ادمین پیج اینستاگرام

استخدام ادمین اینستاگرام غیر حضوری برای انجام خدمات اینستاگرام

۵ مطلب در دی ۱۴۰۱ ثبت شده است

چرا پیج هایی که ادمین اینستاگرام دارند موفق هستند؟

ما روزانه به تعدادی از آدم ها اعتماد می کنیم و راز هایمان را با آن ها در میان می گذاریم. از طرفی همیشه هستند کسانی که از دایره انتخابِ ما برای اعتماد کردن خارج اند و ترجیح می دهیم هیچ اطلاعاتی از خودمان به آن ها ندهیم. تکلیف گروهِ دوم معلوم است؛ سمتشان نمی رویم تا اسیر نشویم. اما به نظرتان چه فاکتور هایی در گروهِ اول هست که ما را قانع می کند تا امینِ ما باشند؟ آیا آن ها مشاورانِ خبره ای هستند؟ خوب می دانند چه کاری به نفعِ رشدِ ماست؟ آیا یک ادمین اینستاگرام می تواند جزء دایره انتخاب ما برای اعتماد کردن باشد؟ با این گزارشِ بی تعارف و بی پرده همراه باشید.

ادمین اینستاگرام کیست؟

ادمین اینستا یعنی کسی که وظیفه سر و سامان دادن به آشفتگی های پیجِ شما را دارد. ادمین در لغت به معنای مدیر است و وظیفه یک مدیر هم رساندنِ یک مجموعه از وضعیتِ موجود به وضعیتِ مطلوب است. اما این فقط خلاصه کوچکی از تعهداتِ یک ادمین پیج است. در حقیقت کارِ اصلی کسی که مدیریت پیج اینستاگرام را بر دوش می کشد، تازه بعد از سامان دادن به بهم ریختگی ها آغاز می شود. کنترلِ شرایط و کِشاندنِ پیج به سمتِ یک رشدِ ارگانیک و حساب شده، بزرگترین رسالتی است که یک ادمین پیج بر عهده دارد. دیدید؟ ادمینی ابداً کارِ راحت و بی دغدغه ای نیست. این طرز تفکر احتمالا از این جا نشات می گیرد که چون این شغل دورکاری است و نیاز به حضور در محلی خارج از خانه را ندارد، پس حتما با دو یا سه بار آنلاین شدن در روز و سرک کشیدن در پیج پیش میرود و ادمین اینستاگرام هم پولش را می گیرد. اما حقیقت این است که مدیریتِ حرفه ای، در تمامِ عنوانِ های شغلی سختی های خودش را دارد.

چرا این روزها همه ادمین اینستاگرام استخدام می کنند؟

 

البته استفاده از واژه (همه) کمی اغراق شده است. چرا که ما شاهدِ صفحاتی هستیم که بدونِ حضورِ ادمین اینستا گردانده می شودند و شاید علاقه زیادی به دیده شدن ندارند.

ادمینی، یکی از پر طرفدار ترین مشاغلِ این 5 سالِ اخیر بوده است. با گسترشِ ثانیه به ثانیه محبوبیتِ اینستاگرام و تبدیل شدنش به یک بسترِ رایگان برای معرفی کسب و کار ها، نیازِ به حضورِ یک خبره در مدیریت پیج اینستا بیشتر از همیشه احساس شد. جوِ رقابتی فروشگاه های مجازی و همچنین تغییراتِ چند مدت یک بار در الگوریتم این اپلیکشن، دلایلِ تحریک آمیزی برای اعتماد کردن به کاراکتری با نامِ ادمین اینستا محسوب می شود. نبودِ علمِ به چَم و خمِ کار با این اپ و همچین بالا بودنِ ترافیکِ کاری خیلی از صاحبانِ کسب و کار و حتی افرادِ مشهور در رسانه، از اولین عواملی بود که پیج ها را به سمتِ استخدام ادمین ترغیب کرد. خوشبختانه از همان سال های ابتداییِ رونق گرفتنِ اینستاگرام، شرکت هایی متولد شدند که از قضا در زمینه دیجیتیال مارکتینگ و مدیریتِ پیج به شدت موفق ظاهر شدند.

چرا به ادمین اینستا پول می پردازیم؟

اول از این که من و شما پدرِ روحانی یا راهبه نیستیم که بخواهیم صرفا در راهِ خدا، به خلقش خدمت کنیم. دوم این که هر کاری که با تخصص و وقت گذاشتن چاشنی می شود، مستحقِ دریافتِ بهترینِ مزد ها است. ما تا این جا به کلیتِ وظایفِ شخص یا گروهی که مدیریت اینستاگرام را بر عهده می گیرد اشاره کردیم، اما هنوز واردِ جزئیاتش نشده ایم. شما به عنوانِ صاحبِ یک پیج، حق دارید بدانید که ادمینتان در ازایِ ارائه چه خدماتی، حقوق دریافت می کند.

 

یک: ادمین موظف است به صورتِ منسجم و برنامه ریزی شده، در پیج شما فعالیت کند. این فعالیت هم شاملِ ساخت و آپلودِ به موقعِ پست و استوری های جذاب است. ( البته بعضی ادمین ها صرفا وظیفه بارگذاری محتوا در صفحه را دارند و مستقیما فیلم یا عکس را از خودِ شما دریافت می کنند)

دو: او یک بازاریابِ حرفه ای است. دنبالِ کنندگان و رقبایِ شما را خوب تحلیل کرده و زبانِ مشتری را بلد است. یک ادمین می تواند در حدِ یک سیاستمدار موفق ظاهر بشود، در صورتی که راه های مذاکره و حتی ارتباطِ دوستانه برقرار کردن با رقیب را بداند. پس تصور نکنید که ادمین پیج، صرفا یک رباتِ پاسخگو به دایرکت است. او باید تحلیلِ دقیقی از ذائقه دنبال کنندگانِ شما به دست بیاورد.

سه: ادمین اینستاگرام، برای موفقیت به دلیل احتیاج ندارد، چرا که خودش موفقیتِ مجسم است. یک ادمین خبره خوب می داند که چطور باید از اعجازِ هشتگ ها و گلدن تایمِ پست و استوری گذاشتن استفاده کند. همین ها هم عواملی هستند که رشدِ پیج در بلند مدت را تضمین می کند و پست ها را راهی اکسپلور می کند. و اکسپلور رفتن هم به چه معناست؟ به معنیِ راه یابی به بزرگترین ویترینِ مجازی دنیا.

چهار: افزایشِ اصولیِ فالوور، لایک، ویو، کامنت و شیر و سیو، قطعا رویایِ هر پیجِ بیزینسی، هنری و ورزشی است. همه ما این را خوب می دانیم که فالوور فیک، نه تنها گُلی به سر نمی زند، بلکه عاملِ اصلی خارج شدنِ یک پیج از الگوریتمِ اینستاگرام است. پس یک ادمینِ حرفه ای هرگز با فریب دادنِ صاحبِ پیج و خرید فالوور فیک، نمی تواند عاملِ رشدِ صفحه و افزایشِ فروش و دیده شدنِ شما بشود. اصلا برای همین است که مجموعه هایی مثلِ ایران مایند متولد شده اند تا با آموزشِ اصولی به ادمین اینستا، ارتشی از مدیرانِ پیجِ حرفه ای درست کنند.

 

پنج: ادمین پیج، با نام، عکسِ پروفایلِ شما، بایو و برندتان، در حالِ فعالیت کردن است. یکی از دلایلی که باعث می شود برای هزینه ادمین اینستاگرام دست به جیب و سخاوتمند باشید، همین است. اعتماد به یک شخص یا گروهِ شناخته نشده برای مدیریت پیج، رسما به معنی این است که یک نفر دیگر با شناسنامه و هویتِ شما کار های خلافی انجام بدهد. ولی هیچکس نمی داند که پشتِ این نقاب شما نیستید و در حقیقت تنها چیزی که در این میان از بین می رود، پرستیژ و کارزیمای شما است. کوچک ترین رفتارِ نسنجیده در پاسخگویی به کامنت ها و دایرکت ها توسط ادمین اینستاگرام، می تواند برای همیشه یک طرفدار یا مشتری را از بین ببرد. پس صرف این که یک نفر کار با چند برنامه ویرایشی فیلم و عکس را بلد است، نباید اعتماد کرد و مدیریتِ پیج و هویت خودتان را به او سپرد.

اگر دوست دارید طعمِ حرفه ای بودن، دیده شدن و افزایشِ فروش از راهِ مدیریت پیج را بچشید، به ایران مایند اعتماد کنید و با مشاورانش در ارتباط باشید.

حالا که دیگر خوب می دانید یک ادمین خبره چه نقشی در رشدِ پیج دارد، به نظرتان وظایف دیگری هم می ماند که باید به او محول شود؟

منبع

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
iran mind

چگونه بعضی بیزینس ها به موفقیت های جنجالی می رسند؟

شاید هیچ کدام از ما تا به حال موفق به راه اندازی یک بیزینس نشده ایم. اما مطمئناً هستند کسانی که نه تنها کسب و کار خودشان را خلق می کنند، بلکه آنقدر ذهن و جیبِ فعالی دارند که به راه اندازی بیزینس های دیگر هم کمک می کنند. آیا این ها واقعا ژن های برتر هستند و ما فقط برای نگاه کردن به آن ها و حسرت خوردن خلق شده ایم؟ یا این که اگر با تمامِ وجود درک کنیم که بیزنس چیست و به چه کار هایی بیزینس میگوییم، ما هم می توانیم رویاهای کارآفرینانه خود را محقق کنیم؟

هر دست به کار بودنی، بیزینس نیست!

Business، یعنی کسب و کاری که ما هر روز به صورتِ تکرار شونده انجامش می دهیم؛ چرا؟ به سه دلیل:

یک: برای ادامه زندگی باید کسبِ درآمد کنیم و فقط و فقط به پولش احتیاج داریم

دو: هیچ احتیاجی به پولش نداریم اما کار کردن را دوست داریم(که این واقعا موردِ نادری است)

سه: هم کارمان را دوست داریم هم این که به پولش احتیاج داریم(که در شرایطِ فعلی دصدِ محدودی از مردمِ جامعه واقعا به شغلشان علاقه مند هستند) پس  فراموش نکنید که کسب و کار یعنی مشغله ای که شما مدام در حالِ انجامش باشید و از آن کسبِ درآمد کنید. البته این فقط نظرِ نویسنده این گزارش نیست بلکه ایده صاحب نظرانِ مباحثِ مربوط به کسب و کار است (پلومن/ پترس). حالا که دیگر می دانیم بیزینس چیست؛ بهتر است درباره ویژگی های مهمترِ آن صحبت شود.

 

بیزینس پلن و بیزینس مدل با هم فرق دارند؟

بله. هر چند هر دو یک هدف را دنبال می کنند که آن چیزی نیست جز شاخه بندیِ موضوعات برای سامان پیدا کردنِ آشفتگی های ذهنی ما.

مدل کسب و کار(بیزینس مدل)

دقیقا شبیه به یک بومِ نقاشی است. شما در آن تمامِ عناصری که باعثِ رفع ابهامات است را رسم می کنید. مثلا این که: شرکایِ کلیدی شما چه کسانی هستند، مشتریانِ شما چه کسانی هستند، کانال های توزیع چگونه است، جریانِ درآمدی به چه شکل است، هزینه ها را از کجا تامین کنیم و ... این مدل شاملِ 9 رکن یا بهتر بگوئیم 9 سوالِ اساسی شما از کسب و کارتان است که باید روی یک بوم رسم شود و شبیه به یک شاه کلید همیشه همراهتان باشد.

 اما پلنِ کسب و کار (بیزنس پلن)

داستانش متفاوت است و شبیه به یک ساختارِ سازمانی است. همان طور که از نامش پیداست، نقشه کسب و کارِ شماست. باید در آن به صورتِ شفاف توضیح بدهید هدفتان از راه اندازی این بیزینس چیست. استراتژی های شما برای رسیدن به موفقیت از کجا تامین می شود. در حقیقت چک لیستِ کاملی از محصولاتتان، محلِ استقرارِ شرکت یا استارتاپِ شما، تاریخِ دقیقِ شروعِ فعالیتِ حرفه ایتان و هر چیزی که باعثِ پر بار تر شدنِ رزومه شغلی تان می شود باید در پلنِ کسب و کار آورده شود.

در حقیقت هر کسب و کاری که به موفقیت های چشم گیر می رسد، نمی تواند ادعا کند از قدرتِ بوم و پلن استفاده نکرده و همین روی هوا فعالیتش را استارت زده. از آمازون تا نتفلیکس، از اپل تا لینکدین و از هزاران هزاران بیزینسِ موفقِ دیگر که در این سال ها نامشان از دهانِ ما نمی افتد. همگی در ابتدای راه بیزینس پلن و مدل کسب و کار داشتند. اما اصلا تصور نکنید که اگر در اولین روز این ها را نوشتید دیگر باید تا آخر به شمایلش دست نزنید. هم بوم و هم پلن، نیاز به پویایی و آپدیت شدنِ دوره ای و منظم دارند.

آیا شما برای راه اندازی یک بیزینس آماده هستید؟

بعد از آن که با تمامِ وجود دریافتید بیزینس چیست، باید چند سوالِ اساسی در خلوت از خودتان بپرسید و یک جورایی سنگ ها را با خودتان وا بِکنید. مثلا:

آیا شخصیتِ خطر پذیری دارید؟

ریسک کردن از شاخه های اصلیِ شروعِ هر بیزینس است. شما در حالِ قدم گذاشتن به مسیری هستید که ممکن است هیچ شناختِ قبلی با چَم و خمش نداشته باشید. هر چه قدر دلِ بزرگ تری برای به دریا زدن داشته باشید، یعنی آمادگی بیشتری برای راه اندازیِ یک کسب و کار را دارید. در واقع داشتنِ این تیپِ شخصیتی خصوصا برای کسانی که استارتاپ راه می اندازند و هیچکس تا قبل از آن ها به این حرفه وارد نشده اهمیتِ بیشتری دارد.

حساب و کتاب بلدید؟

درست است که صاحبانِ بیزینس ها باید یک حسابدارِ خبره در کنارِ خود داشته باشند، اما شما هم نباید چندان فارغ از دو عالم باشید و ندانید چه در اطرافتان می گذرد! آشناییِ نسبی با دنیایِ اعداد، آنالیزِ گزارش های حسابداریِ سالانه و به صورتِ کلی هر چیزی که به سود، زیان و گردشِ مالیِ بیزینس شما مربوط می شود را باید بلد باشید.

بیش از حد ایده آلیست هستید؟

نباید از خودتان و از کسب و کارتان توقعِ بی جا داشته باشید. دنیای تجارت، یک کلاهِ شعبده بازی نیست که بشود با سِحر و ترفند و خطای دید، در کسری از ثانیه یک خرگوش از آن بیرون کشید. ممکن است تا ماه های اول اصلا سودی نداشته باشید و ایضاً ضرر هم بدهید. پس با نا امید شدن و انتظارِ بی نقص عمل کردن در ابتدای مسیر، همین حالا خدا حافظی کنید. شما باید قبل از هر کاری؛ قوه واقعیت گرایی خود را تقویت کنید و دست از خیال بافی بردارید.

 

با 3 دسته کلی از انواع بیزینس بیشتر آشنا شوید

بعد از ساخته شدنِ یک استراکچرِ کلی در ذهنتان از مفهومِ کسب و کار، باید با شاخه های متنوع آن آشنا باشید. 

بیزینس های اینترنتی

هر چه محدودیت های مربوط به اتصالِ اینترنت در جهان کمتر شد، کسب و کار های مجازی هم بیشتر رونق گرفتند. البته محبوبیت و کاربردی بودنِ اپ هایی مثلِ اینستاگرام و تلگرام و بستر سازی که در این 5 سال گذشته برای ما شکل دادند هم نباید نادیده گرفت. مثلا شغلِ تولید محتوا یکی از بیزینس های اینترنتی است. اما قطعا درآمدش با یک کسب و کارِ اینترنتی دیگر مثلِ خرید و فروش ارزِ دیجیتال، قابلِ قیاس نیست. از نمونه های موفقِ کسب و کار های اینترنتی در سال های اخیر می توان به آمازون، علی بابا، اسنپ و مثال هایی از این جنسی اشاره کرد.

کسب و کار های خدماتی

هیچ محصولِ قابلِ مشاهده ای که بشود تا سال ها از آن استفاده کرد در کسب و کار های خدماتی ارائه نمی شود. همین غیر ملموس بودنشان هم باعث شده عنوانِ خدماتی را به آن ها بدهند. مثلا مشاغلِ بیمارستانی، فروشگاه ها، آموزش و تدریسِ مهارت ها، آرایشگاه ها و ...

بیزینس های تولیدی

احتمالا کارخانه ها اولین مثالی بودند که در ذهنتان شکل گرفتند. کاملا درست است ولی آن ها فقط مصداقی از مشاغلِ تولیدی هستند. شما حتی اگر در اتاقِ 12  متریِ یک کارگاهِ کوچک اقدام به ساخت و فروشِ هر وسیله ای بکنید، در دسته تولید کنندگان قرار گرفته اید.

شما می توانید برای آشناییِ کامل با کسب و کار های کوچک و هر آن چه که لازم است در شروعِ استار تاپِ خود بدانید، به سایت ایران مایند مراجعه کنید.

شما هم دوست دارید کارآفرین باشید یا این که کارمند بودن را ترجیح می دهید؟

منبع

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
iran mind

با افزایش اینگیجمنت اینستاگرام پول پارو کنید!

احتمالا نام اینگیجمنت اینستاگرام را زیاد شنیده اید. موضوعی که سقوط یا صعود یک پیج به آن بستگی دارد. فکر نکنید که برای کسب و کارتان یک پیج زدید و حالا که چند استوری و پست می گذارید باید رشد کند و فروش را تجربه کنید، نه! اینستاگرام با ابزار و قوانین زیادش کمی راه را برای رشد سریع و بی تلاش ناهموار می کند. حالا راه های افزایش نرخ تعامل اینستاگرام یا همان اینگیجمنت را از کجا بفهمیم؟ وقت آن است با ایران مایند همراه شوید.

اصلا اینگیجمنت اینستاگرام چیست؟

نرخ تعامل مخاطبان با پست ها و استوری های شما می شود اینگیجمنت اینستاگرام. خب طبیعتا هرچه این نرخ بالا باشد یعنی شما پیج بهتر و پویاتری دارید. و الگوریتم اینستاگرام هم با پیج شما سازگار تر است.

اینگیجمنت در نهایت باعث چه می شود؟ بعد از افزایش تعامل پست هایتان به تونل جادویی اکسپلور راه پیدا می کند و این یعنی سود خالص.

 

محاسبه ی نرخ تعامل اینستاگرام

صبر کنید! خیال نکنید این سایت های محاسبه ی اینگیجمنت اطلاعات صد در صد درستی به شما می دهند، نه! آن ها فقط تعداد لایک و کامنت پست ها را جمع می کنند و به نسبت  فالوور هایتان یک میانگین می گیرند اما خبری از بررسی استوری ها  نیست. یادتان نرود که ویوی استوری و تعداد ریپلای هایش از مهم ترین عوامل تاثیرگذار بر نرخ تعامل اینستاگرام است.

حالا اگر می خواهید کارتان راه بیوفتد ما یک فرمول برای محاسبه اینگیجمنت لازم داریم، بیایید با هم امتحان کنیم: تعداد لایک ها و کامنت های یک پست را با هم جمع کنید ، حالا تقسیم بر تعداد فالوور هایتان کنید و عدد بدست آمده را در صد ضرب کنید.

هرچقدر عدد بدست آمده بزرگتر بود به شما تبریک می گوییم نرخ تعامل پستتان بی نظیر است. حالا اگر می خواهید نرخ تعامل کل پیجتان را به صورت نسبی بدست بیاورید این کار را با لایک و کامنت های کل پست هایتان انجام دهید .

راه افزایش اینگیجمنت اینستاگرام

-تولید محتوای قوی و جذاب

به مخاطبتان احترام بگذارید و با محتوای جذاب به اکسپلور راه پیدا کنید. جدا از اینکه سناریو و روش ارائه ی محتوایتان باید جذاب باشد، کیفیت نور، صدا، تصویر هم از یاد نبرید. این یکی از راه های افزایش نرخ تعامل اینستاگرام بود. اگر  می خواهید راز های بیشتری بدانید مقاله ی  جامع اینگیجمنت اینستاگرام ایران مایند را بخوانید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
iran mind

سه مورد از پرفروش‌ ترین کتاب های کسب و کار در سال 2022

بازار پرفروش ترین کتاب های کسب و کار این روزها خیلی داغ شده است، زیرا اکثر افراد دوست دارند، در حوزه‌ای که عاشقش هستند، فعالیت کنند و بتوانند از این راه پول زیادی به دست آورند. چه کسی از پولدار شدن آنهم با کار کردن در بخشی که به آن علاقه‌مند است، خوشش نمی‌آید؟! اگر کمی به دور و اطراف خود نگاه کنید، می‌بینید بعضی از افراد هستند که برای پیشرفت خود هیچ تلاشی نمی‌کنند، در جای خود نشسته‌اند و در مورد افراد موفق صحبت می‌کنند و به آنها حسودی می کنند که چرا من مثل آن افراد موفق و پولدار نشده‌ام. گروهی دیگر هم که حتماً طرز فکر و مسیر زندگی آنها برای شما جالب تر از گروه اول باشد، آنهایی هستند که مدام به دنبال خواندن زندگی نامه، دیدن مستند افراد موفق و پیدا کردن بهترین کتاب های کسب و کار هستند و تمام تلاش خود را می‌کنند تا از راز موفقیت این افراد برای پیشرفت و ترقی خود استفاده کنند. اگر شما هم عاشق پیشرفت و کارآفرین شدن هستید، قطعاً در گوگل به دنبال پرفروش ترین کتاب های کسب و کار گشته اید. اما نکته ای که شما را هم حتما اذیت می‌کند، این است که وقتی عبارت بهترین کتاب های کسب و کار را جستجو می‌کنید، نمی توانید یک لیست کاملی از بهترین کتاب های مدیریت کسب و کار را پیدا کنید. به همین خاطر در این مقاله ما 3 مورد از بهترین کتاب های کسب و کار را که خواندن آنها بسیار مفید است، به شما معرفی می‌کنیم.

پرفروش ترین کتاب های کسب و کار

1-کتاب گاو بنفش

کتاب گاو بنفش یکی از بهترین کتاب های کسب و کار است که به قلم ست گادین کارآفرین و سخنران انگیزشی اهل آمریکا نوشته شده است و به عنوان یکی از پرفروش ترین کتاب های کسب و کار شناخته می‌شود. اگر دقت کنید نام این کتاب عجیب و غریب است، مگر می‌شود گاوی رنگ بنفش داشته باشد، پس نشان می دهد که یک پیام هوشمندانه می‌خواهد به شما منتقل کند. علت اینکه این کتاب به عنوان یکی از بهترین کتاب های مدیریت کسب و کار شناخته شده است، این است که نویسنده معتقد است، آن چیزی که موفقیت کسب و کار شما را رقم می‌زند، متمایز بودن است. برای اینکه شما بتوانید این تفاوت را در کسب و کار خود ایجاد کنید، می توانید از خلاقیت و نبوغ خود استفاده کنید. بعد از این که شما این کتاب را خواندید، طرز فکر شما نسبت به بیزینس شکل دیگری می‌گیرد تا بتوانید در رقابت با رقبای قدر بازار شما هم حرفی برای گفتن داشته باشید.

2-کتاب قدرت عادت

 این کتاب به دست توانمند چرلز داهیگ محقق حوزه کسب و کار نوشته شده است و از طرف اساتید دانشگاه هاروارد جز بهترین کتاب های مدیریت کسب و کار به مدیران معرفی شده است. نویسنده این کتاب از عنصر تله عادت که اکثر ما گرفتار آن هستیم کمک گرفته است تا خوانندگان را با این دشمن مخفی پیشرفت که در وجومان نهفته است، آشنا کند. در مرحله بعد داهیگ راهکارهایی برای شکست تله عادت معرفی می کند تا بعد از شناخت ابعاد عادت بتوانید با آن مقابله کنید و خود را از حصار عادت رهانده و به سوی پیشرفت و امید حرکت کنید.

3-کتاب ایلان ماسک

مگر می‌شود در دنیای تکنولوژی امروز زندگی کنی و نام ایلان ماسک را نشنیده باشی؟ حالا فکر کنید که شما نام ایلان ماسک را روی یک کتاب ببینید و نخواهید آن کتاب را بخوانید! پس می‌توان درک کرد که این کتاب با عنوان سحرآمیزش چقدر مردم را عاشق خواندن می کند، به همین خاطر یکی از پرفروش ترین کتاب های کسب و کار می‌باشد. ایلان ماسک با قدرت و ثروتش در تمام دنیا شناخته شده است به طوری که ثروتش در اوسط سال گذشته 170 میلیارد دلار تخمین زده شده است. محاسبه این رقم در ذهن ما یک رقم نجومی است، پس خواندن زندگی نامه این شخص بسیار جذاب است تا خوانندگان از رمز و راز زندگی و نبوغ این شخصیت جهانی آگاه شوند. این کتاب به دست اشلی ونس نویسنده مشهور مجله نیویورک تایمز در سال 2015 منتشر شده است و در سال 1401 ترجمه آن در ایران توسط شروین صولتی انجام گرفته است.

کلام آخر

در این مقاله 3 مورد از پرفروشترین کتاب های کسب و کار را که خواندن آنها برای شما خالی از لطف نیست را معرفی کردیم. البته بهترین کتاب های مدیریت کسب و کار به این سه مورد ختم نمی شود و اگر می خواهید با موارد بیشتری از پرفروش ترین کتاب های کسب و کار آشنا شوید، می‌توانید  این مقاله را بخوانید تا با ذهنیت قویتر وارد مسیر کسب و کار خود شوید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
iran mind

مفهوم شادوبن چیست؟

سوال شادوبن چیست ، زمانی برایتان از نان شب واجب‌تر می‌شود که پیجتان به این درد گرفتار شده باشد. خیلی از کسب و کارها در چند سال اخیر رشد و پیشرفت معجزه آسای خود را مدیون اینستاگرام هستند و این پلتفرم بدون اینکه هزینه‌های اضافی برای شما داشته باشد، سکوی پرتاب برای کسب و کارتان است. اما در کنار همه این مزیت‌ها، اینستاگرام قوانینی هم برای خودش دارد تا نشان دهد که بی در و پیکر نیست و اگر کسی خلاف مقرراتش عمل کند، آن را گرفتار شادوبن می‌کند. صاحبان پیج‌هایی که دچار شادوبن می‌شوند، در وحله اول به دنبال یافتن سوال شادوبن چیست ، می‌گردند. پس بهتر است قبل از اینکه پیج شما هم دچار این بلای خانمان سوز شود، بدانید که دقیقاً شادوبن چیست و از چه روش هایی برای رفع شادوبن اینستاگرام می‌توان استفاده کرد. در این مقاله مهم ایران مایند به کاربردی ترین حالت به سوال شادوبن چیست پاسخ داده است که قطعاً از خواندن آن پشیمان نمی‌شوید.

شادوبن چیست ؟

شادوبن به طور کلی اختلال در اینستاگرام است که باعث توقف رشد و پیشرفت پیج اینستاگرام شما می‌شود. در پاسخ به سوال کلیدی شادوبن چیست باید بگوییم که حالتی است که هر چقدر تلاش می‌کنید‌، با انتشار پست‌های مهم، رعایت اصول هشتگ گذاری ، استوری کردن پست شما توسط دیگران و ... پیجتان را رشد دهید هیچ تاثیر مثبتی روی پیجتان ایجاد نمی‌شود و گویی در باتلاقی گیر کرده‌اید که خارج شدن از آن کار هر کسی نیست. از طرف دیگر در پاسخ به سوال شادوبن چیست ، باید بگوییم رویه‌ای است که اینستاگرام در پیش می‌گیرد، تا پست شما در اکسپلور دیده نشود؛ قابلیت جذب فالوور از طریق هشتگ را از دست می‌دهید و در نهایت تعداد بازدید، لایک، کامنت، سیو و شیر و ... پایین می‌آید. در نتیجه کاری از دستتان برنمی‌آید و گویی همه زحمات شما مقابل چشمانتان به باد می‌رود. اما این سوال قطعاً برای شما پیش می‌آید که چه اقداماتی باعث می شود که پیج شما مستحق شادوبن گردد و رفع شادوبن اینستاگرام به چه طریق است.

علل مهم شادوبن چیست ؟

اینستاگرام هم مانند هر اپلیکیشن دیگر برای اینکه نشان دهد از ارزش و جایگاه برتر برخوردار است، یکسری قوانین برای خودش تعیین کرده است که قطعاً همین قوانین به رشد و پیشرفت روز افزونش هم کمک کرده است. البته تصور نکنید که شادوبن قانونی است که به صاحب پیج یک پیام تهدید آمیز می‌فرستد و او را آگاه می‌کند. اگر روش‌های ابتدایی آنالیز پیج اینستاگرام را ندانید، شاید هرگز متوجه گرفتار شدنتان نشوید. اما دقیقا دلایل مهم شادوبن چیست ؟ در ادامه مقاله مهمترین دلایل گرفتار شدن به این مشکل و روش رفع شادوبن اینستاگرام را به طور خلاصه و مفید توضیح می‌دهیم.

 

رفتار ربات گونه

هوش مصنوعی اینستاگرام همیشه مخالف ربات‌ها است و پیج‌هایی که مثل ربات رفتار می‌کنند، مثلاً لایک و کامنت‌های بیش از حد و بدون حساب و کتاب باعث می‌شود که اینستاگرام شما را به عنوان ربات شناسایی کند. در نتیجه پیج شما را متخلف شناخته و دچار شادوبن می‌کند. پس حالا به یکی از جواب‌های مهم سوال شادوبن چیست ، حتما رسیدید.

ارسال پیام های زیاد

اگر شما در طول روز یک پیام را به دایرکت بیش از 15 نفر بفرستید و این عمل را تکرار کنید، یقین داشته باشید که در به در به دنبال رفع شادوبن اینستاگرام خواهید گشت. پس دومین پاسخ شادوبن چیست را هم متوجه شدید.

فالو و آنفالو کردن بیش از حد

مگر شما ماشین فالو آنفالو هستید که روزانه 200 نفر را فالو و 700 نفر را آنفالو کنید. اینستاگرام کارش را بر مبنای شخصیت پیج‌ها بنا کرده است و شما با فالو و آنفالو مداوم به اینستاگرام نشان می‌دهید که پیج شما شخصیت ندارد و فقط در حد یک ماشین فالو انفالو است. البته منظور ما این نیست که فالو کردن ممنوع است، بلکه شما می‌توانید در هر ساعت تا حدود 25 اکانت را فالو کنید که البته به قدمت پیج هم بستگی دارد و برای پیج های تازه تاسیس محدودیت دارد. پس اگر دوست ندارید بدانید طعم تلخ شادوبن چیست کافیست قوانین را رعایت کنید.

 

از تگ و هشتگ ها سو استفاده نکنید

همانطوری که کلید واژه‌ها برای جستجوی مطالب مورد نظر در گوگل اهمیت دارند، در اینستاگرام هم برای اینکه یک پست دیده شود، هشتگ گذاری درست و اصولی لازم است. اما اگر در این کار هم زیاده‌روی کنید و بیش از 30 هشتگ بدون توجه به قوانین اینستاگرام استفاده کنید، در این صورت پیج شما به عنوان یک ربات شناخته می‌شود که صرفاً هدفش تبلیغات است. در زمان‌های مختلف برخی از هشتگ‌ها ترند شناخته می‌شوند و شاید شما وسوسه شوید که از هشتگ‌های بی ربط ترند استفاده کنید، اما این کار هم به ضرر پیج شما تمام می‌شود.  لازم به ذکر است که تگ کردن هم قوانین خودش را دارد و طبق قوانین اینستاگرام نباید بیش از 20 نفر را در پایین هر پست منشن کرد و در غیر اینصورت مفهوم شادوبن چیست را با جان و دل احساس خواهید کرد.

بهترین روش رفع شادوبن اینستاگرام چیست؟

در این بخش به مهمترین قسمت ماجرای شادوبن‌ می‌رسیم تا اگر به هر دلیلی در باتلاق شادوبن گرفتار شدید و تجربه کردید، شادوبن چیست خود را نجات دهید. در این مقاله ما مهمترین نکات برای جلوگیری از شادوبن را توضیح دادیم اما اگر می خواهید بهترین روش رفع شادوبن اینستاگرام را بشناسید کافیست مقاله شادوبن چیست و چرا باید از او ترسید؟ را بخوانید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
iran mind