با توجه به اینکه کسب و کار هایی که برای پشتیبانی پیج اینستاگرام به ما مراجعه میکنند در زمینه های بسیار متنوع و گاها عجیب غریبی (!) فعالیت میکنند، طبیعتا این امکان وجود ندارد که از قبل با همه موضوعات شغلی آشنایی داشته باشیم؛ اما برای این مسئله ۲ راهکار کلی وحجود دارد:

 

 

 

 

  1. تجربیات و اطلاعات ارزشمند شما را به هرشکلی که برای شما راحت تر باشد دریافت میکنیم و آن ها را با توجه به سلیقه مخاطبتان به محتوای جذاب و کاربرپسند برای محیط اینستاگرام تبدیل میکنیم.
  2. با جست و جو در فضای اینترنت مطالب مرتبط را گردآوری میکنیم و بعد از تایید شما از آن ها برای تولید محتوای پیج اینستاگرام استفاده میکنیم.

توجه داشته باشید که اصول کلی حاکم برای مدیریت اینستاگرام تقریبا برای همه پیج ها مشترک است؛ به عنوان مثال گرافیستی که میتواند برای پیج فروش پوشاک تولید محتوا کند طبیعتا برای هر پیج فروش محصول یا خدمات هم میتواند همچین کاری انجام دهد و یا در بحث انجام فعالیت های ادمینی و ارتباط با مخاطب، برگزاری کمپین های تبلیغاتی، ایده پردازی  و… به همین ترتیب است.ادمین صفحه اینستاگرام شما با استفاده از ابزاری که در اختیار دارد، پست های شما را به شکلی برنامه ریزی خواهد کرد که در زمان تعیین شده در صفحه اینستاگرام قرار گیرند.

بنابراین برای انجام خدمات اینستاگرام زمینه فعالیت شما موضوع محدود کننده ای نخواهد بود

از جمله دغدغه های بعدی صاحبان کسب و کار افزایش فالوئرهای آن هاست.

همه ما میدانیم که افزایش فالوئر به معنای افزایش بازدید صفحه اینستاگرام شماست. زمانی که تعداد بازدید بیشتر شود، احتمال خرید از شما نیز بیشتر خواهد شد.

از جمله کارهای دیگری که یک ادمین صفحه اینستاگرام برای شما انجام خواهد کمک به اضافه شدن تعداد فالوئرهای شماست.

افزایش فالوئر اینستاگرام به ویژه با محدودیت های جدید ایجاد شده توسط اینستاگرام با طراحی پست های مناسب و مشاوره به شما برای درج تبلیغات در دیگر صفحات ممکن است.