مسیر حرکت و شناخت صحیح نیاز بازار راهنمایی نمایند.

برای اطلاعات بیشتر روی لینک زیر کلیک کنید:

https://bit.ly/3C1GQ2R

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
iran mind

چگونه یک بیزینس موفق داشته باشیم؟

بیزینس کلمه ی پر دغدغه ی این روزهای جوانان کشورمان است. کافی است شما تازه از دانشگاه فارغ التحصیل شده باشید یا خدمت سربازی خود را به تازگی به پایان رسانده باشید یا حتی از شغل قبلی خود استعفا داده باشید و بخواهید کسب و کار خودتان را راه اندازی کنید.

اصلا نگران نباشید این مطلب مختص خودتان است؛ تا بدانید اصلا بیزینس چیست؟ و برای راه اندازی یک کسب و کار موفق چه باید کرد؟ 

 

بیزینس چیست؟

بیزینس همان سازمان است که شما توسط آن کالا و خدمات خود را با پول مبادله می کنید. بیزینس یک قطب مهم، هم در اقتصاد و هم در سرمایه داری است. از این لحاظ که راه اندازی یک بیزینس باید شما را به سود برساند. سود های کلان! البته این سود نیازمند جذب مشتریان و صد البته فروش صحیح خروجی مجموعه ی شماست.

بیزینس شما می تواند هم خصوصی باشد هم غیرانتفاعی و هم دولتی. از بیزینس های موفق دنیا می توان به Pepsico, amazon, omni اشاره کرد.

 

قبل از شروع بیزینس باید چه کار کنم؟

چند بار برایتان پیش آمده که خواستید یک بیزینس راه اندازی کنید و ترس مانعتان شده؟ چند بر رویا پردازی کرده اید و حرف اطرافیان کاخ آرزوهایتان خراب کرده است؟ یا حتی شنیده ایم بارها پیش آمده که به خاطر سرمایه کم از شروع یک کسب و کار سرباز زده اید.

باید برایتان بگویم دنیای تکنولوژی امروز جایی برای تری نمی گذارد. درواقع کاری راحت تر از شروع یک کسب و کار و رشد آن وجود ندارد البته اگر خم و چم کار دستتان بیاید. ما در این بخش می خواهیم خم و چم قبل از شروع بیزینس را برایتان بگوییم.

 

ساختار بیزینس خود را انتخاب کنید.

اولین قدم، انتخاب ساختار بیزینستان است. می خواهید سازمان تجاری تان از نوع مالکیت شخصی باشد یا مشارکتی؟
شرکتی با مسئولیت های محدود (LLC) باشد یا در شرکتتان اختیار تام (S) داشته باشید؟ هرکدام از این سازمان های تجارت، معایب و مزایای خودشان را دارند؛ پیشنهاد ایران مایند برای شما انتخاب یک وکیل و یک حسابدار برای به اصطلاح دو دو تا چهار تا کردن شرایط است.

یک اشتباه عمده ی اکثر کسانی که کسب و کار کوچکی را پایه گذاری کرده اند، این است که فقط مدل مالکیت را برای بیزینس خود انتخاب می کنند. چون ساده ترین نوع است و فقط یک مالک در این بیزینس وجود دارد و خب طبیعی است که تمام درآمد هم نصیب همان شخص می شود؛ اما از آن طرف هم در مقابل تمام بدهی های مالی مسئول است.

3 نکته در راه اندازی یک بیزینس موفق!

پیشنهاد ما به شما این است که از همین اول پایه ی بیزینستان را قوی بگذارید. یک مدیر کارآمد راس اصلی هر مجموعه ای است؛ یک مدیر که با تصمیمات درست در شرایط سخت مجموعه را نجات می دهد و سود بالایی به ارمغان می آورد.

 

نیروهای پرتلاش انتخاب کنید.

انتخاب نیرو های با انگیزه، دلسوز و با سواد، رمز موفقیت شماست. البته نیرو های شما باید روحیه تیمی هم داشته باشند که این مهم ترین عامل موفقیت در کسب و کار است.

 

تبلیغات کنید!

از گذشته تا امروز هر کسب و کاری که فکرش ربا بکنید توانسته با تبلیغات جایگاه مناسبی کسب کند. البته نباید زیاده روی کرد تا همین اول کار ضرر کنید.
امروزه دیگر جایی برای تبلیغات چند صد میلیونی تلویزیون یا بنری میان صاحبان مشاغل نمانده اسنتو تمرکز بیشتر روی تبلیغات در فضای مجازی است. به خصوص تبلیغات در اینستاگرام که این روز ها بازدهی فوق العاده ای دارد.

 

برنامه ریزی کنید.

در هر کاری نظم حرف اول را می زند. پس شما و افراد زیر مجموعه بیزینستان هم باید این موضوع را رعایت کنید. اگر طبق برنامه ریزی پیش بروید هم موفق می شوید هم سرعت کارتان بالا می رود. 

ما که همیشه از سردرگمی و شلوغی و بی برنامگی بیزاریم شما چطور؟

 

برای کسب اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
iran mind