ادمین پیج اینستاگرام

استخدام ادمین اینستاگرام غیر حضوری برای انجام خدمات اینستاگرام

۹ مطلب در مرداد ۱۴۰۰ ثبت شده است

نظر مدیر داخلی مجموعه نور استار درباره همکاری با ایران مایند

ما با داشتن تیمی مجرب بصورت دورکاری و بدون هیچ زحمتی برایتان پیج اینستاگرام یا شخصی شما را بالا آورده و فروش محصولات و خدماتتان، بر اساس الگوریتم‌های اینستاگرام را افزایش خواهیم داد، ما شما را برجسته خواهیم کرد. ما در ابتدا برای مدیریت اینستاگرام شما اگر پیج داشته باشید آن را کاملا تحلیل کرده و تمامی نقاط ضعف و قوت آن را لیست و استراتژی ماهانه برای پیشرفت آن می‌چینیم.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
iran mind

تولید محتوا برای پیج اینستاگرام

شاید مهمترین قسمت مدیریت پیج اینستاگرام تولید محتوا ارزشمند برای آن باشد.
از آنجایی که اصولا افرادی که از اینستاگرام استفاده می کنند به دنبال سرگرمی در گذران وقت در آن هستند محتوای ایجاد شده در عین اینکه می بایست در راستای کسب و کار شما باشد از طرفی باید جذابیت لازم را نیز داشته باشد به صورتی که کاربر احساس لذت از این محتوا داشته باشد.
ایران مایند با داشتن تیمی حرفه ای در تولید انواع محتوا به صورت ویدیو ، عکس و … توانایی تولید انواع تیزرهای تبلیغاتی و کلیپ های جذاب برای پیچ اینستاگرام شما دارد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
iran mind

نظر مدیریت آموزشی مجموعه پرتو دانش درباره همکاری با ایران مایند

ما با داشتن تیمی مجرب بصورت دورکاری و بدون هیچ زحمتی برایتان پیج اینستاگرام یا شخصی شما را بالا آورده و فروش محصولات و خدماتتان، بر اساس الگوریتم‌های اینستاگرام را افزایش خواهیم داد، ما شما را برجسته خواهیم کرد

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
iran mind

ادمین پیج اینستاگرام چگونه به کامنت ها و دایرکت ها پاسخ می‌دهد؟

ما در ایران مایند برای پاسخگویی سریع و صحیح به کامنت ها و دایرکت ها ۲ راهکار کلی داریم:

  1. پاسخ سوالات پرتکرار (FAQ) را از قبل از شما دریافت میکنیم و با توجه به آن ها ادمین اینستا کار پاسخگویی را انجام می‌دهد.
    مواردی از قبیل قیمت محصولات، ویژگی های خاص، تغییرات سفارشی در محصول و هر مورد دیگری که لازم باشد.
  2. یکسری سوالات هستند که ممکن است به ندرت توسط کاربران مطرح شود و پاسخ آن‌ها را فقط شما (کارفرما) میدانید.
    برای این موارد ادمین پیج اینستاگرام با توجه به تصمیم شما یا این سوالات را در گروه برای شما ارسال می‌کند یا اینکه آن ها را در بخش دایرکت ها نشانه دار (Flag) می‌کند و شما می‌توانید مستقیم پاسخ بدهید
  3. https://iranmind.net/managment-instagram/
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
iran mind

نظرمدیر مجموعه آی اس کوچ درباره همکاری با ایران مایند

برخی از سرفصل‌هایی که در مدیریت پیج اینستاگرام بسیار دخیل هستند موارد ذیل می‌باشند که ما درایران مایند آن‌ها را بصورت کاملا تخصصی بر اساس انتخاب پلن مدیریت پیج شما پیاده‌سازی خواهیم کرد.

 

طراحی حرفه ای پیج

بلاشک طراحی جذاب پست و استوری یکی از اصلی ترین دلایل ترغیب بازدیدکنندگان به ماندن در پیج اینستاگرام می باشد. ما با داشتن طراحانی مجرب بر اساس سیستم های لایوت ترند سال پیج شما را تخصصی نمایش می‌دهیم.

ادمین اختصاصی پیج

خیلی مهم است پیج شما در دست کسی باشد که به تمام الگوریتم‌های اینستاگرام برای بهبود میزان اینگیجمنت پیج مسلط باشد. روش‌های افزایش فالوور هدف را بداند و برای جذب و نگه‌داری آن‌ها بکوشد. متخصصین ما در این امر تبحر دارند.

افزایش تعاملات پیج

در الگوریتم‌های جدید دیگر بازخورد خوبی نمی‌توان از فالوآنفالو گرفت. تیم مدیریت پیج ما بوسیله لایک، کامنت و دایرکت‌مارکتینگ بستری بسیار مناسب جهت افزایش میزان تعاملات (اینگیجمنت) پیج فراهم می‌کنند.

استراتژی و تقویم ماهانه پیج

تقویم ماهانه و استمرار بر آن از گزینه‌های مهم دیگر مدیریت پیج می‌باشد که تیم متخصصی را برای ویراست آن نیازمند است. آرش گرافیک بعد از قرارداد و تحلیلات مورد نیاز برنامه کاری یکماهه پیج را بصورت تخصصی تهیه خواهد کرد.

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
iran mind

افزایش فالوور اینستاگرام از چه طریقی انجام میشود؟

اولین نکته ای که باید مد نظر داشته باشد این است که هیچ غول چراغ جادویی برای افزایش فالوور وجود ندارد!

اگر به دنبال افزایش یک شبه تعداد فالوورهایتان آن هم بدون اجرا کردن موارد ضروری و فراهم کردن زیرساخت مناسب هستید تنها راه شما استفاده از فالوور فیک است که این مورد به هیچ عنوان جز خدمات ما محسوب نمیشود

اما روش منطقی و اصولی افزایش فالوور اینستاگرام چیست؟

اگر به صورت خلاصه و تیتروار بخواهیم اشاره کنیم شامل موارد زیر است:

  • بهینه سازی اکانت اینستاگرام (اصلاح بایو و تصویر پروفایل، ایجاد هایلایت های مناسب و…)
  • تولید محتوای جذاب (محتوای تولید شده برای پست ها و استوری ها باید علاوه بر اینکه دارای طراحی گرافیکی جذاب باشد، با توجه به شناخت پرسونای مخاطب تولید شود تا نیاز و دغدغه ی او را برطرف کند. همچنین به نوعی باشد تا مخاطب را به تعامل با پیج وادار کند.)
  • فعالیت های ادمینی منظم و مستمر (ایجاد ارتباط با مخاطبین جدید و سعی در تبدیل آنها به مشتری، ایجاد ارتباط صمیمی با مخاطبین موجود و تلاش برای افزایش میزان تعامل آن ها با پیج، پاسخگویی به موقع و اصولی به مخاطبین، انتشار به موقع پست ها و استوری ها)
  • برنامه ریزی اصولی میان مدت و بلند مدت برای پیج به نحوی که علاوه بر افزایش تعداد فالوور ها، افزایش تعامل و در نهایت افزایش فروش را به دنبال داشته باشد.
  • انجام تبلیغات درست و هدفمند (ساخت بنر یا کلیپ تبلیغاتی جذاب و ارتباط و هماهنگی با پیج های تبلیغاتی مناسب)

در واقع شما با استخدام ادمین اینستاگرام، یک تیم از افراد متخصص و باتجربه در زمینه مدیریت اینستاگرام را در اختیار خواهید داشت و میتوانید با سرعت هر چه بیشتر به سمت اهداف انتخاب شده برای کسب و کار خود حرکت کنید

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
iran mind

آیا تعداد پست ها همیشه دقیقا به همین تعداد هست؟

روزانه چند پست و استوری در اینستاگرام بگذاریم ؟ این سوالیست که این روز ها بسیاری از کاربران اینستاگرام از خود می‌پرسند. همانطور که میدانید محدودیتی در گذاشتن پست و استوری در صفحه اینستاگرام وجود ندارد. اما چون خیلی از پیج‌ها بیزینسی هستند بعضی از کاربران از ما می پرسند که برنامه ریزی برای منتشر کردن پست‌ها و استوری‌ها چگونه می تواند بر کسب و کار آنها اثرگذاری مثبت داشته باشد. درواقع در حالت عامیانه می پرسند که چند تا پست بگذارم فالوورهام بیشتر میشه و حتی می پرسند که چند تا استوری روزانه بگذارم که کاربر منو آنفالو نکنه و هنوز مایل باشه که پیج منو دنبال کنه.

بگذارید همین ابتدای کار به شما بگویم که برای تعداد پست و استوری روزانه یک عدد جادویی وجود ندارد. همه‌ی ما می دانیم در هر کاری مخاطبانی که با آنها ارتباط داریم با یکدیگر تفاوت دارند. همین موضوع باعث می شود تا این عدد بسته به هدف و موضوع پیج‌تان متفاوت باشد. در ادامه این مقاله نکاتی که بر روی کم و زیاد شدن این عدد اثر می‌گذارند را ذکر کرده ایم پس تا آخر مقاله همراه ما باشید.

در خصوص تعداد پست ها باید این نکته را مد نظر داشته باشید که همیشه لزوما تعداد بالاتر به معنی گرفتن بازدهی بیشتر نیست! این یکی از نکات مهم مدیریت اینستاگرام است که خیلی از افراد نادیده اش می گیرند.
آنچه اهمیت دارد تعامل مخاطبین و در نهایت نرخ تبدیل فالوور به مشتری است!
برای شروع کار ما بعد از بررسی زمینه فعالیت و همچنین وضعیت فعلی پیج شما با توجه به تجربیات قبلی، تعداد پست های مناسب را به شما اعلام میکنیم.
در بعضی موارد نیاز است تعداد پست های بیشتر از آنچه ذکر شده برای یک پیج قرار داده شود و در برخی موارد هم لازم است از تعداد پست ها کم شود و در عوض به کیفیت آنها اضافه شود.

برای خواندن این مقاله جذاب به صورت کامل و آشنایی با ایران مایند به سایت ما سر بزنید

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
iran mind

رضایت مدیر مجموعه کودک ایرانی از مجموعه ایران مایند

مدیریت پیج اینستاگرام خود را به ما بسپارید. ادمین پیج خود را از افراد متخصص در تیم ایران مایند انتخاب کنید. ما با داشتن تیمی مجرب بصورت دورکاری و بدون هیچ زحمتی برایتان پیج اینستاگرام یا شخصی شما را بالا آورده و فروش محصولات و خدماتتان، بر اساس الگوریتم‌های اینستاگرام را افزایش خواهیم داد، ما شما را برجسته خواهیم کرد.

ما در ابتدا برای مدیریت اینستاگرام شما اگر پیج داشته باشید آن را کاملا تحلیل کرده و تمامی نقاط ضعف و قوت آن را لیست و استراتژی ماهانه برای پیشرفت آن می‌چینیم.

برخی خدمات ما شامل:

طراحی حرفه ای پیج

ادمین اختصاصی پیج

افزایش تعاملات پیج

استراتژی و تقویم ماهانه پیج

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
iran mind

شما با موضوع فعالیت من آشنایی ندارید!

با توجه به اینکه کسب و کار هایی که برای پشتیبانی پیج اینستاگرام به ما مراجعه میکنند در زمینه های بسیار متنوع و گاها عجیب غریبی (!) فعالیت میکنند، طبیعتا این امکان وجود ندارد که از قبل با همه موضوعات شغلی آشنایی داشته باشیم؛ اما برای این مسئله ۲ راهکار کلی وحجود دارد:

 

 

 

 

  1. تجربیات و اطلاعات ارزشمند شما را به هرشکلی که برای شما راحت تر باشد دریافت میکنیم و آن ها را با توجه به سلیقه مخاطبتان به محتوای جذاب و کاربرپسند برای محیط اینستاگرام تبدیل میکنیم.
  2. با جست و جو در فضای اینترنت مطالب مرتبط را گردآوری میکنیم و بعد از تایید شما از آن ها برای تولید محتوای پیج اینستاگرام استفاده میکنیم.

توجه داشته باشید که اصول کلی حاکم برای مدیریت اینستاگرام تقریبا برای همه پیج ها مشترک است؛ به عنوان مثال گرافیستی که میتواند برای پیج فروش پوشاک تولید محتوا کند طبیعتا برای هر پیج فروش محصول یا خدمات هم میتواند همچین کاری انجام دهد و یا در بحث انجام فعالیت های ادمینی و ارتباط با مخاطب، برگزاری کمپین های تبلیغاتی، ایده پردازی  و… به همین ترتیب است.ادمین صفحه اینستاگرام شما با استفاده از ابزاری که در اختیار دارد، پست های شما را به شکلی برنامه ریزی خواهد کرد که در زمان تعیین شده در صفحه اینستاگرام قرار گیرند.

بنابراین برای انجام خدمات اینستاگرام زمینه فعالیت شما موضوع محدود کننده ای نخواهد بود

از جمله دغدغه های بعدی صاحبان کسب و کار افزایش فالوئرهای آن هاست.

همه ما میدانیم که افزایش فالوئر به معنای افزایش بازدید صفحه اینستاگرام شماست. زمانی که تعداد بازدید بیشتر شود، احتمال خرید از شما نیز بیشتر خواهد شد.

از جمله کارهای دیگری که یک ادمین صفحه اینستاگرام برای شما انجام خواهد کمک به اضافه شدن تعداد فالوئرهای شماست.

افزایش فالوئر اینستاگرام به ویژه با محدودیت های جدید ایجاد شده توسط اینستاگرام با طراحی پست های مناسب و مشاوره به شما برای درج تبلیغات در دیگر صفحات ممکن است.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
iran mind