احتمالاً این روزها که فضای مجازی حسابی رونق گرفته است به فکر فرو رفته اید که شما هم کسب و کار خود را اینترنتی کنید و از این بازار پر سود جا نمانید؛ اما نمی دانید اصلا چگونه باید شروع کنید؟ این ادمین اینستاگرام که می گویند کیست؟ باید چگونه مدیریت پیج اینستاگرام تان را انجام دهید تا همانند رقبایتان فروش میلیاردی را تجربه کنید؟ و هزاران چالش دیگر که در ذهنتان از اینستاگرام یک غول بزرگ ساخته است! نگران نباشید راه چاره پیش ماست. فقط کافیست یک ادمین اینستاگرام بگیرید و با لذت به تماشای رشد پیجتان بنشینید. آماده اید ببینیم ادمین اینستا چه وظایفی دارد؟

ادمین اینستاگرام کیست؟

اولین سوال و اساسی ترین سوال! ادمین وظیفه مدیریت پیج اینستاگرام شما را دارد. البته که باید در کارش خبره باشد؛ یک صفحه پویا با یک طراحی خاص و مخاطب پسند بسازد و از همه مهمتر قوانین و الگوریتم ها را به درستی رعایت کند. ایران مایند به عنوان بهترین مجموعه در این زمینه با سابقه فعالیت طولانی مدیریت پیج اینستا دریافتن ادمین حرفه‌ای شما را یاری می کند.

 

وظایف ادمین اینستاگرام چیست؟

اگر بخواهیم خلاصه بگوییم (چون سخن بسیار است و حوصله کم) وظایف کلیدی ادمین پیج اینستاگرام شما شامل: افزایش فالوور به صورت هدفمند، تعامل با مخاطبین، اشتراک منظم پست و استوری، پاسخگویی به کامنت و دایرکت و… می شود. حالا که تعدادش زیاد شد بهتر نیست دقیق‌تر بگوییم، چه وظایفی دارند تا شما هم در انتخاب یک شخص برای مدیریت پیج اینستاگرام تان وسواس به خرج دهید؟

۱. انتشار پست و استوری به طور منظم

این کار راز افزایش ورودی پست های تان از اکسپلور است! منظم و با کیفیت پست و استوری بگذارید.

۲. افزایش فالوور

ادمین اینستا موظف است برای وضعیت فالوور های شما یک رشد صعودی به ارمغان بیاورد؛ البته نه از راه اضافه کردن فالوور فیک!

۳. پاسخگویی به کامنت و دایرکت

یادتان نرود که با مشتری دوست باشید و با حوصله جواب مشتری را بدهید. یک ادمین پیج حرفه ای مشتری را نخریده از دایرکتش بیرون نمی برد.

۴. هشتگ های درست استفاده کند

ادمین اینستاگرام باید استاد هشتگ گذاری باشد! دقیییقا همین قدر اهمیت دارد. چون با پیجتان غوغا میکند و تعامل پست ها را به صورت چشمگیری افزایش می دهد.

حالا به نظر شما ادمین اینستاگرام دیگر چه وظایفی دارد که از قلم افتاده است؟

 

حقوق ادمین اینستاگرام چقدر است؟

ادمین پیج دستمزدهای متفاوتی دارد حالا چطور باید تشخیص دهید و بستگی به وظایفش دارد و صد البته که توافقی است عوامل دیگری مثل نمونه کار و شهر سکونت هم تعیین کننده قیمت ادمین اینستا است یاد تان نرود گول کلاهبردارها را نخورید و فقط و فقط با کسانی کار کنید که با تجربه و البته معتمد هستند وگرنه به خاطر یه قرون دو هزار کسب و کارتان را به باد می دهید.

 

چرا باید ادمین پیج بگیریم؟

یک ادمین پیج حرفه ای پیجتان را منفجر می کند! البته نه از نوع بدش. یک انفجار قدرتمند با افزایش فروش و مشتری. از سوی دیگر یک ادمین اینستا ی حرفه ای، برای پیجتان برنامه ریزی کامل و دقیق می کند به طوری که می دانید چه روزی چه پست یا استوری با چه عنوانی خواهید داشت. از همه مهم تر شما با برون سپاری مدیریت اینستاگرام خود بسیار در وقتتان صرفه جویی می کنید؛ چی از این بهتر؟ البته که هر کاری کاردانی دارد. طبیعتا ادمین پیج بیشتر چم و خم کار را می داند و بیشتر به امور افزایش فالوور و تعامل مسلط است و در مقابل هم کاری نمی کند که پیجتان ربات شناسایی شود و بپرد!

در مدیریت پیج اینستاگرام چه نکاتی را باید رعایت کرد؟

امروزه اینستاگرام بخشی از تجارت جهانی را به خود اختصاص داده است و رقابت در آن برای کسب مشتریان بیشتر به یکی از دغدغه‌های مهم فعالان اقتصادی تبدیل شده است. اصول و نکاتی که در ادامه به آنها اشاره خواهیم کرد به مدیر اینستاگرام کمک خواهد کرد تا موفقیت بیشتری در این رقابت داشته باشد.

-انتخاب و تولید محتوای مناسب

محتوایی که مخاطبان را به خود جلب می‌کند می‌تواند بسیار متفاوت باشند و انتخاب محتوای کاربرپسند ممکن است برای بسیاری از افراد کاری گیج کننده و در برخی مواقع حتی با نتیجه عکس باشد، یک ادمین خوب، نیازسنجی درستی از مخاطبان انجام داده و محتوایی که کاربران اینستاگرام از پیج مورد نظر انتظار دارند را تولید کرده و منتشر خواهد کرد. هرچند ممکن است برخی از افراد هزینه ادمین اینستاگرام را اتلاف بودجه بدانند، اما انتخاب یک مدیر صفحه توانمند که بتواند در جذب و حفظ مخاطبان موثر باشد، یک رفتار کاملا اقتصادی و نوعی سرمایه گذاری است.

-تحلیل عملکرد رقبا توسط مدیر اینستاگرام

همانطور که می‌دانید اینستاگرام یک فضای کاملا رقابتی است. اگر از رقبای خود بی‌خبر باشید و عملکرد آنها را بررسی نکنید، نمی‌توانید به خوبی در این مسابقه عمل کنید و ممکن است در گذر زمان بازار خود را از دست بدهید. به همین دلیل در ابتدا باید رقبای پیج خود را به خوبی پیدا کنید و آنها را بشناسید. در مرحله بعد نیاز است تا عملکرد آنها را توسط مدیر اینستاگرام خود تحت نظر داشته باشید.

این کار به شما کمک خواهد کرد تا کیفیت پیج خود را افزایش داده و مخاطبان بیشتری برای خود جذب کنید. در واقع تحلیل رقبا همانند یک استاد به شما آموزش خواهد داد که چگونه مشتریان خود را جذب کنید و در مقابل چه عواملی باعث خواهد شد که کاربران پیج شما را رها کرده و به سراغ رقبایتان بروند.

-تسلط بر الگوریتم‌های اینستاگرام

یک مدیر اینستاگرام حرفه‌ای در کنار اینکه کار کردن با اکانت بیزینس اینستاگرام را باید به خوبی بلد بوده و بر آن تسلط داشته باشد، باید الگوریتم‌های اینستاگرام را نیز به خوبی بشناسد. استفاده صحیح از الگوریتم‌ها کمک خواهد کرد تا یک پیج بتواند با سرعت بیشتری به اهداف خود برسد. اما در مقابل اگر نتوانید از این الگوریتم‌ها به نفع خود استفاده کنید، ممکن است پیج شما با افت‌هایی نیز روبرو شود.

-تعامل موثر مدیر اینستاگرام با کاربران

شبکه‌های اجتماعی فضایی برای ایجاد ارتباط‌های دو طرفه است. در نتیجه مخاطبان از شما انتظار دارند که با آنها تعامل داشته باشید و پاسخ آنها را در سریع‌ترین زمان ممکن و به روش مناسبی ارائه کنید. آمارها نشان می‌دهد که بسیاری از جذب‌های موفق در همین تعاملات دو طرفه انجام می‌شود و مخاطب معمولی به یک مشتری تبدیل می‌شود. این موضوع فقط در پاسخ دادن به موقع خلاصه نمی‌شود. نحوه پاسخگویی و جذب مخاطب نیز اهمیت زیادی دارد و باید به درستی انجام شود.

-گزارش عملکرد

در هر کسب و کاری و در هر بخشی از کسب و کار، گزارش عملکرد اهمیت زیادی دارد. گزارش‌ها نشان خواهند داد که نقاط ضعف و قوت کدام هستند و فرصت‌های موجود و تهدیدهای احتمالی در چه نقاطی وجود دارند. در رابطه با پیج اینستاگرام نیز شما نیاز به گزارش‌های دوره‌ای مثلا به صورت ماهانه دارید تا بتوانید به خوبی برنامه ریزی برای آینده را انجام داده و مشکلات احتمالی موجود را شناسایی و برطرف کنید.

سخن پایانی

این مقاله سعی کرد جزئیات کامل استخدام ادمین اینستاگرام را برایتان بازگو کند. اگر سوال دیگری دارید یا می‌خواهید از خدمات مدیریت اینستاگرام ایران مانند استفاده کنید سری به سایت شرکت ایران مایند بزنید.

منبع