اینستاگرام مارکتینگ به عنوان یکی از راه‌های بازاریابی شناخته می‌شود که به‌ویژه در سال‌های اخیر رشد و گسترش چشم‌گیری داشته است. شاید بتوان گفت امروزه، بخش عمده‌ای از افراد، این راه را برای خرید و فروش محصولات مورد نظرشان انتخاب می‌کنند. اینستاگرام به عنوان یک بستر عالی برای بازاریابی فعالیت‌ها توانسته توجه بسیاری از کسب‌وکارها را به خود جلب کند و امروز یکی از کانال‌های ارتباطی برای خرید و فروش کالاست.

اگر می‌خواهید به عنوان یک کسب‌وکار موفق، از این اپلیکیشن استفاده کنید و پس از ساخت فروشگاه اینستاگرام یا صفحه بیزینس خود با روش ‌های افزایش فروش در اینستاگرام آشنا شوید، با ما درایران مایند همراه باشید:

فروش در اینستاگرام فعالیتی است که در سال‌های اخیر به شکل گسترده و جدی از سوی کسب‌وکارها دنبال شده است. برای افزایش فروش در اینستاگرام لازم است راهکارهای کلیدی و مهمی را به کار ببندیم تا در نهایت به نتیجه مطلوب و مورد نظرمان دست پیدا کنیم.

ما در ایران مایند با آموزش هایی که به ادمین اینستا می دهیم و البته نظارتی که به روال انجام فعالیت های ادمینی داریم قادر خواهیم بود با مخاطبین هدف شما ارتباط صمیمانه برقرار کنیم و آنها را به فاوور هدفمند پیج تبدیل کنیم.
بعد از جذب مخاطب در پیج در پروسه اعتمادسازی که در تولید محتوای پیج انجام می شود در صورتی که مخاطبین به کالا یا خدمات ارائه شده توسط شما نیاز داشته باشند قطعا پیج شما به عنوان یک گزینه پررنگ در ذهن آنها ثبت خواهد شد و در نهایت با احتمال بالایی برای خرید روبرو خواهیم شد.

نکته مهمی که باید به آن توجه داشت این است که فعالیت های ادمین اینستاگرام در برقراری ارتباط با مخاطب باید کاملا مستمر باشد و همچنین با هر قشر مخاطبی با توجه به تیپ شخصیتی آن ها و سایر مواردی که در مخاطب شناسی مهم است انجام شود.
به عنوان مثال ارسال یک متن یکسان برای همه مخاطبین نه تنها اثربخش نیست بلکه ممکن است باعث شود مخاطبین این پیام ها را به عنوان اسپم به اینستاگرام ریپورت کنند و در نتیجه پیج بلاک اکشن شود.

پس به طور خلاصه انجام فعالیت های ادمینی منظم و مستمر، ایجاد ارتباط هدفمند با مخاطبین مرتبط و در نهایت اعتماد سازی یکی از اقداماتی است که ما برای تبدیل مخاطب به مشتری در پیج شما انجام خواهیم داد.