به فکر تغییر و تحول در بیزینستان هستید اما نمی دانید از کجا باید شروع کنید ؟ پیشنهاد ما به شما این است تا از فضای اینستاگرام برای شروع کارتان استفاده کنید.

برای اینکه بتوانید در اینستاگرام به فروش برسید و از رقبایتان عقب نمانید نیاز است تا از یک سری الگوریتم ها و متدها استفاده کنید ، یکی از مهم ترین روش ها برای دیده شدن ساخت کلیپ برای اینستاگرام می باشد.

قطعا به تاثیری که ویدیو ها در ذهن مخاطبان به جای می گذارند واقف هستید و می دانید چه اثری را بر فروش شما می گذارد.

اگر می خواهید تحولی شگرف را در کسب و کار خود رقم بزنید باید خود را همگام با نیازهای روز جامعه نگه دارید تا بتوانید به موفقیت برسید.

در این مقاله قصد داریم تا قدم به قدم راه های رسیدن به فروش به وسیله ساخت کلیپ برای اینستاگرام را توضیح دهیم.

قدم های لازم برای رسیدن به فروش

موضوع مهم ترین رکن ساخت کلیپ برای اینستاگرام است ، بدون داشتن سناریو جذاب حتی اگر کیفیت ویدیو شما در حد عالی باشد نمی تواند بینندگان آن ویدیو را مجاب کند تا به تماشای کلیپ شما بنشیند.

پس قبل از اقدام به هرگونه ساخت کلیپی به فکر نوشتن یک سناریو جذاب باشید اگر توانایی نوشتن سناریو را ندارید می توانید این کار را برون سپاری نمایید.

هنرور مسلط به تشریح کسب و کار شما قدم بعدی می باشد تا بتوانید به فروش برسید ، برای توضیح دادن خدمات خودتان نیاز است تا این کار توسط یک شخص انجام بگیرد ، اگر خود شما این توانایی را دارید بهتر است قبل از جلوی دوربین رفتن چند باری تمرین داشته باشید.

بهتر است این معرفی محصول توسط خود شما انجام بگیرد چرا که شما دقیقا می دانید مخاطبان شما به دنبال چه توضیحی از محصولاتتان هستند اما اگر این توانایی را ندارید بهتر است این کار را به فرد مسلط بسپارید.

کیفیت ساخت کلیپ برای اینستاگرام قدم بعدی است ، اگر ویدیو کلیپ شما کیفیت لازم را نداشته باشد قطعا بازخورد مطلوبی را از مخاطبانتان نخواهید گرفت.

با این سه قدم می توانید نیمی از راه فروش را بروید و مخاطبان زیادی را جذب پیجتان نمایید.

ساخت کلیپ برای اینستاگرام زمانی اهمیت پیدا می کند که بدانید اگر مخاطب از ویدیو شما خوشش بیاید آن را برای دوستان خود نیز ارسال می نماید و در این صورت یک زنجیره بزرگ از اشتراک ویدیو شکل خواهد گرفت و افراد زیادی با خدمات شما آشنا می شوند.

تعرفه ساخت کلیپ برای اینستاگرام

تعرفه و تعیین نرخ برای هر ویدیو به عوامل مختلفی بستگی دارد و نمی توان یک نرخ کلی برای آن در نظر گرفت.

تعداد دقایق هر ویدیو ، تعداد ویدیو ، لوکیشن برای فیلمبرداری و... از عوامل مهم و تعیین کننده نرخ می باشد.

بنا به سیاست کاری هر مجموعه که کار ساخت کلیپ برای اینستاگرام را انجام می دهد تعرفه متفاوت است اما اگر کار با کیفیت می خواهید هیچ گاه دنبال قیمت پایین نباشید به قول معروف هر چقدر پول بدی آش میخوری !

آیا امکان ساخت کلیپ با گوشی هم امکان پذیر است ؟

به واسطه پیشرفت تکنولوژی و پدید آمدن اپلیکیشن های مختلف هر چیزی که فکرش رو بکنید امکان پذیر شده است.

به وسیله نرم افزارهای موبایلی مختلف این توانایی را دارید تا کلیپ های مختلفی را بسازید اما این مورد را مد نظر داشته باشید کار با کیفیت به وسیله ابزارهای مبتدی و همگانی انجام نمی شود.

نکته قابل توجهی که باید بدان توجه داشت این مورد است ساخت کلیپ برای ایسنتاگرام پرداخت هزینه اضافی نیست و بخش مهمی از راه فروش به وسیله این کلیپ ها عملی می شد.

تکمیل کننده حلقه فروش، گروه ایران مایند

گروه ایران مایند با داشتن نمونه کارهای قوی و در عین حال متعدد اولین قدم شما برای طی کردن مسیر موفقیت برای فروش می باشد.

این مجموعه با داشتن تجهیزات به روز و هنرورهای مسلط در زمنیه معرفی محصولاتتان در کنار شماست.

مشتری مداری یکی از اهداف مجموعه ایران مایند است که همواره بدان توجه دارد و ویدیو کلیپ های شما را در کم ترین زمان ممکن و با کیفیت مطلوب به شما عزیزان ارائه می دهد.

برای اینکه بخواهید صفحه اینستاگرام خود را لایک باران کنید و به فروش برسید کافیست با ما در ارتباط باشید و 0 تا 100 کار را به ما بسپارید.

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید و از آن ها مشاوره دریافت کنید.