حتما در زمانی که در حال بررسی پیج رقبایتان بوده اید به این مورد بسیار برخورده اید که ویژگی های محصولتشان را بزرگ می کنند و این حس نیاز به خرید آن محصول را در ضمیر ناخودآگاه مخاطبانشان ایجاد می کنند اما چطور این کار را انجام می دهند ؟
جواب این سوال در دو کلمه عکاسی تبلیغاتی جای گرفته است چرا که به وسیله این نوع عکاسی می توان خصوصیات یک محصول را بیشتر از آنچه ممکن است در واقعیت وجود داشته باشد نشان داد.
در عصر حاضر افرادی که هوشمندانه قصد فروش را داشته باشند سعی می کنند تا خود را همراه با موج نیازهای روز و همچنین جدیدترین متدهای فروش پیش ببرند تا بتوانند در سریع ترین زمان ممکن به فروش برسند.
به دلیل دغدغه ها و بعضا تنبلی که در افراد به وجود آمده است خیلی تمایل به خواندن متن های طولانی و حوصله سر بر را ندارند و در عوض دوست دارند تا به وسیله یک عکس و یا یک ویدیو تمام آنچه که می خواهند در ارتباط با یک محصول بدانند در اینجاست که نقش فیلم و عکس پر رنگ می شود.
عکاسی تبلیغاتی و عکاسی صنعتی
از پاراگراف بالا این طور برداشت نشود که هر نوع فیلم و عکسی می تواند مخاطبان را قانع کند تا یک محصول را خریداری کنند بلکه این نوع فیلم و یا عکس باید از کیفیت لازم و کافی برخوردار باشد.
پس هر کجا دیدید از رقبایتان در فروش عقب ماندید ، بدانید یک جای کار را اشتباه رفته اید و باید به دنبال راه حل باشید.
عکاسی انواع مختلفی دارد و شما بنا به نیاز خود می توانید یکی از اقسام آن را انتخاب کنید به طور مثال عکاسی تبلیغاتی و عکاسی صنعتی زیر شاخه ای از عکاسی هستند که هر کدام هدف جداگانه ای را دارند که به آن می پردازیم تا شما بنا به هدف خود یکی از آن ها را انتخاب کنید.
اگر به دنبال برند سازی هستید و هدف فروش را ندارید پیشنهاد ما به شما عکاسی صنعتی می باشد چرا که هدف از این نوع عکاسی بولد کردن برند در ذهن مخاطبانش می باشد.
بر خلاف عکاسی صنعتی اما عکاسی تبلیغاتی تنها به دنبال بزرگ کردن ویژگی های یک محصول می باشد تا در نهایت به فروش آن محصول منتهی شود.
آیا امکان عکاسی تبلیغاتی از همه محصولات وجود دارد ؟
بله هیچ محدودیتی در این مورد وجود ندارد و امکان عکسبرداری از همه چیز وجود دارد به طور مثال عکسبرداری از غذا ، عکسبرداری از پوشاک و.... پس جای نگرانی نیست شما صاحب هر کسب و کاری باشید می توانید از این نوع عکسبرداری استفاده کنید.
قبل از انتخاب فرد و یا شرکتی که کار عکسبرداری را برایتان انجام دهد تحقیقات لازم را انجام دهید چرا که اگر این نوع عکسبرداری کیفیت مطلوب را نداشته باشد می تواند نتیجه ای عکس را برای شما داشته باشد و به جای افزایش فروش شما روندی نزولی را داشته باشید.
اما سوالی که ممکن است برای شما پیش آید این است که معیارهای انتخاب یک شرکت برای انجام عکسبرداری تبلیغاتی چیست ؟
دیدن نمونه کارها می تواند در این خصوص بسیار کمک کننده باشد چرا که نمونه کار هر شرکتی بیانگر تخصص و تبحر آن ها در این زمینه است.
در اینجاست که بعد از دیدن نمونه کارهای مجموعه ایران مایند در خصوص عکاسی تبلیغاتی دیگر رغبتی به تحقیق در مورد سایر شرکت ها ندارید و انتخاب اول و آخر شما این مجموعه است چرا که شما کار خود را به کاردان سپرده اید.
خدمات ایران مایند
مجموعه ایران مایند از آن جا که همیشه به دنبال راه حلی برای پاسخگویی به مشکلات شما بوده است در صورتی که مکان مناسبی برای عکسبرداری نداشته باشید می توانید روی استودیو عکاسی ایران مایند حساب باز کنید.
در استودیو عکاسی ایران مایند از جدیدترین تجهیزات برای عکسبرداری استفاده می شود علاوه بر این تعرفه خدمات ما نسبت به خدماتی که ارائه می دهیم کاملا منصفانه است و شما می توانید با هر بودجه ای از خدمات ما بهره ببرید.
تفاوتی ندارد از لحاظ موقعیت جغرافیایی در کجای کشور باشید تنها کافیست محصولات خود را برای ما ارسال کنید تا کار عکسبرداری شما به بهترین و اصولی ترین شکل ممکن انجام پذیرد.
منبع : https://iranmind.net/